Gość carvel Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Witam Mam nastepujący problem: założyłem sobie centralny zamek w n15 i naciskając na pilocie zamknij, otwiera drzwi i na odwrót ,jak to zmienic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 czy to jakiś żart? podłączyłeś odwrotnie przewody zasilające siłownik :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carvel Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 no właśnie chodzi o to że przewody podłączyłem zgodnie z kolorami przewodów nic nie zmieniałem,no chyba że sa pozmieniane fabrycznei,ale jeżeli to tylko kwestia przewodów to sobie dam rade,dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Ja też podłączyłem zgodnie z kolorami i też było na odwrót. Tam idzie impuls napięcia i podłączenie odwrotnie niczego nie spali. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carvel Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 wielkie dzieki,jak tylko przestanie padac to sie za to wezme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 w mojej n16 w orginale centralny dzialal na odwrot... kolory kabli rowniez sie roznia od tych w rozpiskach,alma z francji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 WitamMam nastepujący problem: założyłem sobie centralny zamek w n15 i naciskając na pilocie zamknij, otwiera drzwi i na odwrót ,jak to zmienic? Przyczyna tkwi gdzie indziej.Przeczytaj uważnie mojej porady http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=34768 w tym topicu.Jak pomogłem to daj mi plusika:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 a jaki związek ma krańcówka drzwi z centralnym zamkiem :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 a jaki związek ma krańcówka drzwi z centralnym alarmem :?: :?: :?: Właśnie ona ma dużo z odwrotnym działaniem centralnego zamka, ona jest piętą Ahillesową.Zrób tak jak tam napisałem.Przecież zostało to sprawdzone na mojej czarnej damie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carvel Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 zamieniłem kable i jest ok,dzieki za pomoc wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 zamieniłem kable i jest ok,dzieki za pomoc wszystkim Tzn co zmieniłeś?Zrobiłeś tak jak napisałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Właśnie ona ma dużo z odwrotnym działaniem centralnego zamka, ona jest piętą Ahillesową pociągnij tą myśl dalej, przyda się dla potomnych a i ja jestem ciekaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Z chęcią też przyjżę się temu patentowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 A byli i czytali moje wypociny http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=34768 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Opisujesz tylko podłączenie krańcówki drzwi i nie wspominasz słowem o odwrotnie działającym centralnym zamku. Ot co. Nie trafiasz w temat i jeszcze domagasz się punkta :570: Jeśli się mylę to zwracam honor ale wytłumacz mi łopatologocznie, jaki związek ma krańcówka drzwi z odwrotnie działającym centralnym zamkiem. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Widzisz źle odebrałeś to co przeczytałeś, nie chodzi o samą końcówkę czujki w drzwiach lecz o sterownik centralnego zamka i oczywiście tam przecinamy ten przewód.Już nie pamietam dokładnie o co w tym wszystkim chodziło ale dżapany dziwnie to wymyślili gdyż o ile sobie przypominam to obydwie czujki w drzwiach oraz kontrolka drzwi w dziwny sposób ze sobą współpracują tak jakby ten przewód dostawał kilka razy sygnał z masy bądź nawet cały czas jest zasilany masą z czujek.Po przecięciu tego przewodu i podpięciu tak jak napisałem w moim poradniku który właśnie odnosi się do tego problemu z ta centralką jest wszystko sprawne i działa bez zarzutu.Poprawnie też będzie działać centralny zamek sterowany z alarmu gdy będą otwarte byle które drzwi, dziwne nieprawdaż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 extradd, odciales przewod informujacy sterownik o otwartych/zamknietych drzwiach. U Ciebie widocznie byla usterka obwodu ktorychs drzwi i sterownik wariowal. Jedna strona sie zamykala ale nie znikal sygnal zamkniecia i drzwi sie otwieraly? A moze po prostu przy otwartych drzwiach probowales sterowac? Nie oznacza to ze kazda Almera ma usterke, bo widze radzisz to innym uzytkownikom nie pierwszy raz. To jest tylko najprostrze ominiecie usterki, nie chwalilbym sie tym jako fachowa porada. Na dodatek tak jak kolega wyzej wpomnial, w tym temacie to nic nie wnosi, wrecz jest juz dawno rozwiazany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 extradd, odciales przewod informujacy sterownik o otwartych/zamknietych drzwiach.U Ciebie widocznie byla usterka obwodu ktorychs drzwi i sterownik wariowal. Jedna strona sie zamykala ale nie znikal sygnal zamkniecia i drzwi sie otwieraly? A moze po prostu przy otwartych drzwiach probowales sterowac? Nie oznacza to ze kazda Almera ma usterke, bo widze radzisz to innym uzytkownikom nie pierwszy raz. To jest tylko najprostrze ominiecie usterki, nie chwalilbym sie tym jako fachowa porada. Na dodatek tak jak kolega wyzej wpomnial, w tym temacie to nic nie wnosi, wrecz jest juz dawno rozwiazany. Jeżeli było tak jak muwisz to miałbym informacje na desce w postaci czerwonej kontrolki otwartych drzwi a tego nie miałem i wszystko było jak najbardziej okey.Owy przewód musiał zostać przecięty i jedną stroną zasilany na stałe z masy a drugim końcem do centralki alarmu.I nic nie wskazuje by coś było źle, wręcz przeciwnie działa mi wszystko bez zarzutu więc jestem czystym dowodem na to że działa.A jeżeli próbujesz tak zabłysnąć nam tutaj fachowo to oświeć nas wszystkich swoją wiedzą na temat podłączenia tej centralki wedłóg twojego sposobu, przeczytam z miłą chęcią. EDIT@ Starałem się coś wnieść do tego tematu gdyż znam ten przypadek problemu bo właśnie on też spotkał mnie podczas próby podłączenia alarmu....działał odwrotnie a teraz działa jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 extradd, Przewod o ktorym wspominam nie kontroluje ani lampki w zegarach ani lampki wewnetrznej oswietlenia. To jest informacja do sterownika czy drzwi prawe i lewe aktualnie za otwarte/zamkniete. Ja nie pisze bo sie czymkolwiek chwale. Kazdy jest omylny i kazdy robi jak woli. Poprostu to co pisales wyzej jest rozwiazaniem, lecz nie do konca zgodnym z zasada dzialania. Podlaczanie sie pod istniejacy centralny juz bylo walkowane. W razie pytan sluze pomoca na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Od czujnika drzwi kierowcy idą dwa przewody do centralki, natomiast od drzwi pasażera idzie juz tylko jeden przewód.Informacja na temat otwrtych/zamkniętych drzwi jest zgodna z faktycznym ich położeniem.Przypomniałem sobie jedną istotną sprawę co przestało działać po przecięciu tego przewodu-przestał działać centralny sterowany z kluczyka, zapomniałem całkowicie o tym z prostego powodu...nie używam już kluczyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 extradd, A jak manualnie zamykasz/otwierasz od srodka zamek to zamyka/otwiera reszte drzwi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 extradd, A jak manualnie zamykasz/otwierasz od srodka zamek to zamyka/otwiera reszte drzwi ? Nie, jest tak samo jak z kluczykiem.Zresztą alarm sam mi zamyka auto po włączeniu zapłonu kluczykiem w stacyjce, a pilotem mogę otwierać/zamykać wedle upodobania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Largo Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Witam Można również wlutować się w płytkę modułu... FOTO-LINK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.