Gość Szadi Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Bez obrazy ale co jeden to lepszy:) Wszyscy fachowcy ja jestem specjalistą w innym zawodzie - więc dlatego by NIE!! Proste spostrzeżenie a jak nietypowe. Jak dotąd z niemożliwych rzeczy znam kilka m.in. otworzyć parasol w d..ω.. !!I dlatego TAK:)POZDRAWIAM chyba nie dokońca zakumałeś, ja jestem za tym, aby ktoś w Polsce wsadził V6 do sunnego i napewno będę mu bił brawo, nie wiem od czego jesteś specjalistą......... wsadzenia VR6 pod maskę mniejszego auta to niefortunny przykład, bo to nie to samo co V6, VR6 właśnie po to skonstruowali aby się mieścił w autach typu Golf a nawet Polo. cała operacja swapa nie musiała by być aż tak droga mechanicznie co pracochłonna, widziałem parę razy robitą maxi z tyłu, lub boku ze sprawnym silnikiem, skrzynią, osprzętem za 4-5tyś zł RÓWNIEŻ POZDRAWIAM POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość red_shogun Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Witam w związku z uszkodzeniem uszczelki pod głowicą w Borsku na lotnisku, musze i tak rozebrac silnik, chce uturbic moje sunny. Ciekawe czy lepszy byłby silnik od maximy 2.0 V6 od mojego SR20DE i czy wogóle jest sens go wsadzac ? Fajny pomysł ze swapem, pytanie tylko czy trafiony. 2.0 V6 odpusć sobie na dzień dobry, szkoda zachodu, gdy mowa o wyższej lidze 3.0 V6, tu już sprawa wygląda sensowniej, ale jest jedno ale: moim zdaniem swap na 3.0 N/A da Ci tyle samo co wrzucenie ślimaka do SR20DE i to na małym podmuchu, a to drugie działanie jest chyba mimo wszystko prostsze i tańsze, tym bardziej jeśli robota miała by być wykonana na Grochowie Z kolei jeśli chciałbyś dodatkowo zaturbić zeswapowane 3.0 to wszystko cacuś, powiedzmy że robisz się gwiazdor na kresce, ale znowu z małym ale: czy Twój przednionapędowy słoneczny to wszystko wytrzyma? Ponadto z tego co wyczytałem, miałoby to śmigać nie tylko na kresce, ale także i po mieście, a wszyscy znamy nasze polskie drogi, a ja dodatkowo znam możliwości przedniej zawiechy Sunnego gti/100NXa gti więc domyślam się jak by wyglądały przeciążenia na kołach przy współpracy z ciężkawym i mocnym 3.0 V6 Powiem tak: miesiąc temu byłem świadkiem na krakowskich rybkach jak na kresce dłubnięty Sunny gti N/A kolegi ammaimon'a (o ile się nie mylę wcześniej ta furka śmigała w 3mieście bodajże u kolegi Samiego), skopał pośladki Mazdzie MX3 z zeswapowanym 2,5 V6 oraz raz lub dwa razy skopał zad Peugotowi 306 z zeswapowanym 3.0 V6 z Citroena, poległ za to przy Corsie ze swapem na 1.8. Oczywiście zawsze były argumenty w stylu gaździna jeszcze dobrze niewystrojona itp. nieważne, do czego zmierzam, pomyśl może jednak nie nad swapem, a nad konkretnym dłubnięciem swojego SR20DE bo to naprawdę udana konstrukcja, a pod turbo wręcz stworzona, a dodatkowych ewentualnie brakujących po modach kucyków poszukaj w temacie redukcji masy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Powiem tak: miesiąc temu byłem świadkiem na krakowskich rybkach jak na kresce dłubnięty Sunny gti N/A kolegi ammaimon'a (o ile się nie mylę wcześniej ta furka śmigała w 3mieście bodajże u kolegi Samiego), skopał pośladki Mazdzie MX3 z zeswapowanym 2,5 V6 oraz raz lub dwa razy skopał zad Peugotowi 306 z zeswapowanym 3.0 V6 z Citroena, poległ za to przy Corsie ze swapem na 1.8. Oczywiście zawsze były argumenty w stylu gaździna jeszcze dobrze niewystrojona itp. Jak to się stało że mnie tam nie było ? Co do swapa to ja myślę że pomysł jest niezły, czy realny to nie wiem. Wiem tylko tyle że polak potrafi. Oczywiście że po całej przekładce należałoby przystosować zawieszenie, hamulce itd. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.