Gość niebieski Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Witam w związku z uszkodzeniem uszczelki pod głowicą w Borsku na lotnisku, musze i tak rozebrac silnik, chce uturbic moje sunny. Ciekawe czy lepszy byłby silnik od maximy 2.0 V6 od mojego SR20DE i czy wogóle jest sens go wsadzac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Uturbiac V6 w kascie Sunniacza pomysl ciekawy tylko czy miejsca starczy a moze iść na całość i BI-Turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 a powiedz mi jak go tam wsadzisz ? kto się tego podejmie ? i skąd w ogóle taki chory pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 a powiedz mi jak go tam wsadzisz ? kto się tego podejmie ? i skąd w ogóle taki chory pomysł ? Dlaczego uważasz że chory i skąd wiesz że nikt się tego nie podejmie ? Może akurat by wypaliło. Jak tak to respekt niebieski, szkoda że krótko pohulałeś na płycie lotniska ... za rok na pewno będzie lepiej. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Chyba SR20DE lepsze do uturbienia - mistrzowski silnik znosi o wiele wiecej niz inne, poza tym uturbiac sunny GTI troche moze to nie jezdzic ponieważ jest tam krótka skrzynia, a do turbo o wiele lepsza jest dluzsza skrzynia ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niebieski Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Sam z kumplem miałem wsadzic silnik poza tym V6 troche lepiej od dołu ciągnie i dlatego moje pytanie co jest lepsze pytam tez z ciekawosci bo nie mialem z takim silnikiem do czynienia. Ciekawe jak by sie miały osiagi do SR20 w sunnym np. Mazda 323F ma 1.8 V6 pod maską i całkiem niezle to lata. Ale widze ze wszyscy przemawiaja za SR20 wiec owo uturbie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Silnik z maximy jest wiekszy gabarytowo, a SR20 to utarty szlak, masz kilka osob ktore Ci pomoga, z v6 bys sam musial wszystkiego dochodzic no a ze to V-łka to bedzie troche trudniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 moim zdaniem trochę bez sensu - 2.0 V6 z maximy ma zaledwie 140 km i większą masę niż SR20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niebieski Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Mase ma moze wieksza, ale moze ma tez wieksze mozliwosc. Zadalem z ciekawosci te pytanie bo nie kazdy silnik jest sobie rowny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 A to w ogóle jest V6 czy R6? Tak z ciekawości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mushroom Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Może nie sunny i nie 2.0 ale V6. http://www.youtube.com/watch?v=YWN2-bdFHtc Da się, ale jakim kosztem. Chyba nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szadi Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 a powiedz mi jak go tam wsadzisz ? kto się tego podejmie ? i skąd w ogóle taki chory pomysł ? Dlaczego uważasz że chory i skąd wiesz że nikt się tego nie podejmie ? Może akurat by wypaliło. Jak tak to respekt niebieski, szkoda że krótko pohulałeś na płycie lotniska ... za rok na pewno będzie lepiej. Pozdrawiam. W pełni się zgadzam widziałem już różne "dziwactwa" np. Uno z silnikiem VR6 od Golfa III, więc dlaczego by i nie sunny z v6 wg pomysłu niebieskiego. Kwestia gustu i na pewno portfela. Ciekawy projekt ciekawy jestem finału:) Pozdro niebieski p.s. szkoda że nie miałem okazji z Tobą na 1/4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krawiec Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 W naszej firmie montujemy 3.0 V6 do peugeota 205 GTi. Gdy patrze pod maske mojego Sunnego mysle ze byloby latwiej Jedyny problem przy takich swapach, to naped i lapy. Jesli jest pewnosc ze mocowania i wielokliny na poloskach (choc te mozna zmodyfikowac) sa takie same, to nie widze problemu. Sciane grodziowa zawsze mozna troche zmodyfikowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 wedlug mnie bardzo ciekawy pomysl, jednakze decydowalbym sie na V6 3.0 (gabarytowo sa te same). 200KM i prawie 300Nm w budzie sunny to by byla jazda. No i takie cudo mozesz spokojnie uturbiac do prawie 330KM bez obaw o cokolwiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 WielkiWac ma dobry pomysł tylko kwestia portfela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 jednakze decydowalbym sie na V6 3.0 (gabarytowo sa te same) skoro gabarytowo to samo to ja też :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niebieski Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Sądziłem ze 2.0 jest roche mniejsza niż 3.0 stąd to porównanie 2.0 R4 i 2.0 V6. Lekkie 3.0 z napedem FWD moze sie nie sprawdzic, jak tu znaleźć trakcję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krawiec Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Lekkie 3.0 z napedem FWD moze sie nie sprawdzic, jak tu znaleźć trakcję 16 calowe TOYO R888 napewno troche pomoglyby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Najprościej by było wsadzić SR20DET przednionapędowe - mam takie na stanie z suszarką, wtryskami i kolektorami... Wsadzić dołorzyć wydech IC wraz z orurowaniem, podpiąć świniaka wystroić i masz na seryjnej suszarce okolice 240KM i 330-350Nm. Wszystko P&P... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misioor Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Sądziłem ze 2.0 jest roche mniejsza niż 3.0 stąd to porównanie 2.0 R4 i 2.0 V6. Lekkie 3.0 z napedem FWD moze sie nie sprawdzic, jak tu znaleźć trakcję do wyścigów na ćwiartkę,może to i by było dobre,ale prowadzenie w zakrętach mogłoby mocno ucierpieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Najprościej by było wsadzić SR20DET przednionapędowe - mam takie na stanie z suszarką, wtryskami i kolektorami... Wsadzić dołorzyć wydech IC wraz z orurowaniem, podpiąć świniaka wystroić i masz na seryjnej suszarce okolice 240KM i 330-350Nm.Wszystko P&P... daj chlopakowi byc oryginalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 TO by była mega orginalność na Polskie warunki a nie dumanie w niebiosach które do niczego nie doprowadzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 np. Uno z silnikiem VR6 od Golfa III, więc dlaczego by i nie sunny z v6 wg pomysłu niebieskiego. Kwestia gustu i na pewno portfela. warto sobie poznać konstrukcję typowej V6 i VW VR6 i będziesz wiedział dlaczego by nie !!! VR6 to tak naprawdę jest nieduzo większy od typowego silnik 4 cylindrowego rzędowego, pojedynczy kolektor wydechowy, jedna głowica, itd... a V6 to inna bajka, podwójna głowica, z obu stron kolektor wydechowy, racie ma WielkiWac jak już się bawić to w 3.0 V6. 98% swapów forumowych kończy się na dyskusji na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szadi Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 np. Uno z silnikiem VR6 od Golfa III, więc dlaczego by i nie sunny z v6 wg pomysłu niebieskiego. Kwestia gustu i na pewno portfela. warto sobie poznać konstrukcję typowej V6 i VW VR6 i będziesz wiedział dlaczego by nie !!! VR6 to tak naprawdę jest nieduzo większy od typowego silnik 4 cylindrowego rzędowego, pojedynczy kolektor wydechowy, jedna głowica, itd... a V6 to inna bajka, podwójna głowica, z obu stron kolektor wydechowy, racie ma WielkiWac jak już się bawić to w 3.0 V6. 98% swapów forumowych kończy się na dyskusji na forum. Bez obrazy ale co jeden to lepszy:) Wszyscy fachowcy ja jestem specjalistą w innym zawodzie - więc dlatego by NIE!! Proste spostrzeżenie a jak nietypowe. Jak dotąd z niemożliwych rzeczy znam kilka m.in. otworzyć parasol w d..ω.. !!I dlatego TAK:) POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Bez obrazy ale co jeden to lepszy:) Wszyscy fachowcy ja jestem specjalistą w innym zawodzie - więc dlatego by NIE!! Proste spostrzeżenie a jak nietypowe. Jak dotąd z niemożliwych rzeczy znam kilka m.in. otworzyć parasol w d..ω.. !!I dlatego TAK:)POZDRAWIAM chyba nie dokońca zakumałeś, ja jestem za tym, aby ktoś w Polsce wsadził V6 do sunnego i napewno będę mu bił brawo, nie wiem od czego jesteś specjalistą......... wsadzenia VR6 pod maskę mniejszego auta to niefortunny przykład, bo to nie to samo co V6, VR6 właśnie po to skonstruowali aby się mieścił w autach typu Golf a nawet Polo. cała operacja swapa nie musiała by być aż tak droga mechanicznie co pracochłonna, widziałem parę razy robitą maxi z tyłu, lub boku ze sprawnym silnikiem, skrzynią, osprzętem za 4-5tyś zł RÓWNIEŻ POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.