Gość Krawiec Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 130.000km przebiegu, 93r. Przyjemne auto, ale jednak słabe. Może ta masa za duża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 dlaczego nie kupiłeś GTI? przecież to niebo a ziemia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Bez ściągania łba idzie z tego silnika podstawowymi modami dojść spokojnie do 135KM... Mi udało się wygrzebać 134 ale już nie bawem będę wrzucać większą przepustnice. Przed zabawą trzeba sprawdzić jaki mamy kolektor ssący tutaj opisałem jak go odróżnić: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=40359 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 ile dały wałki a ile kolektor??? bo pisałeś że wałki coś niedużo... czy łącznie te 2 mody dały tyle co zabrały szwaby :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 ciężko powiedzieć co ile dałe, generalnie na wałkach z DS dociąga się maks do 123-125KM (przy porządnym wydechu, kolektorze 4-2-1 i strojeniu elektroniki + zdrowa pompa paliwa). Na wałkach JWT myślę że idzie przekroczyć 140KM zwłaszcza jak się przesunie odcinkę i wrzuci dużą przepustnicę . Powyżej tej wartości to już obowiązkowo łep trzeba obrobić nie zapominając o rozciąganiu gniazd i wrzuceniu sportowych zaworów... Ps. więcej o grzebaniu GA16DE tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krawiec Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Dlaczego 1.6 ? Okazyjnie Auto z niemiec "motor szaden" , a okazało sie ze komputer był spalony. Jeden wtrysk przelewł. Gdy to zrobilem, hmm, auto dzialoalo, ale nie wiedzialem ze zaciął sie termostat i przegrzałem motor na autostradzie ( przy 200km/h) Została sciagnieta głowica, którą splanowałem o jakiś 1 mm (po wyliczeniu, stopień sprężania wzrósł do 10,2:1) Pierścienie były pęknięte, wymienilem je, ale niestety gładz cylindryczne nie wyglądały najlepiej, nawet po wyhonowaniu. Złożyłem to tak, by pojeździć tym trochę. W planach zmiana silnika na większy. Ale o swapie to kiedy indziej bede pisac Teraz auto przyspiesza do 100km/h w 9,5s ... tragedia Motor ozywa dopiero powyzej 4500 rpm. Wiem ze przeplywka szwankuje trochę, bylo sprawdzane na kompie diagnostycznym. Zawias gazowa KYB + H&R Raczej jest to baza na ciekawy projekt, niz juz gotowa maszyna Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 siema,oj ciasno się robi w tych projektach z silnikiem 1.6, ps.tak się zastanawiam jak zmierzyłeś osiągi do paki w swoim sunny bo 9,5 sekundy przy głowicy splanowanej i kiepskim silniku[tak wywnioskowałem że stan ma taki sobie]to nadzwyczaj dobry wynik-a no i jeszcze widzę że felgi masz chyba 15 a to nie wpływa chyba zbyt dobrze na dynamikę??według katalogów sunny w zależności od wersji mocy[90-102km]mają osiągi 10.5-11sekund...mój nie był mierzony jeszcze ale nie sądzę żęby teraz miał pon 11... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krawiec Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Mam G-Techa , czyli dokladniej byl to pomiar do 60mil/h Nie potrafie ruszyc tym autem by go nie zdławiło na starcie. Moim zdaniem ten silnik zdecydowanie ma za słaby moment w dolnym zakresie obrotow. Tez tak macie ze silnik wkreca sie równo, a przy 4 tys jest jakby przeskok (lekkie szrpniecie) i motor zaczyna sie inaczej wkrecac. Jest to moze spowodowane tym ze komp zaczyna dzialac z wlasnej mapy, nie patrzac na parametry czujnikow?. Tak jak bylo w starych ukladach Jetronic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Tez tak macie ze silnik wkreca sie równo, a przy 4 tys jest jakby przeskok (lekkie szrpniecie) i motor zaczyna sie inaczej wkrecac. Jest to moze spowodowane tym ze komp zaczyna dzialac z wlasnej mapy, nie patrzac na parametry czujnikow?. Tak jak bylo w starych ukladach Jetroni Przewarznie tak jest jak jest za późny zapłon, silniki te lubią mieć aparat zapłonowy w pozycji prawie na maksa przyspieszonej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 hihi,stary dobry G-TECH,w tym tygodniu i ja zmierzę ciekwe co wyjdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krawiec Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Pobawiłem sie zapłonem, czas spadl do 8.8s Planuje zamontowac swinke do komputera , gdyz na samym aparacie nie jestem wstanie ustawic dobrze zaplonu w calym zakresie pracy silnika Zobaczymy co da sie zdzialac na samej zdlubanej glowicy i poprawkach w sterowaniu ;] -wydech i dolot poki co seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 działaj działej,będę obserwował,postępy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 GA16 do 4500 obr.min lubi przyspiesziny zapłon z aparatu ale potem robi się kupa, stopniowo od tych 4500 warto go cofać przy 7000 optymalnie to -4 -5 stopni względem bazowego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krawiec Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Dzieki za wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.