Gość pawel_grhw Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Witam mam spora trudnaosc z obracaniem kierownicy blokuje sie jest bardzo dziwna . co to moze byc ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 Najprawdopodobniej zatarl sie krzyzak, ktory jest zaraz nad maglownica i laczy kolumne kierownicy z maglownica.U mnie tak bylo.Popsiukalem WD40, ale nie radze tak robic, gdyz owy preparat wyzarl mi simering na maglownicy i zaczela mi ciec.Polecam polanie tego krzyzaka jakims smarem rzadkim, a najlepiej wyciagniecie, wyczyszczenie i przesmarowanie go, a jesli to nie pomoze to wymiana na nowy. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bert Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 A mnie wspomaganie ............ piszczy Zwłaszcza, jak sie zakreci kierownica do oporu.....pewnie jakis pasek,ale ponoc wszystko jest dociągnięte do konca. Dodaje,ze przy mrozach, po odpaleniu samochodu, gdy sobie troszke postal, kierownica bardzo ciezko chodzila. Puszczalo wprawdzie po krotkiej chwili,jak silnik troche popracowal... Jak wyeliminowac to piszczenie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy77 Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 u mnie piszczal pasek jak wzialem do oporu kierownice, ale wymiana paska i naciagniecie pomoglo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 U MNIE TEZ PISZCZY JAK DAM DO OPORU, ZWLASZCZA W PRAWO, ALE PODOBNO NIE MA SIE CO TYM PRZEJMOWAC. PODOBNO WAZNE ABY NA BIEZACO UZUPELNIAC PLYN DO UKLADU WSPOMAGANIA, BO JAK SIE ZAPOWIETRZY TO BEDZIE ZLE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kobraks Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Witam, ja mam pytanko mianowicie u mnie rozwniez piszczy wspomaganie jak przekrece kierownice do oporu, aczkolwiek raz ta kierownica chodzi ciezej raz lzej... mechanik powiedzial ze jest to wina pompy wspomagania ktora jest juz do wymiany, ale ocenil to na "sluch" wiec moze sie mylil.. sprawdzalem poziom plynu w zbiorniczku i jest w sam raz, ale co dziwne kiedy krece kierownica w prawo, lewo to plyn w zbiorniczku nie opada. Ja podejzewam ze uklad jest zapowietrzony i teraz moje pytanie jest jak odpowietrzyc taki uklad? czy jest na to jakas mozliwosc? Czy lepiej spuscic plyn zalac nowym i wtedy sie samo odpowietrzy ? Czy to moze faktycznie pompa.. dzieki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Jeżeli piszczy jak masz kierownicę do oporu to podciąg pasek.Powinno przestać piszczeć,a wtedy sprawdz jak sie kreci kierownica,może być lżej.Co do diagnozy mechanika to byłbym troszkę na dystans bo to nie od razu musi byc pompa.Jesli zawsze pracowała w oleju tzn.nigdy go nie brakło to z reguły sie nie zużywa i jest dożywotnia.Co do zapowietrzenia to raczej nie bo jesli masz płyn w zbiorniczku to jest ok,bo taki układ po zalaniu odpowietrzy się sam tzn pobierze płyn ze zbiorniczka.Wg mnie zacznij od paska a potem dop szukaj dalej.Aha sprawdz sobie gumy na maglownicy te od drązków co dochodzą.MUSZĄ BYC SZCZELNE!!Tzn nie popekane bo to podstawa długiej żywotności przekładni. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kobraks Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 dzieki jutro sie z tym pobawie mam nadzieje ze naciagniecie paska rozwiaze problem Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Nie sluchajcie glupich mechanikow ktorzy chca tylko na was zarobic.Skrecajac kierownica do oporu pompa wspomagania zawsze bedzie slyszalna poniewaz wtedy ma najwieksza wydajnosc. Dla oszczedzenia pompy nigdy nie trzymajcie kierownicy dooporu tylko pusccie ja leciutko i ona odbije jakies pare centymetrow i juz. Nigdy nie trzymajcie do oporu. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek Ł. Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Pompa nie tyle ma wtedy największą wydajność (bo wydajność ma stałą), co pracuje pod maksymalnym obciążeniem, tzn. przy ciśnieniu maksymalnym, ustalonym zaworem bezpieczeństwa. By unikać takiej sytuacji, wystarczy stosować się do zalecenia Dżodżo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Sprawdzcie naciąg paska ja mialem takie problemy jak wjechalem w kaluze pasek zaczynal sie slizgac.A propo paska wczoraj strzelił mi wlasnie ten od pompy wody i wspomagania wscieklem sie niesamowicie gdyz to juz 3 raz jak mi pasek strzelil wczesniej pekal od serwa i alternatora.Jezdzilem na europejski DAYCO teraz kupiłem MITSHUBASHI czy jakos tak mam nadzieje ze dluzej wytrzyma choc nie wydaje mi sie Made IN Singapour Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość farmermf Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Panowie, od 6 lat się męczę z brakiem wspomagania w P11 2.0TD z 97r.Ciężko się kręci, no prawie jakby w ogóle nie działało.Pompa na pewno do wymiany, może ktoś się orientuje ile nowa kosztuje czy też ryzykować od dawcy? Raczej od benzyniaka nie pasuje? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 a może płyn w układzie trzeba wymienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.