Gość CichyBart Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Witam Ostatnio była wymiana opon - przez niedoczytanie padła decyzja - nowe na przód, stare na tył... tyle były wywalane... ale: tyle opony były zdarte (do gładkości...) tylko po stronie wewnętrznej, co wskazuje na złe ustawienie kątów (?) - tak mi się wydaje. Aktualnie mam z tyły stare oponki, które jeździły na przodzie. Pytanie: Opłaca się robić ustawienie kątów? (czy w ogóle o to chodzi...) Ile to może kosztować? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 z tego co pamiętam (?) to chyba tego się nie reguluje z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 yyy... to muszę dzwonić do ASO. thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Najprawdopodobniej oponki które wyrzuciłeś z tylnej osi wcześniej zanim kupiłeś primerke musiały jeździć na przedniej i ktoś przed Tobą przerzucił je na tył, raczej zainteresowałbym się ustawieniem zbieżności z przodu, no i dbaj o odpowiednie ciśnienie w oponkach. A jak stare z przodu wrzuciłeś na tył to kontroluj je czy znowu nie zużywają się nadmiernie z jednej stronki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 tylna belka w p11 jest praktycznie bezobsługowa, co pozwala obniżyć koszty eksploatacji ale z drygiej strony w porównaniu do p10 pogorszyła się trakcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Temat u mnie zamilkł... nie robiłem nic - obserwuję oponki i zdzierają się równomiernie :> i przód i tył... widocznie niemiec (lub Polak ściągający...) założył już jakieś stare... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nestor Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Na wstepie, najpierw ustawia sie tyl bo to jest baza do ustawienia zbieznosci jesli natomiast tyl jest nieregulowany to wtedy robimy tylko przod tak jak w Twoim przypadku. Dbaj o zawieszenie aby luzow nie mialo, odpowiednie cisnienie w oponach i bedzie wszystko ok. Jesli natomiast jest scieta opona na tyle to faktycznie jest jak piszesz, przod przelozony na tyl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.