Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kilka pytań odnośnie wyboru radia z CD i głośników.


Gość Agril_Szanak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Agril_Szanak

Witam wszystkich,

przejrzałem już kilka podobnych tematów i póki co mam tylko wstępne rozeznanie w tej kwestii. Może przedstawię w czym rzecz- a więc potrzebuję radia z odtwarzaczem CD (niekoniecznie musi być MP3) oraz 2 głośników na przód.

Samochód do którego chciałbym to zamontować to Nissan Almera N15 98r. Chciałbym uzyskać możliwie najlepszą jakość dźwięku z CD przy tak skromnej konfiguracji, czy w tym celu wymieniając głośniki i radio powinienem wymienić również całe okablowanie? Pytam bo nie wiem do jakiego stopnia ma to znaczenie jeśli nie chcę się bawić w żadne wzmacniacze itp. Z tego co już wiem to głośniki powinny mieć wymiary 165 mm (6,5''), głębokość 5,6 cm i średnicę magnesu 7,8 cm tak aby pasowały (być może pasują też inne wymiary, nie znam się, a nie chcę niczego ciąć).

Czy fakt, że w tej chwili głośniki fabryczne to elipsy wpływa w jakiś sposób na montaż zwykłych okrągłych? (mam tu na myśli przede wszystkim otwory na głośniki)

 

Chciałbym żeby taki zestaw zamknął się w około 400zł. Preferowana muzyka rock - metal :)

Jeszcze ostatnie pytanie- czy jest taka możliwość, żebym dokonał tej instalacji własnoręcznie? Nigdy wcześniej tego nie robiłem, ale elektrykę niejednokrotnie w domu sam naprawiałem, poza tym z doświadczenia wiem że niektórzy fachowcy którzy robią tego typu instalacje zazwyczaj niszczą po drodze masę innych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Witaj.

 

czy w tym celu wymieniając głośniki i radio powinienem wymienić również całe okablowanie?

Raczej tak - fabryczne okablowanie jest dość mizerne.

 

Z tego co już wiem to głośniki powinny mieć wymiary 165 mm (6,5''), głębokość 5,6 cm i średnicę magnesu 7,8 cm tak aby pasowały