Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Micra - Jaka instalacja


Panther
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

zastanawiam się nad zagazowaniem Micry K10 z silnikiem MA12 (1235 cm3). Jaką instalację wybrać? I druga kwestia może polecicie jakiś sprawdzony warsztat na Podlasiu, najlepiej w Białymstoku. Ewentualnie mogę podjechać do Siedlec lub Warszawy (choć tu koszty instalacji (założenia) będą chyba wyższe ;) ).

 

pozdrawiam czytających i odpowiadających

Panther.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprostsza instalka II generacji- ja miałem BRC Elektronic i sprawowała się znakomicie. Spalanie w mieście ok 8,5/100 a w trasie 6,2/100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprostsza instalka II generacji- ja miałem BRC Elektronic .

 

Rozumiem, że to typ instalacji ;) sorka, ale jestem zielony w temacie. A dawno ją montowaleś? Jakie są koszty takiej instalacji? Może pojawilo się coś nowszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do micrusa tylko i wylacznie instalacja I lub II generacji o ile oczywiscie masz sonde lambda :) ale najbardziej zadowolony bedziesz z Blosa xD tylko ze w przypadku micrusa to troche kombinacji ale dla chcącego nic trudnego :D

 

instalacji III i IV generacji nie zamontujesz bo musial bys miec mikrusa na szprycy (wtrysku wielo lub jedno punktowym)

 

a co do kosztów instalicji I i II generacji to tak od 1100 do 1600 zalezy gdzie bedziesz montowal i jaka instalacja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja montowałem chyba 4 lata temu i kosztowało 1400zł instalka firmy BRC montowana w Rybniku w filii "Czakram'u" a to dlatego że mają swoje filie (serwisy) na terenie całego kraju i dają 2 lata gwarancji

z tego co ci mogę doradzić jeszcze to tylko zbiornik toroidalny ( zamiast koła zapasowego) bo inaczej już nic do bagażnika nie wsadzisz :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach