Gość pk007 Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Witam Mam pytanko odnośnie wymiany samego modułu obrotomierza w P10, otoż czy ktoś przeprowadzał od początku do końca taką operację?? Jeżeli nie czy ktoś może stwierdzić jednoznacznie skąd idzie sygnał z cewki czy z ECU bo nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. I czy jak oddam to do jakiegoś elektro-mechanika to będzie wiedział co i jak i jakie pieniądze może za to wziąść?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 widzę, że wygrałeś moją aukcję z allegro postaram podesłać Ci się schemat elektryki wskaźników, powinno Ci to pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pk007 Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 ok dzięki , a może wiesz jak z tym sygnałem czy z Ecu czy z cewki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 ok dzięki , a może wiesz jak z tym sygnałem czy z Ecu czy z cewki?? nie wiem. będę w domu to sprawdzę na schemacie. zapraszam na GG... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy77 Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 ja u siebie naprawialem obrotomierz bo troche szwankowal :? wedlu schematu w wyd. Auto sygnal niby idzie z rozdzielacza zaplonu, ale niech sie wypowiedza spece jeszcze, nie chce Cie wprowadzac w blad. pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 wg schematu Haynes - sygnał idzie z modułu zapłonowego, przewodem do zestawu wskaźników i do ECU. czyli jeśli sygnału nie ma przy wskaźnikach, to na pewno można gowziąć... z ECU i z modułu zapłonowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 http://150.254.173.3/~holy/primera_skan1.jpg http://150.254.173.3/~holy/primera_skan2.jpg to są skany dotyczące 1.6 ... ale wynika z nich, że sygnał jest we wszystkich wymienionych miejscach - przy zegarach, w ECU i w module zapłonowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pk007 Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 to by było całkiem nieźle jakby odrazu był kabelek do wskaźników :-) Dzięki holy za skany i za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alexwa Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Borykam się właśnie z podpinaniem obrotomierza i zgłupiałem, ponieważ mam dwa schematy i na jednym sygnał brany jest z ECCS - pinu 2 , a na innym z pinu 3., a poza tym, nie mogę dostać rozrysowanego złącza ECCS. Może ktoś z Was ma taki schemat, gdzie dokładnie pokazane jest skąd brać sygnał. Bo w sumie prościej jest pociągnąć kabelek z cewki z cewki zapłonowej, ale nie jestem pewien czy to będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Już w wielu P10 2.0 LX które w miejsce zegarka montowałem obrotomierz, wszystko jest plug and play nic tylko wyjąć zegar i wsadzić w jego miejsce obrotke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek2109 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 w moim p10 2.0d włożyłem licznik z obrotomierzem, a obrotomierz nie działa, auto mam z 95r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alexwa Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Ale czy zamieniamy tylko zegar na obrotkę czy cały zestaw zegarów, bo może tu tkwi problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Mowa o primerach bez NATS. Wystarczy zamiana samego zegarka na obrotke - reszta pozostaje twoja. Mowa o benzynowych silnikach 2.0 na jednopunkcie i wielopunkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 a wiecie moze gdzie sie podlacza obrotomierz w DIESLU P10?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek2109 Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 ostatnio też nie wiedziałem, szukałem na forum i nikt nie wiedział, ale mi to znawcy:) w serwisie osły też nie wiedzieli, musieli w schemat patrzeć, nie chciałem im zawracać głowy, to sam sie tym zająłem, otóż sygnał bierze z pompy wtryskowej, na górze jest czujnik tam gdzie linka gazu sie konczy, jest on elektroniczny, trzy kabelki z niego odchodzą, także jeśli masz tylko sam obrotomierz, to szukaj czujnika, bo ja po wielkich staraniach znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 radek2109 - ten pan zasługuje na pochwałę, watro do działu zrób to sam dać ktorki opisik z paroma fotkami pt. "Podłanczanie obrotomierza w Diselu Primera/Sunny" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dusza Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 o.k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.