Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

jakie cisnienie w oponach


Gość wojtekt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam w swoim autku opony 155/80 13" na drzwiach jest info o cisnieniu z przodu 2,2 a z tylu 2,1 a w ksiazce pojazdu austriackim typenschein cisnienie dla rozmiaru 155 to 25, i 2,4?

Ktor cisnienie jest prawidlowe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Xzandafer

Ja na przykład jeżdżę sam i mam ciśnienie w oponach 2.0 wszędzie, niezależnie od rozmiaru opon. Przy mojej jeździe i tym ciśnieniu wydaje mi się, że auto ma najlepszą trakcję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość --Mlody--

wszystko zalezy od profilu opony, ja w 13 ladowalem 2.4 z przodu i z tylu, ale tylko dlatego ze moja `felicia` byla uzywana mocno extremalnie , a przy takim cisnieniu nie klada sie opony,tzn. nie podwijaja sie pod spod...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

najważniejsze to nie jeździć na zbyt małym ciśnieniu....nie tylko opony dostają ale i spalanie rośnie....a co do zmian temperatur to coraz częściej słychać o azocie, co o tym myślicie?bez względu na temp. ciśnienie takie samo. niestety nic więcej nie wiem to się nie wypowiadam, ale niedługo zmieniam na zimówki to może u wulkanizatora dowiem się więcej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do zmian temperatur to coraz częściej słychać o azocie, co o tym myślicie?

DEIM Ciekawe :) informacje na temat pompowania opon azotem znajdziesz w dyskusji KACIK OPONIARSKI I ROZMOWY NA TEMAT OPON na 18 stronie (gdyby kiedyś ktoś skorzystał z wyszukiwarki ;) ). Ja na razie pozostanę przy powietrzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do zmian temperatur to coraz częściej słychać o azocie, co o tym myślicie?bez względu na temp. ciśnienie takie samo.

Wierutna bzdura ! Ludzie nie wierzcie kłamliwym i kretyńskim reklamom !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szanowny kolego nic nie reklamuje.....pytam dowiaduje się i mówię co słyszałem.u mnie koszt pompowania azotem wynosi 5 więc zastanawiałem się czy gra jest warta świeczki ale ile osób tyle opinij im więcej opinij tym większa wiedza czyż nie po to istnieje nissan klub?

krytykujmy plotki nie ludzi, poza tym łatwo powiedzieć że coś jest kłamstwem ale najlepiej poprzeć czemu, poprzeć to argumentami. pozdrawiam, przepraszam za brak wiedzy w temacie i dziekuje za odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deim źle mnie zrozumiałeś, nie mam oczywiście nic przeciwko Tobie, jeśli uraziłem, przepraszam. Moja złość jest skierowana w stronę nieucziwych firm które kłamstwami naciągają ludzi na niepotrzebne wydatki. Chodzi mi o temat pompowania kół azotem - przez parę firm został rozreklamowany przy użyciu fałszywych argumentów i teraz jest o to zamieszanie. Oczywiście ciśnienie azotu zmienia się w funkcji temperatury praktycznie tak samo jak powietrza - bo różnica w rozszerzalności cieplnej azotu i powietrza jest znikoma - to wynika z praw termodynamiki... a dodatkowo przecież powietrze to 79% azotu ! Temat był już poruszany i też pisałem o tym, wielu innych też. Był też niegdyś artykuł na ten temat w "motorze" gdzie również jakiś tam profesor politechniki potwierdził to co jest napisane wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

no ja tez mam 2.0 u siebie czasem lekko ponad na 155/70/r15 i oponki - zwlaasszcza z przodu wygladaja jakby mialy lekkiego flaka?

 

jak to wogole sie dzieje? czy tam ma byc ? jak wdmucham kolo 2.5 to wtedy wygladaja ok ale strasznie wali na nierownosciach :/

 

co z tym począć? wdumchac wiecej i jezdzic na na oko prawidlowo napompowanych oponach ?

 

czy mniej i jezdzic na takich flakach a wygodniej i lagodniej dla zawieszenia ? na spalaniu roznocy w sumie nie widze... ale szkoda oponek bo sa prawie nowe :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malował go kolega, który był wcześniejszym właścicielem i za przemalowanie dał ok. 1500 zł. ( i to było po znajomości ) normalnie pewnie z 2000 zł. Ja ostatnio malowałem błotnik z tyłu i zapłaciłem 200 zł. Zakłady lakiernicze miej więcej auto dzielą na elementy czyli np. w twoim przypadku para drzwi plus klapa tylnia wyszło by ok 600 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...