Guest dwazerogt Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 mam pytanie takie jak w temacie, gdyby dorwać taką primere 4x4 czy dałoby się tam wsadzić ten silnik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 układ przeniesienia napędu by Ci nie wytrzymał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 24, 2008 Share Posted June 24, 2008 tak da się ale pod warunkiem że miała ona na wstępie silnik 2.0 co do napędu to nie radził bym na nim ostro ruszać i kręcić bączków Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dwazerogt Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 może pytanie głupie ale czy sunny/pulsar gti-r ma taką samą płytę podłogową co p10, chodzi mi o przełożenie napędu 4x4 do p10 no i silnika. Powiedzmy, że mam okazję kupić tanio rozbitego anglika i bardzo mnie to intersuje. Druga sprawa to do jakich sr20det (z których modeli aut) pasuje skrzynia z p10gt. Szczerze mówiąc szukałem po necie ale primer gti-r jest niewiele, przydałaby sie jakaś w polsce:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikey_one Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Niestety swap napędu z gti-r do primery to nie taka prosta sprawa... skrzynia owszem podejdzie ale cała reszta (wał, półosie) to już raczej custom... Co do Twojego pytania o płytę to jest ona inna... (jak sama nazwa mówi - N14 i P10)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest patriot Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 mikey_one, wydaje mi sie, ze nazwa nie ma duzo do rzeczy. Przykladem jest Octavia i Golf 4.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Primery 4x4 były tylko 1,6 A nie wychodziły z 2.0? Jakieś pół roku temu widziałem na allegro P10 GT z SR20 i napędem 4x4. Bądź co bądź tak pisał sprzedawca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 z 1.6 to sunny wychodzily Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Primery 4x4 były tylko 1,6, wiec rzeźba straszna. Mysle ze taniej bys kupil GTiR-a primery 4x4 były 2.0 a z 1.6 to sunny 4x4 były Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dwazerogt Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 to jeszcze powtórze pytanie co z tą skrzynią z p10gt, do których turbo podejdzie bez żadnych przeróbek? Tak poza tym to powiem Wam, że silnik z całym osprzętem na ebayu z gti-r kosztuje ok 2tys dolarów, a primer 4x4 jest dosyc sporo w Skandynawi. Myślę, że taki projekt wyszedłby całkiem niedrogo, a że p10 podoba mi się jak żadne inne auto:) to musze coś z nią pokombinować. Taka 4x4 na pewno dawałaby radę ale jeśli to okaże się niemożliwe to chciałbym wsadzić jakiś seryjny z turbo tylko, który żeby podeszła skrzynia i reszta bez żadnego rzeźbienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikey_one Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Słuchaj jeśli skrzynia jest od SR porzecznego (primera 4x4 SR20) to do innego poprzecznego (sunny GTiR) będzie pasować. Nie wiem natomiast jak z łapami silnika (sunny vs primera), obawiam się, że aby to wszystko grało to może być tak jak ze swapem napędu z GTiR - custom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest autor Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Wrzuciłem to do N15 i N16 a teraz wrzucam do N14 więc z całą stanowczością: tak da się Pasi zarówno z 4wd jak i fwd. Jak szukasz motorowni to będą takie za jakieś 1,5 miecha we Lublinie do odebrania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.