Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

P11 Sri Szkapa Esziego


eszi
 Share

Recommended Posts

Witam! Zaczynam prezenatcję na razie wstępnie, resztę w miarę na bieżąco:

Nissan Primera P11 SRi:

Nadwozie:

-sedan,

-spojler na tylniej klapie(seria),

-usuniete emblematy wersji silnika z przednich błotników,

-grill zmieniony z chromu na grafitowy metalik,

-czerwony znaczek SRi zmieniony na czarny;

Wnętrze:

-kubełkowe fotele(seria),

-skrócona dźwignia zmiany biegów(2 cm)+nowa gałka(z elem. chromowanymi)+nowy mieszek,

-roleta przeciwsłoneczna na tylniej półce,

audio:jednostka sterująca ALPINE CDE-9873RB, odseparowany system Helix Dark Blue 62.1 z przodu, tył Helix Dark Blue 6.1;

-nowe wiązki zasilania jednostki centralnej i głośników;

Silnik:

SR20De

-przestawiony zapłon,

-dolot CAI na stożku-fi 77,5, całość Jacky, stożek Fujita,

-kolektor 4-2-1+przelot fi 55, końcowy Sebring,

-instalacja sekwencyjna STAG-300, po własnej regulacji,

-ecumaster II regulacja by Coobcio

-przestawiony rozrząd by COOBCIO

-wałek ssący z DEH (GT);

Zawieszenie:

-amortyzatory przód Kayaba, tył Monroe + sprężyny dla wersji SRi

-zaciski hamulcowe pomalowane na czerwono,

-wałki półosi z motomaxu,

-seryjne heble na ATE i Ferodo Premier;

-koła:

lato: 195/60/15 Firestone FZ80 na alu seryjnych,

zima: 185/65/15 Sava Eskimo 3 na stalówkach fabryczny;

Edited by eszi
Link to comment
Share on other sites

Dziękuje, sam prosiłem o prezentację, teraz już mamy większe towarzystwo. Gratulacje !!!

Link to comment
Share on other sites

noo, a jakie plany jeszcze są??

Na pewno przestawienie rozrządu u Coobcia, na pewno jakiś "świniak", aby to jakos wystroić, jak będzie kicha po hamowaniu to pewnie i wydech sie poprawi, ale wszystko powolutku z czasem, będe uderzał na 150-160 KM i mam nadzieje że mi to starczy i żona nie wypedzi mnie z domu :D

 

[ Dodano: Czw 26 Cze, 2008 20:43 ]

Dziękuje, sam prosiłem o prezentację, teraz już mamy większe towarzystwo. Gratulacje !!!

Dzieki, ale jeszcze nie ma się czym chwalić, no może troszke... :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witam! Myślę o pomalowaniu markerem- białym napisów na oponkach, ale to chyba troszke pod wiejski tuning podchodzi. Co wy na to?

Link to comment
Share on other sites

Dzięki PMW i Bombel, tak też myślałem, może gdybym jeździł pickupem, lub terenówką to jakoś by to wyglądało ale w aucie klasy średniej nie przystoi. Pozdro

Link to comment
Share on other sites

150-160km -wysoko mierzysz...seria juz shamowana na rolkach?życze powodzenia ale silniki w p11 jakoś cięzko dochodzą do wysokich mocy-w p10 jakoś było łatwiej sam nie wiem dlaczego...tak mi się wydaje że bez wałeczków i regulowanych kółek rozrządu to i świniak mało ci doda mocy-ale niech MOC BĘDZIE Z TOBĄ[i ze mną oczywiśćie,hihi]

Link to comment
Share on other sites

150-160km -wysoko mierzysz...seria juz shamowana na rolkach?życze powodzenia ale silniki w p11 jakoś cięzko dochodzą do wysokich mocy-w p10 jakoś było łatwiej sam nie wiem dlaczego...tak mi się wydaje że bez wałeczków i regulowanych kółek rozrządu to i świniak mało ci doda mocy-ale niech MOC BĘDZIE Z TOBĄ[i ze mną oczywiśćie,hihi]

Auto wciąż nie hamowane, brak czasu. Kółka wskoczą, co do wałków to raczej bardzo daleka przyszłość. Ciekawe ile ma na teraz, wtedy wiem ile muszę dołożyć, aby był komplet w stadzie.

Link to comment
Share on other sites

najprostsze rozwiązanie to było od razu celować w GT - 150 kucy miałbyś gratis :)

 

a tak bez wchodzenia w silnik mom zdaniem nie da rady

 

3 rzeczy bez których 150 kucy nie wyda

1. wałek ssący z gt

2. płaskie tłoki z gt (ale tego nie jestem pewien bo chyba w każdej SR20 po 1996r. były płaskie tłoki

3. ECU

Link to comment
Share on other sites

najprostsze rozwiązanie to było od razu celować w GT - 150 kucy miałbyś gratis :)

 

a tak bez wchodzenia w silnik mom zdaniem nie da rady

 

3 rzeczy bez których 150 kucy nie wyda

1. wałek ssący z gt

2. płaskie tłoki z gt (ale tego nie jestem pewien bo chyba w każdej SR20 po 1996r. były płaskie tłoki

3. ECU

Dzięki za info., choruje strasznie na SR20VE ale koszt swapa troszkę nie na moja kieszeń, w końcu nie jestem już kawalerem :(

Musimy kiedyś się ustawić, chętnie obejrzę twoją sport line.

Link to comment
Share on other sites

2. płaskie tłoki z gt (ale tego nie jestem pewien bo chyba w każdej SR20 po 1996r. były płaskie tłoki

3. ECU

Wszystkie SR20DEH (w P11 i N15) mają płaskie tłoki i stopień sprężania 10:1 :)

Ps. Greg w Rudej Suce na wydechu, dolocie i seryjnym kolektorze 4-1 z katem miał 149KM...

Link to comment
Share on other sites

jest jedno SR16VE które nie będzie miało pojemności 1,6 za długo... :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

No czas na kolejne zmiany:

-wleciały wałki półosi z motomaxu,

-na dniach zmina dupnych seryjnych elementów hebli, wlecą tarcze+klocki ATE

 

[ Dodano: Wto 14 Paź, 2008 10:25 ]

I kolejne zmiany:

-przestawiony rozrząd

I nareszcie mój nowy rozrząd został przestawiony. Coobcio wczoraj wieczorem pomiędzy godziną 23:00, a 0:00 zajął się nim używając swoich opatentowanych sztuczek :P , dodatkowo sprawdziliśmy jeszcze kompresję i wyszło magiczne 14 :D (zdrowy ten mój SR :diabel: )dzisiaj hamowanko, więc w końcu będzie jasność co drzemie w moim "blaszku". Dzięki Kuba za poświęcony czas w tak późnych godzinach!!!

Oczywiście wykresik będzie, liczę na ponad 140 KM, zobaczymy.

 

[ Dodano: Sro 15 Paź, 2008 12:24 ]

A oto moje wczorajsze wyniki:

widać ewidentną dziurę, tak w mocy jak i momencie :kosci: :kosci:

 

[ Dodano: Sro 29 Paź, 2008 11:12 ]

W planach test wydajności seryjnej pompy paliwa, jeśli okaze się "cienka" wleci walbro 255l/h

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jutro pewno się nim u mnie pochwali :)

Ps. wpadaj to się to ciśnienie paliwa cholerne zmierzy...

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj wleciał stożek Fujita za namową PMW, Jacky poszedł na półke. Auto jakby odetchnęło, ale wiadomo nowy jest wiekszy i ma lepszą przepustowość. Boję sie tylko, że ten nieimpregnowany filtr może przepuszczać wode a jest w błotniku.Liczę że po odetkaniu wydechu i lepszym stożku dojdzie w końcu powera i odrobine momentu.Fotki "kominów" wieczorem.

 

[ Dodano: Sob 08 Lis, 2008 17:43 ]

Jutro pewno się nim u mnie pochwali :)

Ps. wpadaj to się to ciśnienie paliwa cholerne zmierzy...

Wczoraj tyrałem w robocie, a wieczorem byłem na "popijawie". Wpadne po niedzieli, bo to jedyne co mnie trapi.

 

[ Dodano: Nie 09 Lis, 2008 00:32 ]

Oto obiecane foty:

http://www.fotka.pl/albumy/eszi1980/2,Fotki_z_2008_11_09/

Link to comment
Share on other sites

Jacky poszedł na półke.
to i tak nieżle... nie powiem gdzie jego miejsce... dobry zakup zrobiłeś fujita to najlepiej filtrujący stożek zaraz po apexi wg przeprowadzonych testów... (fujita to wierna kopia Apexi) tylo że trochę większa ;)
Link to comment
Share on other sites

Jacky poszedł na półke.
to i tak nieżle... nie powiem gdzie jego miejsce... dobry zakup zrobiłeś fujita to najlepiej filtrujący stożek zaraz po apexi wg przeprowadzonych testów... (fujita to wierna kopia Apexi) tylo że trochę większa ;)

To prwda jak je porównuje wizualnie to faktycznie sa podobne. Boje sie jedynie, o jego zachowanie w ulewnym deszczu :/ . A gdzie planujesz swojego schować po zrobieniu dolotu, pod maska czy w błotniku? A tak w ogóle nie ma porównania miedzy jacky i fujita, czuje po aucie.

 

[ Dodano: Nie 09 Lis, 2008 21:03 ]

hmm, ciekawe jak to brzmi?

Mnie sie podoba, ale przyznaje że od 3 tyś. to daje czadu, kwestia odsłuchu. Jak mi sie znudzi, lub bedzie za luźno to wstawie silencery.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...