xkarol Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 i jak wydajnosc tej pompy wyszla ? moze jak wezmiemy gdzies 2szt to bedzie taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 eszi utnij ten wydech tak na załamaniu "kominów" bo lubię twoje auto a teraz wygląda jak E36 :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 i jak wydajnosc tej pompy wyszla ? moze jak wezmiemy gdzies 2szt to bedzie taniej u mnie sprawna, na luzie 0,2 mpa, podczas jazdy nawet do odcinki trzyma 0,3 mpa. Więc zastanawiam sie czy w ogóle jest sens ja wymieniać? Walbro podniesie ciśnienie o 0,5 bara w całym zakresie tylko w przełożeniu na osiagi efekt znikomy. Chyba lepiej w ekumastera zainwestuje [ Dodano: Sro 12 Lis, 2008 18:49 ] eszi utnij ten wydech tak na załamaniu "kominów" bo lubię twoje auto a teraz wygląda jak E36 :< ale ja lubie E-36, a wydech dedykowany do niej. Myslałem o tym ale szkoda mi go niszczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 U Esziego z pompą paliwa wszystko w porządku, nic tylko stroić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 U Esziego z pompą paliwa wszystko w porządku, nic tylko stroić... Coobcio dzięki za pomoc i "śrubkę ", czas zacząć odkładać na "komputerek" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Kolejny zarazony przez Kube i dobrze co do ecumastera po podklaczeniu poczujesz roznice, nabierze werwy w calym zakresie, choc u mnie i tak za ubogo :/ Powodzenia w dalszych modach Ps Nie ma tragedii z tym wydechem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Kolejny zarazony przez Kube i dobrze co do ecumastera po podklaczeniu poczujesz roznice, nabierze werwy w calym zakresie, choc u mnie i tak za ubogo :/ Powodzenia w dalszych modach Ps Nie ma tragedii z tym wydechem Dzieki i wzajemnie, co do wydechu mnie się podoba i grunt że mnie, najważniejsze że to orginalny pożądnej firmy. Jestem tylko ciekaw, czy cokolwiek dał, hamownia niebawem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 eszi, jak bedziesz jechal sie shamowac daj znac jak czas pozwoli to z checia dolacze (na Mineralna ofkors) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 eszi, jak bedziesz jechal sie shamowac daj znac jak czas pozwoli to z checia dolacze (na Mineralna ofkors) Ja czekam na otwarcie nowej hamowni w Energy Gas na ul.Ostrobramskiej, tam załatwiłem wstepnie 50 zł, za 2 pomiary. Ile teraz krzyczą na mineralnej? Jak masz możliwość załatwić, daj znać, zwerbuje jeszcze bullitta [ Dodano: Wto 18 Lis, 2008 09:13 ] Noto fota na "zimowej stali": http://www.fotka.pl/albumy/eszi1980/3,Fotk...pciach_i_felach, W związku z tym, że mój wydech jest za głośny muszę go wyciszyć, czekam na propozycje :one: :one: :one: moja jest taka: wstawić dodatkowo przelotowy tłumik za dwururka w miejscu gdzie powinien być kat, to pomoże na pewno, tylko ciekawe w jakim stopniu i czy nie wyjdzie na gorzej? W przyszłym tygodniu pomiar i sie okaże jak sytuacja się przedstawia. [ Dodano: Pią 28 Lis, 2008 22:29 ] Dzisiaj nastąpiła wymiana świeczek z BKR6E-11 na BKR6EY(katalogowe zimne) obroty sie ustabilizoawały. [ Dodano: Pon 08 Gru, 2008 22:56 ] Na dniach wlecą nowe kable Sentech ponieważ stare seryjne, miały już przebicia. Mam pewien problem znowu z wolnymi obrotami, okaże się czy to wina przewodów. Oby bo auto nierówno pracuje i pryka. Ostatnia hamownia po zmianie wydechu i stożka(był bezpośrednio na przepływce+dolot) na przebijających przewodach, oraz cofniętym zapłonie,wypluła 137KM, 184 NM: http://www.fotka.pl/albumy/eszi1980/2,Fotk..._11_09/1690233,, Dzisiaj wleciał nowy dolot do fujity: http://www.fotka.pl/albumy/eszi1980/2,Fotk...9541,Nowy_dolot, Oraz mój patent na umiejscowienie zbiorniczka wyrównawczego: http://www.fotka.pl/albumy/eszi1980/2,Fotk...a_wyrownawczego, a wszystko na kontownikach meblowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 No no no ciągle coś tworzysz - 18-go w czwartek sprawdzimy co te mody wprowadziły no i weź ze sobą płaską 13 to się jeszcze zapłon dopieści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 No no no ciągle coś tworzysz - 18-go w czwartek sprawdzimy co te mody wprowadziły no i weź ze sobą płaską 13 to się jeszcze zapłon dopieści. Dzięki Kuba mam nadzieje, że przyrosty bedą i że dla CAI(w błotniku) zimowy dolot będzie jakaś alternatywa. Co do miejsca umieszczenia zbiorniczka wyrównawczego w P11, to uważam że to idealny mod , bo dostajemy dodatkowy dostęp do powietrza z otworu na wiązki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 bo dostajemy dodatkowy dostęp do powietrza z otworu na wiązki. e tam wyjmij halogen i z tej dziury wyprowadź rurę pod filtr - zobaczysz jaki przeciąg pod maską sie zrobi... filtr cały czas jest zimny w dotyku ... no może przez chwilę zaczyna cieplejsze łykać ale tylko podczas dłuższego postoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 bo dostajemy dodatkowy dostęp do powietrza z otworu na wiązki. e tam wyjmij halogen i z tej dziury wyprowadź rurę pod filtr - zobaczysz jaki przeciąg pod maską sie zrobi... filtr cały czas jest zimny w dotyku ... no może przez chwilę zaczyna cieplejsze łykać ale tylko podczas dłuższego postoju każdy chwali swoje, przyjedź na hamownie i się okaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 przecież hamowalem serię teraz niewiele sie zmieniło moze ze 4 kuce doszły i z 5 nm... co tu hamować ... jak wydech pospawam to shamuje przed wystrojeniem i wałkami nie ukrywam że wiem że będzie znaczna poprawa wydechu bo zauważyłem coś niepokojącego - mianowicie rura na łuku tuż przed tłumikiem była prawie całkowicie złamana !!! ale nie pęknięta więc przepływ jest prawie zerowy... :027: aż tłumik środkowy puścił stąd taki mału niuton i moc gorsza od seryjnej bo powinno być na seryjnym dolocie i seryjnym wydechu z kolektorem SSAC około 160 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 przecież hamowalem serię teraz niewiele sie zmieniło moze ze 4 kuce doszły i z 5 nm...co tu hamować ... jak wydech pospawam to shamuje przed wystrojeniem i wałkami nie ukrywam że wiem że będzie znaczna poprawa wydechu bo zauważyłem coś niepokojącego - mianowicie rura na łuku tuż przed tłumikiem była prawie całkowicie złamana !!! ale nie pęknięta więc przepływ jest prawie zerowy... :027: aż tłumik środkowy puścił stąd taki mału niuton i moc gorsza od seryjnej bo powinno być na seryjnym dolocie i seryjnym wydechu z kolektorem SSAC około 160 km a ja to co myślisz, że mam nie wiem jakie mody, poza tym na ostatnim pomiarze przebicie na przewodach, zapłon prawie seria itd.? U mnie tak po korekcji zapłonu moment powinien być w granicach 190 Nm, moc hm... po poprawie tego i owego jak będzie 140 KM to bede Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 nie ma to jak hamować auto co tydzień - tak dla sportu, żeby go odmulić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 nie ma to jak hamować auto co tydzień - tak dla sportu Obrazek wiesz cokolwiek więcej będe zmieniał dopiero gdzieś w kwietniu, więc poprawiam to co mogę i mam w zasięgu, bo jak zwykle nie zdążyłem z przyczyn czasowych i materialnych na czas się wyszykować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 PMW napisał" nie ma to jak hamować auto co tydzień - tak dla sportu, żeby go odmulić " wiesz jak ja robiłem swoje poprzednie projekty szczególnie p10 zieloną i p11 silvernano to w tygodniu na hamowni nawet 3-4 godziny spędzaliśmy-wyniki najlepsze uzyskuje się przy precyzyjnym strojeniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Ku...wa wczoraj wymieniłem przewody i dalej kicha z obrotami :kosci:. Auto pryka w wydech i na wolnych pracuje nierówno, na 2 biegu przy 1000 obr. szarpie. Cofniecie zapłonu troche pomaga, ale szarpie dalej przy 1000 obr.,poza tym nie można ustawic wolnych obrotów śrubką bo nic to nie daje, może jest padniety krokowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 No już masz tak posunięte mechaniczne mody że trzeba się zająć elektroniką No i pozbyć się w cholerę sondy lambda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 No już masz tak posunięte mechaniczne mody że trzeba się zająć elektroniką No i pozbyć się w cholerę sondy lambda Kuba chyba przesadzasz, poza przestawionym rozrządem nic wielkiego nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 jedyny ratunek ecumaster jak nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 jedyny ratunek ecumaster jak nic [ Dodano: Czw 18 Gru, 2008 22:09 ] No i wszystko gra jak należy, cel osiągniety i można iść dalej: http://www.fotka.pl/albumy/eszi1980/2,Fotk..._11_09/1819851,, troszke wkradł się błąd przez zamieszanie(nieporozumienie z Maćkiem), poprzedni wykres nie jest najlepszym i dzisiejszy bez sondy. Odkryłem jedynie, że w przypadku dolotu im dłuższy tym pojawia się głębszy dołek w zakresie średnich obrotów w momencie, bynajmniej na fi 77,5 trzeba tutaj dolać odpowiednio i nieodzowny jest ecumaster. Alternatywą jest szukanie "złotego środka". Kolejny mody: -wydech(małe poprawki); -ecumaster [ Dodano: Sob 20 Gru, 2008 11:17 ] Po wystrojeniu, wg. moich przeczuć będzie 195 NM i 145 KM, ale się okaże, czekam na robotę Coobcia dzisiaj małe poprawki wydechu zostały zrobione, wleciał dodatkowy przelotowy tłumik na fi 55 i całość jest na fi 55x2(aluminiowane) wszystko ogarnięte u Tomali, u którego spotkałem ROKIEGO montującego w końcu kolektor. Układ składa sie teraz z 3 tłumików przelotowych i jest ewidentnie ciszej, nie tracąc sportowego gangu. Ja osobiście wole basowy dźwięk, niż ryk mugenów itp. może dzisiaj wleci ecumaster, wszystko zależy od Coobcia dolot został skrócony, by zlikwidować dołek w obrotach, całe 40 mm/ 3" już tak nie muli z dołu, teraz tylko strojenie [ Dodano: Pon 22 Gru, 2008 23:41 ] ECUMASTER on board dzięki uprzejmości Kuby, dzisiaj późnym wieczorem zainstalowany i wstępnie ogarnięty, korekta na najbliższym terminowo hamowaniu Modów na ten rok koniec, ale po nowym idę dalej. [ Dodano: Wto 06 Sty, 2009 14:11 ] Mamy nowy rok, więc zaczynamy polowanie na wałek ssący od GT kolejnym modem będzie planowanie głowicy Te mody powinny pozwolić spokojnie przekroczyć 160 KM Na wiosne również nowe amory i springi Jak starczy kasy, to może i body się ogarnie(zderzaki i progi od GT), na pewno poprawki lakiernicze po paru obcierkach [ Dodano: Czw 15 Sty, 2009 22:09 ] Jutro kolejne skracanie rurek o 4 mm/3", oraz frezowanie końcówek, mocowanie dolotu na sztywno, oraz dodatkowy nadmuch ze zderzaka po południu hamownia i zobaczymy co więcej przyjdzie? [ Dodano: Pią 16 Sty, 2009 22:48 ] Dzisiaj hamownia po strojeniu i moim niedopilnowaniu(sonda, zapłon), wypluła: http://img504.imageshack.us/img504/8873/wy...er012008as1.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 wyniki i tak bardzo dobre, niektorzy by tyle chcieli hehehehehehehehehhee zycze wytrwalosci i konsekwencji w dzialaniu, niezle idzie projekt narazie :one: Kolejny zarazony przez Coobcia :one: Na nowy sezon trzeba jakies 1/4 mili ogarnac :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 wyniki i tak bardzo dobre, niektorzy by tyle chcieli hehehehehehehehehheezycze wytrwalosci i konsekwencji w dzialaniu, niezle idzie projekt narazie :one: Kolejny zarazony przez Coobcia :one: Na nowy sezon trzeba jakies 1/4 mili ogarnac :027: No ale ja muszę się wzmocnić, bi cienki jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.