eszi Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 (edytowane) Witam! Zaczynam prezenatcję na razie wstępnie, resztę w miarę na bieżąco: Nissan Primera P11 SRi: Nadwozie: -sedan, -spojler na tylniej klapie(seria), -usuniete emblematy wersji silnika z przednich błotników, -grill zmieniony z chromu na grafitowy metalik, -czerwony znaczek SRi zmieniony na czarny; Wnętrze: -kubełkowe fotele(seria), -skrócona dźwignia zmiany biegów(2 cm)+nowa gałka(z elem. chromowanymi)+nowy mieszek, -roleta przeciwsłoneczna na tylniej półce, audio:jednostka sterująca ALPINE CDE-9873RB, odseparowany system Helix Dark Blue 62.1 z przodu, tył Helix Dark Blue 6.1; -nowe wiązki zasilania jednostki centralnej i głośników; Silnik: SR20De -przestawiony zapłon, -dolot CAI na stożku-fi 77,5, całość Jacky, stożek Fujita, -kolektor 4-2-1+przelot fi 55, końcowy Sebring, -instalacja sekwencyjna STAG-300, po własnej regulacji, -ecumaster II regulacja by Coobcio -przestawiony rozrząd by COOBCIO -wałek ssący z DEH (GT); Zawieszenie: -amortyzatory przód Kayaba, tył Monroe + sprężyny dla wersji SRi -zaciski hamulcowe pomalowane na czerwono, -wałki półosi z motomaxu, -seryjne heble na ATE i Ferodo Premier; -koła: lato: 195/60/15 Firestone FZ80 na alu seryjnych, zima: 185/65/15 Sava Eskimo 3 na stalówkach fabryczny; Edytowane 9 Czerwca 2011 przez eszi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kreyzol Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 noo, a jakie plany jeszcze są?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Dziękuje, sam prosiłem o prezentację, teraz już mamy większe towarzystwo. Gratulacje !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 noo, a jakie plany jeszcze są?? Na pewno przestawienie rozrządu u Coobcia, na pewno jakiś "świniak", aby to jakos wystroić, jak będzie kicha po hamowaniu to pewnie i wydech sie poprawi, ale wszystko powolutku z czasem, będe uderzał na 150-160 KM i mam nadzieje że mi to starczy i żona nie wypedzi mnie z domu [ Dodano: Czw 26 Cze, 2008 20:43 ] Dziękuje, sam prosiłem o prezentację, teraz już mamy większe towarzystwo. Gratulacje !!! Dzieki, ale jeszcze nie ma się czym chwalić, no może troszke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kreyzol Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 no to ja osobiscie zycze powodzonka w dalszych modach i oby Ci służył dobrze Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Witam! Myślę o pomalowaniu markerem- białym napisów na oponkach, ale to chyba troszke pod wiejski tuning podchodzi. Co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 wieś jak ta lala :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Dzięki PMW i Bombel, tak też myślałem, może gdybym jeździł pickupem, lub terenówką to jakoś by to wyglądało ale w aucie klasy średniej nie przystoi. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 150-160km -wysoko mierzysz...seria juz shamowana na rolkach?życze powodzenia ale silniki w p11 jakoś cięzko dochodzą do wysokich mocy-w p10 jakoś było łatwiej sam nie wiem dlaczego...tak mi się wydaje że bez wałeczków i regulowanych kółek rozrządu to i świniak mało ci doda mocy-ale niech MOC BĘDZIE Z TOBĄ[i ze mną oczywiśćie,hihi] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 150-160km -wysoko mierzysz...seria juz shamowana na rolkach?życze powodzenia ale silniki w p11 jakoś cięzko dochodzą do wysokich mocy-w p10 jakoś było łatwiej sam nie wiem dlaczego...tak mi się wydaje że bez wałeczków i regulowanych kółek rozrządu to i świniak mało ci doda mocy-ale niech MOC BĘDZIE Z TOBĄ[i ze mną oczywiśćie,hihi] Auto wciąż nie hamowane, brak czasu. Kółka wskoczą, co do wałków to raczej bardzo daleka przyszłość. Ciekawe ile ma na teraz, wtedy wiem ile muszę dołożyć, aby był komplet w stadzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 najprostsze rozwiązanie to było od razu celować w GT - 150 kucy miałbyś gratis a tak bez wchodzenia w silnik mom zdaniem nie da rady 3 rzeczy bez których 150 kucy nie wyda 1. wałek ssący z gt 2. płaskie tłoki z gt (ale tego nie jestem pewien bo chyba w każdej SR20 po 1996r. były płaskie tłoki 3. ECU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 najprostsze rozwiązanie to było od razu celować w GT - 150 kucy miałbyś gratis a tak bez wchodzenia w silnik mom zdaniem nie da rady 3 rzeczy bez których 150 kucy nie wyda 1. wałek ssący z gt 2. płaskie tłoki z gt (ale tego nie jestem pewien bo chyba w każdej SR20 po 1996r. były płaskie tłoki 3. ECU Dzięki za info., choruje strasznie na SR20VE ale koszt swapa troszkę nie na moja kieszeń, w końcu nie jestem już kawalerem Musimy kiedyś się ustawić, chętnie obejrzę twoją sport line. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 2. płaskie tłoki z gt (ale tego nie jestem pewien bo chyba w każdej SR20 po 1996r. były płaskie tłoki3. ECU Wszystkie SR20DEH (w P11 i N15) mają płaskie tłoki i stopień sprężania 10:1 Ps. Greg w Rudej Suce na wydechu, dolocie i seryjnym kolektorze 4-1 z katem miał 149KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Hmmm chyba nawet juz nie ma SR20VE w Polsce na sprzedaz :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 jest jedno SR16VE które nie będzie miało pojemności 1,6 za długo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 No czas na kolejne zmiany: -wleciały wałki półosi z motomaxu, -na dniach zmina dupnych seryjnych elementów hebli, wlecą tarcze+klocki ATE [ Dodano: Wto 14 Paź, 2008 10:25 ] I kolejne zmiany: -przestawiony rozrząd I nareszcie mój nowy rozrząd został przestawiony. Coobcio wczoraj wieczorem pomiędzy godziną 23:00, a 0:00 zajął się nim używając swoich opatentowanych sztuczek , dodatkowo sprawdziliśmy jeszcze kompresję i wyszło magiczne 14 (zdrowy ten mój SR :diabel: )dzisiaj hamowanko, więc w końcu będzie jasność co drzemie w moim "blaszku". Dzięki Kuba za poświęcony czas w tak późnych godzinach!!! Oczywiście wykresik będzie, liczę na ponad 140 KM, zobaczymy. [ Dodano: Sro 15 Paź, 2008 12:24 ] A oto moje wczorajsze wyniki: widać ewidentną dziurę, tak w mocy jak i momencie :kosci: :kosci: [ Dodano: Sro 29 Paź, 2008 11:12 ] W planach test wydajności seryjnej pompy paliwa, jeśli okaze się "cienka" wleci walbro 255l/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 eszi, i jak wydech zamontowany??? Jakies foty jak to wyglada na aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 no własnie-zadowolony jesteś z tego sebringa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Jutro pewno się nim u mnie pochwali Ps. wpadaj to się to ciśnienie paliwa cholerne zmierzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Dzisiaj wleciał stożek Fujita za namową PMW, Jacky poszedł na półke. Auto jakby odetchnęło, ale wiadomo nowy jest wiekszy i ma lepszą przepustowość. Boję sie tylko, że ten nieimpregnowany filtr może przepuszczać wode a jest w błotniku.Liczę że po odetkaniu wydechu i lepszym stożku dojdzie w końcu powera i odrobine momentu.Fotki "kominów" wieczorem. [ Dodano: Sob 08 Lis, 2008 17:43 ] Jutro pewno się nim u mnie pochwali Ps. wpadaj to się to ciśnienie paliwa cholerne zmierzy... Wczoraj tyrałem w robocie, a wieczorem byłem na "popijawie". Wpadne po niedzieli, bo to jedyne co mnie trapi. [ Dodano: Nie 09 Lis, 2008 00:32 ] Oto obiecane foty: http://www.fotka.pl/albumy/eszi1980/2,Fotki_z_2008_11_09/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Jacky poszedł na półke. to i tak nieżle... nie powiem gdzie jego miejsce... dobry zakup zrobiłeś fujita to najlepiej filtrujący stożek zaraz po apexi wg przeprowadzonych testów... (fujita to wierna kopia Apexi) tylo że trochę większa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 hmm, ciekawe jak to brzmi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Jacky poszedł na półke. to i tak nieżle... nie powiem gdzie jego miejsce... dobry zakup zrobiłeś fujita to najlepiej filtrujący stożek zaraz po apexi wg przeprowadzonych testów... (fujita to wierna kopia Apexi) tylo że trochę większa To prwda jak je porównuje wizualnie to faktycznie sa podobne. Boje sie jedynie, o jego zachowanie w ulewnym deszczu :/ . A gdzie planujesz swojego schować po zrobieniu dolotu, pod maska czy w błotniku? A tak w ogóle nie ma porównania miedzy jacky i fujita, czuje po aucie. [ Dodano: Nie 09 Lis, 2008 21:03 ] hmm, ciekawe jak to brzmi? Mnie sie podoba, ale przyznaje że od 3 tyś. to daje czadu, kwestia odsłuchu. Jak mi sie znudzi, lub bedzie za luźno to wstawie silencery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 eszi, moze warto kupic hydroshield wiem ze pasuje na Fujite 3" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 eszi, moze warto kupic hydroshield wiem ze pasuje na Fujite 3" To sie chyba sprawdza, znalazłem: http://www.autoanything.com/air-filters/65A2582A0A0.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.