wronek89 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Chyba jakiś długometrażowy nam sie tu kroi :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 długometrażowy Konkurencja dla "mody na sukces" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Nie myślałeś aby stożek przenieś gdzieś bliżej przodu auta. W tej konfiguracji jest strasznie blisko silnika i łapie ciepłe powietrze :/ ?? Tylko ciekawe jaki skutek miałby wówczas dłuższy dolot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Nie myślałeś aby stożek przenieś gdzieś bliżej przodu auta.W tej konfiguracji jest strasznie blisko silnika i łapie ciepłe powietrze Wiem o tym tylko z braku czasu jest tak jak jest.Mam już nawet rurę 60X1,25 alu,kilka kolanek,tylko nie mam czasu.A jak postoję w korku,a potem chcę żeby pofruwał, to łapie mi lekkiego muła i wiem że to przez to.Chcę wyciąć tą blachę po prawej stronie obok chłodnicy i umieścić filtr zaraz za atrapą i odgrodzić go od komory silnika. Tylko ciekawe jaki skutek miałby wówczas dłuższy dolot. Mógłby się jeszcze poprawić dół . Coś w tym rodzaju.Nie mam zdolności graficznych,a poza tym to na szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 W takim razie czekam z niecierpliwością na efekt finalny już i obiecany filmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragguns Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Witam Po przeczytaniu tematu i całej galerii na fotosik'u przede wszystkim Gratuluje ... Jesteś wielki.prawdę mówiąc chyba będę sobie o tym wszystkim śnił dziś jutro i pojutrze i ... Ogromna szkoda że nie trafiłem tu wcześniej dokładnie wczoraj kupiłem silnik do mojego k10. Gdybym wiedział że można kupił bym 16v a nie ma12 ale stało się. W związku z ogromną wiedzą autora postu mam kilka pytań. Czy silnik 1,2 od super s był mocniejszy od normalnego? Czy ciąć egr i usunąć katalizator? Czy chłodnica od 1.0 nie jest za mała do 1.2 (taką zamontowałem)? Czy ten kolektor od golfa to podejdzie do mojego silnika? I tak na koniec pomyślałem o wycięciu w masce jakiegoś wlotu powietrza dla filtra ... tylko nie wiem czy autorowi nie chodzi o zachowanie oryginalnego wyglądu zewnętrznego Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Czy silnik 1,2 od super s był mocniejszy od normalnego? Była tam najprawdopodobniej minimalna różnica w czasach zaworów. Czy ciąć egr i usunąć katalizator? Katalizator zawsze trochę przymula silnik a EGR wystarczy zaślepić. Czy chłodnica od 1.0 nie jest za mała do 1.2 (taką zamontowałem)?Miałem przy MA 12 chłodnicę od 1,0 i jeśli nie jest zamulona i sprawny termostat to daje radę bez problemu.Czy ten kolektor od golfa to podejdzie do mojego silnika? Przekroje są bardzo podobne i rozstawy też,oczywiście nowa flansza i delikatnie podoginać z palnikiem. ... tylko nie wiem czy autorowi nie chodzi o zachowanie oryginalnego wyglądu zewnętrznego Tak mniej więcej chodziło o to ps. a co masz z tym kołem zamachowym?,bo coś bym u siebie znalazł.Używane,ale nie miało żadnych zgrzytów przy rozruchach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragguns Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. mój silnik się przekłada i wyszło w tak zwanym międzyczasie że sprzęgło do wymiany łożysko ruina tarcza na końcówce. no i zęby na wieńcu koła zamachowego w dwóch miejscach do ponad połowy wyżarte. oj zgrzytało zgrzytało. Dostałem za flaszeczke koło pasowe od silnika 1.0 z 85 roku. wizualnie jest trochę inne ale średnica ta sama i wieniec wydaje się być taki sam. na razie temat koła zarzucam. Jeszcze raz dziękuje za odpowiedzi . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 wyżarte. oj zgrzytało zgrzytało tzn zgrzytalo na rozruszniku? ups ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaceksc Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 gratulacje za dociągnięcie tego zacnego projektu do końca. jedne pytanie, JAK TO LATA PANIE ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 jedne pytanie, JAK TO LATA PANIE ?? Bardziej jak motocykl niż samochód Dzięki za gratki,jak na razie nie mam żadnych problemów związanych z eksploatacją. Jeżdżę na codzień bryką do pracy i powiem szczerze że jeśli się jeździ "normalnie" to potrafi się miło i spokojnie prowadzić i w miarę ekonomicznie,ale jak potrzeba to potrafi pociągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 ,ale jak potrzeba to potrafi pociągnąć. tzn? w miarę ekonomicznie tzn? ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 tzn? tzn? ;D Te czepialski ,jak mam Ci określić,nie czuję potrzeby badania tego. Wszystko jest względne .Biorąc pod uwagę zakrzywienie czasoprzestrzeni,jestem w miarę usatysfakcjonowany [ Dodano: Czw 18 Cze, 2009 22:40 ] w miarę Czyli tak jak mi wystarczy chociaż z RX8 też by nieźle polatał :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Alfa czekamy i czekamy na filmik...przełam się wreszcie i coś nakręć :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marooo Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Alfa moim zdaniem puszczajac dolot nad głowice wiecej zyskasz niz robienie kolanek wzdluz nadkola ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Alfa moim zdaniem puszczajac dolot nad głowice wiecej zyskasz niz robienie kolanek wzdluz nadkola ;> Też już kombinowałem na różne sposoby.Każde przedłużenie ,czy to górą czy bokiem kończy się mułem . Podejżewam że jedynym wyjściem jest pozostawienie dolotu o długości takiej jak jest teraz,ale odizolowanie (czytaj odgrodzenie) go od silnika i doprowadzenie tam nawiewy z pod zdeżaka przy pomocy rury "spiro" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.