Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K10,5] K10 1,0L 16V


alfabox0266
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie myślałeś aby stożek przenieś gdzieś bliżej przodu auta. W tej konfiguracji jest strasznie blisko silnika i łapie ciepłe powietrze :/ ?? Tylko ciekawe jaki skutek miałby wówczas dłuższy dolot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie myślałeś aby stożek przenieś gdzieś bliżej przodu auta.W tej konfiguracji jest strasznie blisko silnika i łapie ciepłe powietrze

Wiem o tym tylko z braku czasu jest tak jak jest.Mam już nawet rurę 60X1,25 alu,kilka kolanek,tylko nie mam czasu.A jak postoję w korku,a potem chcę żeby pofruwał, to łapie mi lekkiego muła i wiem że to przez to.Chcę wyciąć tą blachę po prawej stronie obok chłodnicy i umieścić filtr zaraz za atrapą i odgrodzić go od komory silnika.

 

Tylko ciekawe jaki skutek miałby wówczas dłuższy dolot.

Mógłby się jeszcze poprawić dół ;) .

 

Coś w tym rodzaju.4444f0970d30821fmed.jpgNie mam zdolności graficznych,a poza tym to na szybko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Po przeczytaniu tematu i całej galerii na fotosik'u przede wszystkim Gratuluje ... Jesteś wielki.prawdę mówiąc chyba będę sobie o tym wszystkim śnił dziś jutro i pojutrze i ... Ogromna szkoda że nie trafiłem tu wcześniej dokładnie wczoraj kupiłem silnik do mojego k10. Gdybym wiedział że można kupił bym 16v a nie ma12 ale stało się. W związku z ogromną wiedzą autora postu mam kilka pytań. Czy silnik 1,2 od super s był mocniejszy od normalnego? Czy ciąć egr i usunąć katalizator? Czy chłodnica od 1.0 nie jest za mała do 1.2 (taką zamontowałem)? Czy ten kolektor od golfa to podejdzie do mojego silnika? I tak na koniec pomyślałem o wycięciu w masce jakiegoś wlotu powietrza dla filtra ... tylko nie wiem czy autorowi nie chodzi o zachowanie oryginalnego wyglądu zewnętrznego

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy silnik 1,2 od super s był mocniejszy od normalnego?

Była tam najprawdopodobniej minimalna różnica w czasach zaworów.

Czy ciąć egr i usunąć katalizator?

Katalizator zawsze trochę przymula silnik ;) a EGR wystarczy zaślepić.

Czy chłodnica od 1.0 nie jest za mała do 1.2 (taką zamontowałem)?
Miałem przy MA 12 chłodnicę od 1,0 i jeśli nie jest zamulona i sprawny termostat to daje radę bez problemu.
Czy ten kolektor od golfa to podejdzie do mojego silnika?

Przekroje są bardzo podobne i rozstawy też,oczywiście nowa flansza i delikatnie podoginać z palnikiem.

... tylko nie wiem czy autorowi nie chodzi o zachowanie oryginalnego wyglądu zewnętrznego

Tak mniej więcej chodziło o to ;)

ps. a co masz z tym kołem zamachowym?,bo coś bym u siebie znalazł.Używane,ale nie miało żadnych zgrzytów przy rozruchach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. mój silnik się przekłada i wyszło w tak zwanym międzyczasie że sprzęgło do wymiany łożysko ruina tarcza na końcówce. no i zęby na wieńcu koła zamachowego w dwóch miejscach do ponad połowy wyżarte. oj zgrzytało zgrzytało. Dostałem za flaszeczke koło pasowe od silnika 1.0 z 85 roku. wizualnie jest trochę inne ale średnica ta sama i wieniec wydaje się być taki sam. na razie temat koła zarzucam. Jeszcze raz dziękuje za odpowiedzi . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyżarte. oj zgrzytało zgrzytało

tzn zgrzytalo na rozruszniku? :D ups ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
jedne pytanie, JAK TO LATA PANIE ??

Bardziej jak motocykl niż samochód ;)

Dzięki za gratki,jak na razie nie mam żadnych problemów związanych z eksploatacją.

Jeżdżę na codzień bryką do pracy i powiem szczerze że jeśli się jeździ "normalnie" to potrafi się miło i spokojnie prowadzić i w miarę ekonomicznie,ale jak potrzeba to potrafi pociągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,ale jak potrzeba to potrafi pociągnąć.
tzn? :D

 

w miarę ekonomicznie
tzn? ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn?
tzn? ;D

Te czepialski :) ,jak mam Ci określić,nie czuję potrzeby badania tego.

Wszystko jest względne .Biorąc pod uwagę zakrzywienie czasoprzestrzeni,jestem w miarę usatysfakcjonowany :D

 

[ Dodano: Czw 18 Cze, 2009 22:40 ]

w miarę

Czyli tak jak mi wystarczy :D

chociaż z RX8 też by nieźle polatał :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Alfa moim zdaniem puszczajac dolot nad głowice wiecej zyskasz niz robienie kolanek wzdluz nadkola ;>

Też już kombinowałem na różne sposoby.Każde przedłużenie ,czy to górą czy bokiem kończy się mułem :huh: .

Podejżewam że jedynym wyjściem jest pozostawienie dolotu o długości takiej jak jest teraz,ale odizolowanie (czytaj odgrodzenie) go od silnika i doprowadzenie tam nawiewy z pod zdeżaka przy pomocy rury "spiro"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...