Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zielony Szerszeń czyli GTIR Wanna be


szopen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

na Twoim miejscu, zapodał bym jakieś 15' w kolorze grafitowym (jeszcze lepie 16' ale auto zmuli). Pięknie by sie z maską i spoiler uzupełniły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super auto , kolor rewelacja - taki inteligentny tune bez wiochy gratuluje , w koncu łatwo jest cos zepsuc niepotrzebnymi dodatkami , a tu po prostu efekt bomba , pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie cacka:

 

DSCN0400.jpg

 

ale niestety zabijają osiągi więc faktycznie w przyszłości będzie to max 15 cali.

 

Na czarnych wygląda tak:

 

DSC01575.jpg

 

a na białych tak:

 

nismowrc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę czarne Speedline'y. A takie same tylko 15'? za***iste felgi, sam kiedyś na nie chorowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do renowacji swoich zrytych oryginałów i chyba maznę je na grafitowy ale nie czarny.

 

Autko bardzo rzucające sie w oczy i słyszałem już, że ktoś widział seledynowego GTI-Ra :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kolektor zamontowany:

 

ssac1.jpg

ssac2.jpg

 

Wrażenia z pierwszej jazdy - płynniej przyspiesza z niskich obrotów i powyżej 4 tyś znaczna poprawa ciągu. Zobaczymy co powie hamownia :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Zielonego Szerszenia powiem tak: bardzo oryginalne i szybkie auto (wiem, co mówię, bo siedziałem za kółkiem :) ). Zdecydowanie bardziej podoba mi się na białych nissanowskich felgach niż na SpeedLine'ach. Dodałbym jeszcze tylko logo na literę "P". :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No to chrzest bojowy w Rykach zaliczony , auto robi regularne 15.50 na 1/4mili. Może nie rewelacja ale wynik na poziomie seryjnego type Ra jest całkiem dobry.

 

22222.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
szopen jak tam po hamowanku :?:

 

Po hamowanku bardzo słabo, pierwszy wjechałem na rolki, fura po półgodzinnej wycieczce wkorkach rozgrzana do czerwonosci no wyszło.... 153,4KM i 187Nm , a było wcześniej takie piękne 196,8 Niutów. Także albo kolektor chiński zabił niuty albo fura ciagnęła przez krótki dolot powietrze o temperaturze 100 stopni. :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie słabo, ale powtarzalność wyników była zadowalająca. Ja poprosiłem o pomiar dopiero w drugim biegu. Jeszcze podgrzewałem ją przed wjazdem na rolki. Bo czerwona lubi temperaturkę. A to jest chyba przyczyna:

albo fura ciagnęła przez krótki dolot powietrze o temperaturze 100 stopni.
kolektora nie podejrzewam. Dolot i dobry stożek. 15,5 to i tak niezły czas :) jak na początek ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde ograniczenie przepływu, to strata, przyjemniej i ciszej sie jęździ, jednak kosztem parametrów.

Króciutko: było ok. 175KM, doszedł wydech coobcia i sie zrobiło 191KM, a potem przepływka i nowy filtr Jr i mamy 205KM Sam zobacz. Nic innego nie było robione. Nawet limiter na 8300 , jak się okazało, tylko pozwala swobodniej operować kombinacją mocy i momentu :one:

Moze niektórzy będą się śmiać, ale na 2009 moim celem jest 250/250 w N/A :P To wcale nie za dużo dla SR20VE. Przecież 200/200 się udało w tym roku. I szerszeniowi tego, pardon, Tobie, życzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee tam, według takiego rozumowania najlepiej było by wywalić w ogóle wydech i kolektor bo ograniczają przepływ gazów. VE ma zupełnie inna charakterystyka, ma wyższe krzywki i potrzebuje luźniejszego wydechu.

szopen, wywal ten stożek z przepływki i załóż dla porównania seryjną puszkę. Stożki w DE albo w nadkolu albo w ogóle. Co do silencera to na pewno poprawia dół (zwłaszcza niutki) względem przelotu ale ujmuje na górze. Kolektor rozluźnia wydech i poprawia głównie moc. U ciebie ostatni pomiar wyszedł strasznie poszarpany na górze. Może jakaś usterka się pogłębiła. Mógł byś wrzucić wykres :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do dolotu Bodek dobrze mówi :)

Co do silencera to różnie bywa, pamiętam kolegi peugota 206 2.0 w którym silencer zabierał bodajrze 1,5KM ale za to totalnie kasztanił dół od zera do 4500, drugi bardzo podobny przypadek to 106 1,6 GTi tam silencer nie zabierał nic KM ale kasztanił wszsytko do 5500obr.min miejscami o 12-13Nm... oba przypadki to wydechy przeloty fi 60mm...

Pod seryjne wałki nie ma co się obawaić że 2,5" w przelocie to zbyt luzny wydech one mają za krókie czasy żeby im to zaszkodziło, bowiem nie zachodzą żadne zjawiska falowe i rezonansowe tylko czysta dynamika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykres idealny tym razem, typowy dla SR20. Zdejmuj stożek a zobaczysz jaki się przeciąg zrobi, zwłaszcza z dołu. U mnie stożek na przepływce zabierał 0,6s do 100, kasztanił ostro dół i pewnie trochę górę (odczuwalnie z 10-15Nm). Airbox nie przyniósł żadnego efektu więc kupiłem wkładkę i doprowadziłem powietrze z halogenu. Teraz jest ok.

 

[ Dodano: Wto 28 Paź, 2008 16:37 ]

A co do 2,5' w serii to prawda, że nie ma się czego obawiać i przyrosty daje ale większe przyrosty daje ciutkę ciaśniejszy wydech (~55-60mm po zewnętrznej). Przynajmniej z obserwacji kilku wykresów tak mi wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No to zdjąłem stożek , filtr seria , coobcio poprawił zapłon i po dzisiejszej hamowni na Mineralnej mamy :

 

Szopen.jpg

 

:-))))))))))))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ciągle do przodu już prawie 160KM, jutro wrzucamy ECU majstra i zobaczmy o ile nam się cyfry pozmieniają - hehe na pewno sporo sporo dołu dojdzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...