bodek_n14 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 na Twoim miejscu, zapodał bym jakieś 15' w kolorze grafitowym (jeszcze lepie 16' ale auto zmuli). Pięknie by sie z maską i spoiler uzupełniły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismojoe Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 super auto , kolor rewelacja - taki inteligentny tune bez wiochy gratuluje , w koncu łatwo jest cos zepsuc niepotrzebnymi dodatkami , a tu po prostu efekt bomba , pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 4 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Mam takie cacka: ale niestety zabijają osiągi więc faktycznie w przyszłości będzie to max 15 cali. Na czarnych wygląda tak: a na białych tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 zdecydowanie czerń lepiej pasi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Widzę czarne Speedline'y. A takie same tylko 15'? za***iste felgi, sam kiedyś na nie chorowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Kozak te czarne felgi ;-)!!!! Szkoda ze 16 niestety , zmulaja okropnie :-( Gdyby nie zalezało mi na osiagach to bym juz jechal po nie do Ciebie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Przymierzam się do renowacji swoich zrytych oryginałów i chyba maznę je na grafitowy ale nie czarny. Autko bardzo rzucające sie w oczy i słyszałem już, że ktoś widział seledynowego GTI-Ra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 8 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 No to kolektor zamontowany: Wrażenia z pierwszej jazdy - płynniej przyspiesza z niskich obrotów i powyżej 4 tyś znaczna poprawa ciągu. Zobaczymy co powie hamownia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 No poprawa bedzie napewno mysle ze dojdzie pare kucy......ja tez swoim chce jechac na hamownie wiec moze zmobilizujemy Kube ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Co do Zielonego Szerszenia powiem tak: bardzo oryginalne i szybkie auto (wiem, co mówię, bo siedziałem za kółkiem ). Zdecydowanie bardziej podoba mi się na białych nissanowskich felgach niż na SpeedLine'ach. Dodałbym jeszcze tylko logo na literę "P". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 2 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 No to chrzest bojowy w Rykach zaliczony , auto robi regularne 15.50 na 1/4mili. Może nie rewelacja ale wynik na poziomie seryjnego type Ra jest całkiem dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Zajeżdżaj do Modlina 28-go. Tam nie jest pod górke i asfalt lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 25 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Z braku podaży silników sr20ve postanowiłem popracować nad JDM optyką : Tadaa! Amber Corners: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 szopen jak tam po hamowanku :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 szopen jak tam po hamowanku :?: Po hamowanku bardzo słabo, pierwszy wjechałem na rolki, fura po półgodzinnej wycieczce wkorkach rozgrzana do czerwonosci no wyszło.... 153,4KM i 187Nm , a było wcześniej takie piękne 196,8 Niutów. Także albo kolektor chiński zabił niuty albo fura ciagnęła przez krótki dolot powietrze o temperaturze 100 stopni. :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Wcale nie słabo, ale powtarzalność wyników była zadowalająca. Ja poprosiłem o pomiar dopiero w drugim biegu. Jeszcze podgrzewałem ją przed wjazdem na rolki. Bo czerwona lubi temperaturkę. A to jest chyba przyczyna: albo fura ciagnęła przez krótki dolot powietrze o temperaturze 100 stopni. kolektora nie podejrzewam. Dolot i dobry stożek. 15,5 to i tak niezły czas jak na początek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 a może trzeba było wyjąć silencer z tłumika... Ale subiektywnie odczuwam, z silencerem jeżdzi lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Każde ograniczenie przepływu, to strata, przyjemniej i ciszej sie jęździ, jednak kosztem parametrów. Króciutko: było ok. 175KM, doszedł wydech coobcia i sie zrobiło 191KM, a potem przepływka i nowy filtr Jr i mamy 205KM Sam zobacz. Nic innego nie było robione. Nawet limiter na 8300 , jak się okazało, tylko pozwala swobodniej operować kombinacją mocy i momentu :one: Moze niektórzy będą się śmiać, ale na 2009 moim celem jest 250/250 w N/A To wcale nie za dużo dla SR20VE. Przecież 200/200 się udało w tym roku. I szerszeniowi tego, pardon, Tobie, życzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 szopen, raz dobrali ci złe przełożenie a dwa z gorąca wjechałeś... co do mocy zbyt wiele by ci nie doszło ale momentu owszem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Eee tam, według takiego rozumowania najlepiej było by wywalić w ogóle wydech i kolektor bo ograniczają przepływ gazów. VE ma zupełnie inna charakterystyka, ma wyższe krzywki i potrzebuje luźniejszego wydechu. szopen, wywal ten stożek z przepływki i załóż dla porównania seryjną puszkę. Stożki w DE albo w nadkolu albo w ogóle. Co do silencera to na pewno poprawia dół (zwłaszcza niutki) względem przelotu ale ujmuje na górze. Kolektor rozluźnia wydech i poprawia głównie moc. U ciebie ostatni pomiar wyszedł strasznie poszarpany na górze. Może jakaś usterka się pogłębiła. Mógł byś wrzucić wykres :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Co do dolotu Bodek dobrze mówi Co do silencera to różnie bywa, pamiętam kolegi peugota 206 2.0 w którym silencer zabierał bodajrze 1,5KM ale za to totalnie kasztanił dół od zera do 4500, drugi bardzo podobny przypadek to 106 1,6 GTi tam silencer nie zabierał nic KM ale kasztanił wszsytko do 5500obr.min miejscami o 12-13Nm... oba przypadki to wydechy przeloty fi 60mm... Pod seryjne wałki nie ma co się obawaić że 2,5" w przelocie to zbyt luzny wydech one mają za krókie czasy żeby im to zaszkodziło, bowiem nie zachodzą żadne zjawiska falowe i rezonansowe tylko czysta dynamika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Wykres idealny tym razem, typowy dla SR20. Zdejmuj stożek a zobaczysz jaki się przeciąg zrobi, zwłaszcza z dołu. U mnie stożek na przepływce zabierał 0,6s do 100, kasztanił ostro dół i pewnie trochę górę (odczuwalnie z 10-15Nm). Airbox nie przyniósł żadnego efektu więc kupiłem wkładkę i doprowadziłem powietrze z halogenu. Teraz jest ok. [ Dodano: Wto 28 Paź, 2008 16:37 ] A co do 2,5' w serii to prawda, że nie ma się czego obawiać i przyrosty daje ale większe przyrosty daje ciutkę ciaśniejszy wydech (~55-60mm po zewnętrznej). Przynajmniej z obserwacji kilku wykresów tak mi wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 No to zdjąłem stożek , filtr seria , coobcio poprawił zapłon i po dzisiejszej hamowni na Mineralnej mamy : :-)))))))))))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 No i ciągle do przodu już prawie 160KM, jutro wrzucamy ECU majstra i zobaczmy o ile nam się cyfry pozmieniają - hehe na pewno sporo sporo dołu dojdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.