bodek_n14 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 No jestem ciekaw co będzie po ecu m bo idziemy z takimi samymi modami. U mnie spodziewam się straty momentu po kolektorze ale zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 No wczoraj zapadła męska decyzja a dziś nastąpiło wykonanie, tak więc wjechał ECU Master na pokład, zrobiona została mapka, do 4500 powinna wyjśc z tego poprawa i powyzej 6000 tak wiec 160KM powinno zostać złamane, do tego na hamce trzeba pobawić się z zapłonem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 dzisiaj w końcu znalazłem mistrza , który dorobił mi takie oto cudo: PLS podaj mi dokładne wymiary tej flanszy do wydechu muszę ją dorobić oraz uszczelkę środek na pewno 64mm :D: ale rozstaw śrub ważny jest) jescze w tym roku bez rozpinania SSAC od reszty wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 No wczoraj zapadła męska decyzja a dziś nastąpiło wykonanie, tak więc wjechał ECU Master na pokład, zrobiona została mapka, do 4500 powinna wyjśc z tego poprawa i powyzej 6000 tak wiec 160KM powinno zostać złamane, do tego na hamce trzeba pobawić się z zapłonem... Noo, dzięki coobciowi wczoraj udało sie błyskawicznie ogarnać strojenie wozu. Pierwsze odczucia są takie że auto jeszcze bardziej jedzie od dołu, no i wreszcie nie czuc spadku mocy powyżej 6000 tys. Teraz poczekamy na pomiar na Mineralnej, coby sprawdzić co udało się ugrać po wystrojeniu. Kuba - duży respect - montaż i klibracja szybsza niz zmiana opon u Kubicy. Tylko lutownice mu padają jak muchy... :-D A najważniejsze że wszystko juz gotowe na przyjęcie przeszczepu serca. :-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 No coś tam poprawiliśmy Jeszcze tylko porządny dolot ogarnąć coby nie zawężało przepływów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Jaki wynik wczoraj wyszedł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 szopen , dawaj !!! what are you waiting for Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Jest dobrze. 159 KM i 190Nm - ach ten jeden koń.... , chyba trzeba będzie jeszcze przepływkę przerobić na 70mm. No i nie wiem czy spowrotem stożka nie włożyć , górą zawsze dodawał trochę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Jest dobrze. 159 KM i 190Nm - ach ten jeden koń.... , chyba trzeba będzie jeszcze przepływkę przerobić na 70mm. No i nie wiem czy spowrotem stożka nie włożyć , górą zawsze dodawał trochę.. Obrazek dołóż stożek na krótkim dolocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 szopen, u YArko jak mial SR20DE to na krótkim dolocie i przepływce fi 80mm z almery gti wyszedł nam taki wynik: Tak więc w tyn silniczku idzie jeszcze trochę poprawić Dla ułatwienia dodam że o tym dolocie mowa: Jeszcze jakby splanować łep to 170KM i 200Nm nie powinno stanowić problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Różnice: szeroka przepływka; krótki dolot; walbro 255; 2,5" przelot; porting czego się da. Dołożyć do tego planowanie 1,5mm i 170KM/200Nm powinno być złamane. Wszystko na seryjnych wałkach To będzie również moja droga! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Porting to u YArko był ale tylko przepustnicy gazu, tzn wycieniowana ośka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Konwersja na 70mm przepływkę zakończona powodzeniem , wyniki poniżej: Kuba, jeszcze raz wielkie dzięki za dostrojenie sprzętu ! :-))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 szopen, ładnie, byles dzis shamowac, gratki , tylko cos Nm malo jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Roki, zbastuj, rezultat Szopena to .... :one: Szkoda, że zmarzłem za wcześnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Piekny wynik Szopen, twoje auto to Kuba zawsze dopieści obserwowałem, co do momentu to liczy się głównie jego przebieg i przy jakiej rpm wystepuje max.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 szopen, ładnie, byles dzis shamowac, gratki , tylko cos Nm malo jeszcze Nm cięzko YArko na swoim starym silniku miał o 1mniej i tak Ps. głowica w GT/GTi są mniej ciekawe jak te z gónymi kolektorami ssącymi to raz a dwa że mają grubsze zawory wydechowe przez co mniejszy przepływ jest... I tak jest dobrze zwłaszcza że TOMALA maczał tu ręce :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Nieźle wam to wyszło! Na tym secie powinno być ~6,5 do 100 i okolice 15,0 na 1/4. Jak wrażenia z jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Wrażenia trudno ocenić przy obecnej aurze, jedzie jak wściekły, jest dużo płynniej ( trochę mi brakuje tego kopnięcia przy 3 tys. obr. ale był to efekt niedostrojenia przy częściowych uchyleniach przepustnicy) No i co najdziwniejsze do tej pory subiektywnie auto lepiej jechało na zamontowanym silencerze, teraz bez niego jedzie lepiej. Trochę głupieją wolne obroty ale Coobcio i to ogarnie - nie starczyło wczoraj czasu na sprawdzenie składu mieszanki na wolnych obrotach :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 auto lepiej jechało na zamontowanym silencerze, teraz bez niego jedzie lepiej. dokładnie tak było u mnie.... gratki dobry rezultat... 3km w tą czy w tamtą - żadna róznica auto jest do jazdy a nie dla kresek :one: 6,5 do 100 Yarkoo przy 167km miał regularne 6,0-6,1 na g-tech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 przy 167KM miałem około 6,2s do 100 6,5s z Coobciem na pokładzie wyszło gratuluje szopen, pamiętam że to już fajny setup był i przynosił radość z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Trochę głupieją wolne obroty ale Coobcio i to ogarnie - nie starczyło wczoraj czasu na sprawdzenie składu mieszanki na wolnych obrotach :-) Miałem ten problem i swoimi łapskami ruszyłem-kicha, ale zaznaczyłem połozenie i dzisiaj wróciło do normy i obroty ok, co najważniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Radość jest ! Zwłaszcza, że wczoraj szerszeń otrzymał status Toy-Cara. Wyleciało właśnie z niego kolejne 30kg w postaci podtlenku lpg. W weekend definitywnie żegnam się z tylną kanapą i myślę że zrobie takie coś: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 No na mnie wnętrze tego czarnego sunny Turbo zrobiło piorunujące wrażenie... Ps. lżejsza d*pa to więcej trakcji na starcie i idzie polatać trochę bokami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Zdaje mi się, że umocowanie pasów pod takim kątem do podłogi to nie jest bezpieczne rozwiązanie. Jakaś rozpórka kielichów bardziej by pasowała do tego celu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.