Gość lukluk Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Czesc, Almera 2001 Benz. 1,5 Opisze w skrocie objawy: 1. okopcona rura 2. przy przegazowaniu poprawi przykurzyc sadza jak diesel 3. spalanie - nie testowano 4. przyspiesza raczej normalnie, czasami przy dodaniu gazu na moment jakby lekko sie dlawil 5. przy odlaczaniu kolejno cylindrow b. slaba 'reakcja silnika' dla cylindra 3 i 4 (stojac twarza do silnika ;-) Dodatkowo: 6. na komputerze zbyt bogata mieszanka 7. sprawdzono 'sprezanie' cylindrow - wszystko w normie 8. samochod nie pali oleju 7. mechanik twierdzi ze to problem z wtryskiwaczami "Pomozecie?" PS. Rok temu przerabialem cos bardzo podobnego. Mechanik twierdzil ze to slawny juz chyba PRZEPLYWOMIERZ. Wtedy doszlo do tego ze przez zle dane z przeplywomierza jeden z cylindrow nie byl w ogole zasilany paliwem - nie pracowal. Drugi mechanik twierdzil ze przeplywomierz nie powoduje odlaczenia doplywu do pojedynczego, a do wszystkich wtryskiwaczy (czy to prawda?). Wtedy zdecydowalem sie na wymiane przeplywomierza, a po wymianie jak reka odjal. (wymiana przeplywomierza typu 2500zl [22680 5U400;] na przeplywomierz typo 400zl [22680 7J600] z przeniesieniem ze starego opornika odpowiadajacego za pomiar temperatury) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 A wykręcałeś świece żeby sprawdzić jak pali na poszczególnych garach??.Mechanik może mieć rację,któreś wtryski leją.Wykręć świeczki i zobacz jak wyglądają.Czarne - tam się bedzie coś działo( nieprzepalone paliwo np.za bodgata mieszanka). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukluk Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Nie mam za bardzo mozliwosci sprawdzenia. Swiecie byly niedawno wymieniane. Kolejny mechanik stwierdzil, ze to na pewno nie wtryskiwacze (bo one raczej sie nie psuja, a juz na pewno nie rownoczesnie), a raczej lancuch rozrzadu. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Zgadzam sie z kolegą logis,silnik dostaje za dużo wachy lub wtryskiwaczwtryskiwacze leją. Objawy które podałeś: 1. okopcona rura 2. przy przegazowaniu poprawi przykurzyc sadza jak diesel 4. przyspiesza raczej normalnie, czasami przy dodaniu gazu na moment jakby lekko sie dlawil wskazuja ze go "przelewa". Szukaj problemu z "pierwszym" mechanikem tym od mechanik twierdzi ze to problem z wtryskiwaczami A nie z tym : Kolejny mechanik stwierdzil, ze to na pewno nie wtryskiwacze (bo one raczej sie nie psuja, a juz na pewno nie rownoczesnie), a raczej lancuch rozrzadu. Bo Cię chce naciagnąć i głupstwa gada! Dodam również ze moze wtryskiwacze są ok ale uklad sterujacy je żle pracuje i "każe"podawać im cały czas za dużo wachy. Moze sonda lambda cos zaniemogła??Sprawdż to. Poza tym napierw zaczyna sie szukac od najprostszych rzeczy a nie od razu od remontu kapitalnego silnika. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukluk Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Wyglada na to, ze przyczyna wszystkich (wiekszosci) problemow zostala zdiagnozowana. Jest to najprawdopodobniej - zawor odpowietrzenia silnika/zbiornika (nazwy nie jestem pewien - zamontowany obok przepustnicy). Objawy byly bardzo podobne jak przy przeplywomierzu czy problemie z wtryskiwaczami (3 i 4) Dodatkowym objawem byl dzwiek wydobywajacy sie w okolicach korka paliwa (w miejscu gdzie jest korek wlewu paliwa). Nie chodzi tu o podcisnienie przy odkrecaniu korka, a o buczenie, szczegolnie slyszalne na luzie. Myslalem ze to wina korka (probowalem nawet nie dokrecac korka, aby tak nie buczalo), a jest to zwiazane z tym zaworkiem, ktory nie wyrownuje prawidlowo cisnienia. Wiecej napisze po wymianie. Na razie podczas diagnostyki, testowe jego odlaczenie spowodowalo ustapienie wszystkich problemow. Zaworek w nissanie to ok. 700 zl :> (149307J600 nie znalazlem u innych dostawcow). Pozdrawiam Klamerkowiczow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.