Gość mwj16 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Witam! Mam problem w swoim autku polegający na ubywającym płynie chłodniczym ze zbiornika w którym się znajduje. Co jakiś czas trzeba dolewa a nigdzie nie widać wycieku, co może być przyczyną takiego zachowania? Proszę o podpowiedzi i informację, dziękuje z góry! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grochu Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Czy auto nie kopci na bialo? Jakies anomalie z poziomem oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwj16 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Autko mam w dieslu, raczej nie kopci nie zauważyłem tego. Jeśli chodzi o olej wymieniałem go miesiąc temu, jak na razie jest czyściutki i ciężko zauważyć jaki jest poziom, ale utrzymuje się w normie. Nie wiem co dolega, i o co chodzi. Płyn chłodniczy jak zaleje do zbiornika na max to po około 2 tygodniach jest prawie na minimum. Gdzieś to ucieka ale nie wiem gdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Betka Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Ja miałam ten sam problem. Okazało się że zbiornik był zapowietrzony. Wciągnęło tyle płynu ile trzeba było i teraz jest spokój, bo już nie ucieka. Poziom oleju utrzymywał się na stałym poziomie, więc płyn z chłodnicy się do niego nie przedostawał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwj16 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 No u mnie to chyba coś innego będzie ponieważ już 2-3 razy dolewałem tak od minimum do maksimum, wiec wątpię żeby gdzieś się zapowietrzyło. Tylko gdzieś znika ;] jak pisałem tak co 2 tygodnie muszę trochę uzupełnić, więc coś jest nie tak. Wiec jeszcze proszę o więcej podpowiedzi, i dzięki za dotychczasowe jutro jeszcze dokładnie oglądnę sobie stan oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grochu Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Jezeli faktycznie nigdzie nie ma wycieku, to jedyne co mi przychodzi do glowy to uszczelka pod glowica. Moze ktos bedzie mial inny pomysl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Jeżeli płyn ucieka, oleju nie przybywa, a sam płyn i zbiorniczek wyrównawczy, są czyste tzn. nie noszą śladów zanieczyszczenia olejem, szukałbym gdzie indziej. Może by również trafiona sama głowica lub blok silnika, wtedy płyn przedostaje się do komory spalania i wycieku nie znajdziesz, ale wtedy spaliny byłyby niebieskie. To najgorsze z możliwych rozwiązań i nie życzę Ci tego. Sprawdź czy dywaniki po stronie pasażera masz suche, może coś jest nie tak z termostatem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomas.ns Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 nie koniecznie szukac gdzie indziej ja miałem tak uszczelke trachnieta ze podcisnienie wywalało mi płyn przez zbiorniczek wyrównawczy ewentualnie moze byc gdzies wąs walniety moze pompa wody uciekac albo dziurawa chłodnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwj16 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 właśnie wróciłem z weekendu zrobiłem jakieś 200km. I znowu musiałem troszkę dolać płynu chłodniczego, chyba niestety płyn ucieka do oleju, takie mam wrażenie jak by oleju trochę mi przybyło :/ Co w takim przypadku powinienem zrobić gdy płyn ucieka do oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grochu Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Jezeli plun pojawia ci sie w oleju to moga byc dwie glowne przyczyny: 1. Uszkodzona uszczelka pod glowica, 2. Pekniety blok silnika. Ja obstawiam uszczelke. Jezeli masz taka mozliwosc to wez kogos otworzcie maske i odpalcie slinik. Pogazuj troche auto i obserwuj wtedy zbiorniczek wyrownawczy chlodnicy. Jezeli przy gazowaniu w zbiorniczku pojawia sie babelki, to faktycznie plyn ucieka. Druga sprawa zobacz czy na bagnecie nie ma plynu. Jezeli cokolwiek z tych rzeczy sie pojawi to polecam oddac do dobrego mechaniora, ktory sprawdzi dokladnie jak plyn ucieka. Kolejne to sprawdz jeszcze tak jak pisal herson, czy nie pojawila ci sie wilgoc pod dywanikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwj16 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Ok, dzięki za info i pomoc, jutro jeszcze poobserwuje a we wtorek chyba oddam do mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Ja miałem podobnie ale w benzyniaku, okazało sie ze pompa wody była walnięta, zaczęła puszczać płyn specjalnym otworem, a robiła to tak "dziwnie" ze ciężko było to zaobserwować, bo poszczała tylko wtedy gdy przejechałem krótki odcinek drogi do 1km , potem jak już sie silnik nagrzał to nic nie kapało, a ze ja rzadko kiedy jeżdżę takie małe odcinki to długo szukałem zanim ten wyciek namierzyłem. Sprawdź to u siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil8810 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 JA TAKŻE MYŚLĘ ŻE TO POMPA WODNA ZAJRZYJ POD MASKĘ ZOBACZ CZY PASKI WIELOKLINOWE NIE ZROBIŁY SCIEŻKI Z PŁYNU POD MACHĄ WIDAĆ TO DOSKONALE PRZY ROZGRZANYM SILNICZKU POWINIENEŚ SŁYSZEĆ POPISKIWANIE I SKRĘCAJĄC W MIEJSCU KOŁAMI BEDZIE ODCZUWALNE DRRZENIE KIEROWNICY W WYNIKU WYCIEKANIA PŁYNU NA PASEK NAPĘDZAJACY POOMPĘ WSP.ON POPROSTU SIĘ ŚLIZGA I NIE PISZCZY. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markol2 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Witam, mam to samo, lecz u mnie to albo uszczelka, albo głowica bo za każdym razem jak uruchomię silnik i przejadę niezależnie ile to ubywa mi ok 2 cm ze zbiorniczka wyrównawczego. Więc są ze że mam pękniętą głowicę albo puszcza na uszczelce do kolektora (na zimnej może jest dzika a potem jak się rozgrzeje to aluminium się rozgrzewa i dziurka znika. . Auto może troszkę bardziej kopci na zimnym, lecz to ciężko stwierdzić bo jest zima:(, nie przybywa oleju, nie ma płynu w oleju i oleju w płynie. Pompę wymieniłem. Po nowym oku oddam do mechanika niech sam oceni. Powiem ci ciężko znaleźć jak nie ma wycieków. Pompa pod kołem pasowym ma otworek i możesz tam sięgnąć czy się nie sączy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.