Gość tibia Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Pomozcie mi, bo w technicznej obsludze samochodow jestem calkiem zielona, a zaufane osoby na urlopach... wsiadlam dzis do mojej micry-przekrecilam kluczyk do tego polozenie, w ktorym wlaczaja sie kontrolki-zaswiecilo sie, ok. po chwili przekrecilam jak do odpalenia -nic....... totalna cisza. kontrolki zgasly. i tak 4 razy, mimo wyjecie takze kluczyka i ponownej proby... jakies propozycje? :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Może akumulator zdechł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tibia Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 nie mam pojecia, co to moze byc-naprawde jestem zielona w kwestii napraw a nie moge podjechac do mechanika i to moj najwiekszy bol teraz :029: sa jakies inne objawy rozladowanego akumulatora? cos w stylu ze swiatla nie swieca...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Objawy są takie, że auto nie chce odpalić A długo micra stała nieużywana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tibia Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 tydzien. fakt, ze stoi na parkingu i duzo lalo w tym tygodniu, ale nie wiem, czy to moglo az tak zaszkodzic.. czy srednio zarientowany w mechanice facet pozna, czy to akulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Powinien poznać Naładuj akumulator, albo spróbuj odpalić na kable i wszystko będzie jasne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...