Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Stuki w silniku SR20


robot

Recommended Posts

W silniku(SR20Di) zaczeło coś stukać. Co dziwne na zimnym silniku jest cicho i dopiero jak się rozgrzeje to powyżej 1,5 tys obrotów zaczyna stukać, a na wolnych obrotach zawsze cicho. Czy ktoś się już może z takim problemem spotkał? Niewiem czy panew czy może zawory(jeżdze na lpg) bo ciężko tak zlokalizować. Jak kręce aparatem zapłonowym i opóźniam zapłon to stuki troche cichną. Tak subiektywnie zdaje mi się że stracił troche mocy. Jeżeli dobrze kombinuje to po odłączeniu przewodu zapłonowego od cylindra przy którym jest problem to w wypadku panewki stuk powinien częściowo ucichnąć bo niema już takich obciążeń. Ale gdyby to jednak były zawory to stuki dalej będą występowały?

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakci

też mam podobny problem. z tym że stuki ucichają powyżej 2 tys obrotów. Nie jeżdże na lpg. Paru mechaników sugerowało mi że to mogą być zawory albo ... rozrząd. A dokładniej mówili o napinaczach. W moim przypadku będzie to regulacja (ok 200zł).

Link to comment
Share on other sites

Guest Szadi

Panowie 7 m-cy temu wymieniałem srde (panewa). Objaw jaki był to przy rozruchu kilka sekund chodził jak diesel i tak jak piszecie przy wchodzeniu na obroty, najbardziej słyszalne na 3 biegu przy delikatnym wciskaniu przyspieszaniu od 2 tys obrotów.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakci

acha już wiem, cały czas jeździłęm po mechanikach z tym problemem "diesela" przy starcie. Czyli rozrząd mam w porządku. ( chyba) Szadi powiedz mi ile będzie to mogło kosztować.

Link to comment
Share on other sites

Guest wafel

Dwa lata temu wymieniałem panewki w p11 1.6 silnik i zapłaciłem razem z robocizną bodajrze 320zeta.

Link to comment
Share on other sites

ale panewki to nie klocki hamulcowe to raz ,,,,jak klekota to owszem jest szansa ze nowa nominalna sie przyjmie na chwile bo to może być wyrypany wał a wtedy to szlif panewki na szlif i taki remoncik

u mnie też to występuje lekkie klekotanie po wymianie oleju klekota słabiej i tu pojawia sie to samo napinacze albo zawór albo popychacz może wyrąbany albo coś ... może luzy zaw

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...