Kamo_DBWC Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 Witam!!!! czy ma ktos dostep do krotkiej skrzyni do sunny gti albo czy wie ktos jaka firma takie skrzynie robi??? Pozdrawiam!!!!!!!1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 Krótsza niż N14 GTI jest tylko w Pulsarze N15 SR16VE i dodatkowo ma LSD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamo_DBWC Posted July 9, 2008 Author Share Posted July 9, 2008 Prosze o wyjasnienie skrótu Sr16Ve i skad takowa dostane i ile kosztuje??Aha i jakie ma przelozenia??? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B52 Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 SR16Ve to 1.6 ze zmiennymi fazami rozrządu, który ma coś koło 175 koni. Chyba miał go na sprzedaż Coobcio. Oprócz ceny, możesz go też zapytać o przełożenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 Silnik ma identyczny dół jak SR20 (poza paroma szczegółami) i krótszy skok tłoka. Skrzynia podchodzi p'n'p. Do wyrwania w UK, Japonii, Autstralii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamo_DBWC Posted July 9, 2008 Author Share Posted July 9, 2008 No to ładnie, to kto mi takie coś ogarnie?? i za stosunkowo mała kase?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rossi20 Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-N15-Nis...sspagenameZWDVW 900 dolarów i masz ją w domu ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest far77 Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 Czy ma sens taka skrzynia przy turbinie,biegi nie będą za krótkie ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yarkoo Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 będą za krótkie. najlepiej złożyć sobie skrzynie na zamówienie i mieć spokój, ale to znowu kosztuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 elo krótka skrzynia owszem jest super sprawa ale do rajdów i sprintów (choć nie zawsze czasem np. na 1/4 mili zmieniać biegi 2 razy niż 3...) za to na trasie może trochę męczyć... Ps. pamietajcie że do skrzyni z SR16VE potrzebne także są półośki... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest --Mlody-- Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 kamo , witam Zaczynam budowę Sunny gti w klasie A7 , wiec duzo rzeczy mozemy zamawiac razem . Widze ze Lanosa juz opchnąłeś Mam w domu homologację gti`ka , niestety , ale nie mozemy wymienić półosi i skrzyni od modelu o ktorym pisał Coobcio. Mozemy zamówić przełożenie głowne krótkie , oryginał nismo z australii , wychodzi niecale 3000 zł . Oczywiscie homologowane. Pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamo_DBWC Posted July 11, 2008 Author Share Posted July 11, 2008 Witam!!! No to ładnie że bedą dwa GTI w PZM. No Lanos poszedl teraz nissanem bede walczyl tylko moj jest w stanie tragicznym!! Musze go ogarnac troche zeby byl znowu konkurencyjny.Dobrze ze sie znasz na homologacji bo ja tego za chu.. nie umiem zrozumiec bedeimy dzialc mysle ze razem a moze w wspolne barwy nasze GTi wystawimy?? Tego bialego co masz na avaterze jest super!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 Hehe mój też jest nie za ładny no ale do A7 jeszcze długo droga przed nim... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamo_DBWC Posted July 15, 2008 Author Share Posted July 15, 2008 Hehe twoj nissan wyglądał tak jak moj na rajdzie Subaru, tez zderzak urwałem Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 --Mlody--, Masz tam homologacje pod ręką do nas jakie główne można zapodać ?? Do almery N15 dopuszczalne jest 4,86 a jak sprawdzałem maksymalnie w obudowę naszą wchodzi 5,0 - ale nie wiem czy nie jest dopuszczalne. Co do przełożeń to Marciniak z Ryk (Czarne 206RC) dorabia je w cenie 2 tyś zł, myślę że przy zamówieniu 3 sztuk idzie sporo się utargować. Jakby cena ukształtowała się na poziomie 1200-1300zł to wchodził bym w to. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamo_DBWC Posted July 20, 2008 Author Share Posted July 20, 2008 Jestem za tez bym sie przyłaczyl jakby cena była w granicach 1200-1300zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 ciekawe ile wytrzyma takie fd ? 1-2 wyscigi ? i co potem ? nastepne ? ja oferyję za 3400 z 12miesieczno gwarancją 5.0 tez kivi ma takie i czaajnik tez na dniach bedzie miał ponadto jak ktos chce sie bawić na serio ... to zapraszam po kłówke :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Pan z ryk chce 2300zł i to przy zamówieniu 3-4 sztuk... żeby było coś taniej to minimum 20 sztuk trzeba robić, co do jakości i wytrzymałości to niestety nie ma pewności więc nie ma to jak pewniak od GRE. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamo_DBWC Posted July 26, 2008 Author Share Posted July 26, 2008 Witam!!! W jakiej cenie te kłowki??? Pozdrawiam!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest L.GRANAT Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 odezwij sie na gg PS: cos mi konto zablokowało , mozna moda prosić o odblokowanie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 no to czas wrócić do tematu czy ktoś sie orientuje gdzie mozna dorobić zebatki do skrzyni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 W tej sprawie trzeba by się odezwać do Marciniaka z Ryk - ma zakłąd wulkanizacyjny i zaprzyjoźnionego frezera co mu dorabia przełożenia główne i poszczególne biegi do jego rajdówek... Ja osobiście montuje fabrycznie krótsze skrzynie z Almery VZR dodatkowo wyposażone w szperę. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 W tej sprawie trzeba by się odezwać do Marciniaka z Ryk - ma zakłąd wulkanizacyjny i zaprzyjoźnionego frezera co mu dorabia przełożenia główne i poszczególne biegi do jego rajdówek... Ja osobiście montuje fabrycznie krótsze skrzynie z Almery VZR dodatkowo wyposażone w szperę. jaki ma samochód? maszjakieś namiary/ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Marcin tel. 663 788 200, powołaj się na mnie czyli na Coobcia od Nissanów - będzie wiedział o co chodzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Marcin tel. 663 788 200, powołaj się na mnie czyli na Coobcia od Nissanów - będzie wiedział o co chodzi wszystko git ale najlepiej by było mieć coś do skopiowania bo tworzyć od zera to kupa roboty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.