B52 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Tydzień temu wybrałem się na hamownię, żeby sprawdzić, ile to kucy zostało jeszcze w mojej N15 GTI. Zrobiłem dwa pomiary jeden na benzynie, drugi na gazie. Oto rezultaty: 138 koni na benzynie nie rzuca na kolana, ale na obronę swojej N15-stki powiem, że pomiar robiony był przy dość wysokiej temperaturze powietrza, a na dodatek cały wydech to seria ( nie licząc wyciętego kata). Nie ukrywam, że trochę zaskoczył mnie wynik na gazie - nieco słabszy moment, ale za to 1 kuc więcej - spodziewałem się o wiele gorszych rezultatów. Na pewno w tym wyniku spory udział ma przyspieszony zapłon i trochę większe dysze, ale było nie było jest to budżetowa sekwencja KME Diego, po której nigdy bym się nie spodziewał takich rezultatów. Patrząc jednak na całe zagadnienie z drugiej strony - może to wynik na benzynie jest słaby, a na gazie jest taki, jak powinien być? Co myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 KM jak cię mogę choć z wyciętym katem powinna trzymać chociaż serię. 160Nm to totalna porażka. Seria ma ponad 170Nm i gładki wykres. Coś jest nie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Moment mnie trochę smuci :/ Ale zobacz jeden z bardzo starych wyników GRE zamieszczony w tym wątku klik . Z modyfikacjami typu: zmienione wałki i wydech miał, co prawda 151 koni, ale tylko 164 NM. Może to kwestia warunków w jakich dokonywany był pomiar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Bo to też padaka była wtedy albo poprostu nie wystrojone. Zobacz na wykres seryjnej Almery GTI zella http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=22265 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Co więc obstawiasz? Wydech? (Zell miał chyba zrobiony na dwóch tłumikach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 niczego nie obstawiam bo nie jestem jasnowidzem, wyrażam tylko swoją opinię [ Dodano: Sro 09 Lip, 2008 16:54 ] Coobcio miał ostatnio DEHa ponad 170KM do sprzedania. Cena ~2kpln ale chyba już poszedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 No cóż, gdybym już robił jakiś przeszczep, to raczej pakowałbym się w SR20VE. Na razie zobaczę, co da się wycisnąć z tego, co jest. Po wczorajszym założeniu kolektora 4-2-1, moc wzrosła do 144 koni, max moment poprawił się tylko trochę (161 Nm), ale znacznie wyrównał w górnym zakresie obrotów. Ja stawiam na wydech - za miesiąc wszystko powinno być już w kwasie 2,25 cala na dwóch tłumikach Magnaflow. Zobaczymy jakie wyniki dadzą te modyfikacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 to w N15 GTI nie było kolektora 4-2-1 czy założyłeś SSAC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 SSAC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 katalogowo 143Km więc 139 jest do przyjęcia ale momęt na poziomie zdrowego i lekko dłubniętego 1.6 to porażka... może pompa siada i przez to wynik z gazu jest porównywalny to zamulonej bęzyny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 oj moment to cieniutki masz-na poziomie dobrego ga16de...-jak w sentrze,ale wiesz zawsze jest na to jakieś rozwiązanie-tuninig,tuning i jeszcze raz tuning ale dziwi mnie tak niski moment,w większości sr20 ale w primerach moment jest ok 180-185nm...seryjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.