Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Podtlenek LPG? ;)


B52
 Share

Recommended Posts

Tydzień temu wybrałem się na hamownię, żeby sprawdzić, ile to kucy zostało jeszcze w mojej N15 GTI. Zrobiłem dwa pomiary jeden na benzynie, drugi na gazie. Oto rezultaty:

 

dsc0137dp3.jpg

 

 

138 koni na benzynie nie rzuca na kolana, ale na obronę swojej N15-stki powiem, że pomiar robiony był przy dość wysokiej temperaturze powietrza, a na dodatek cały wydech to seria ( nie licząc wyciętego kata). Nie ukrywam, że trochę zaskoczył mnie wynik na gazie - nieco słabszy moment, ale za to 1 kuc więcej - spodziewałem się o wiele gorszych rezultatów. Na pewno w tym wyniku spory udział ma przyspieszony zapłon i trochę większe dysze, ale było nie było jest to budżetowa sekwencja KME Diego, po której nigdy bym się nie spodziewał takich rezultatów. Patrząc jednak na całe zagadnienie z drugiej strony - może to wynik na benzynie jest słaby, a na gazie jest taki, jak powinien być? Co myślicie?

Link to comment
Share on other sites

KM jak cię mogę choć z wyciętym katem powinna trzymać chociaż serię. 160Nm to totalna porażka. Seria ma ponad 170Nm i gładki wykres. Coś jest nie tak...

Link to comment
Share on other sites

Moment mnie trochę smuci :/ Ale zobacz jeden z bardzo starych wyników GRE zamieszczony w tym wątku klik . Z modyfikacjami typu: zmienione wałki i wydech miał, co prawda 151 koni, ale tylko 164 NM. Może to kwestia warunków w jakich dokonywany był pomiar?

Link to comment
Share on other sites

niczego nie obstawiam bo nie jestem jasnowidzem, wyrażam tylko swoją opinię ;)

 

[ Dodano: Sro 09 Lip, 2008 16:54 ]

Coobcio miał ostatnio DEHa ponad 170KM do sprzedania. Cena ~2kpln ale chyba już poszedł.

Link to comment
Share on other sites

No cóż, gdybym już robił jakiś przeszczep, to raczej pakowałbym się w SR20VE. Na razie zobaczę, co da się wycisnąć z tego, co jest. Po wczorajszym założeniu kolektora 4-2-1, moc wzrosła do 144 koni, max moment poprawił się tylko trochę (161 Nm), ale znacznie wyrównał w górnym zakresie obrotów. Ja stawiam na wydech - za miesiąc wszystko powinno być już w kwasie 2,25 cala na dwóch tłumikach Magnaflow. Zobaczymy jakie wyniki dadzą te modyfikacje.

Link to comment
Share on other sites

to w N15 GTI nie było kolektora 4-2-1 czy założyłeś SSAC

Link to comment
Share on other sites

katalogowo 143Km więc 139 jest do przyjęcia ale momęt na poziomie zdrowego i lekko dłubniętego 1.6 to porażka...

może pompa siada i przez to wynik z gazu jest porównywalny to zamulonej bęzyny??

Link to comment
Share on other sites

oj moment to cieniutki masz-na poziomie dobrego ga16de...-jak w sentrze,ale wiesz zawsze jest na to jakieś rozwiązanie-tuninig,tuning i jeszcze raz tuning

ale dziwi mnie tak niski moment,w większości sr20 ale w primerach moment jest ok 180-185nm...seryjnie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...