Guest str3ight Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 witam, problem powstal po serwisie w dobrej firmie, wymienilem filtry, byla ponowna regulacja, rozwiercone dysze od wtryskiwaczy bo tamte byly za male o raz przewody do wtryskiwaczy zostaly powiekszone odpowiednio. teraz p[roblem polega na tym ze czasami na 1 i 2 praktycznie nie da sie ruszyc jakby minimalnie mu gazu dawal, gdzie pedal mam na full. a praktycznie caly czas przy wszystkich biegach prosta czy pod gorke szarpie w okolicach 2.7-3k obrotow jakby gazu bylo za malo. Dzisiaj jechalem z predkoscia 120 (mam przelacznik prostokatny, pierwsza czerwona, 4 zielone diody i okrogly maly guziczek zmieniajacy ben/gaz) zaswiecila sie czerwona kontrolka problem znikl po wylaczeniu i wlaczeniu silnika. spalanie wzroslo do 18 litrow. przejechalem 55 km na 9.8 litra a bylo 13. czasami na trasie zapala sie czerwona lampka. problem znika na swiatlach jak wyalcze i wlacze silnik. przy dodawaniu gazu czasami strzela z rury dokladnie wtedy gdy szarpie. moze troche napisalem chaotycznie ale staralem sie umiescic wszystkie symptomy. prosze o pomoc. stag 300 175k KM na gazie 12k. instalacja od czerwca 2007. z gory dziekuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
egiptos Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Dobrze byłoby umieścić informacje jaki samochód, motor, instalacja gazowa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 z tego co czytałem to mi sie wydaje ze zła mapa cz po tej operacji brali autko na jazdy próbne bo tylko tak mogą zrobić nową mapę czasów wtrysków bo zrozumiałem że przecież sie sporo zmieniło w układzie a czy ci nie kazali przyjechać po jakimś czasie .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest str3ight Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 nissan serena 93r 2.0 benzyna stag 300, zostawilem auto na pol dnia przy mnie gosc wymienial filtry i rozwiercal dysze, a co robil jak wyszedlem to nie wiem, podobno go regulowal, nie wiem. a tak btw co oznacza swiecaca czerwona dioda wraz z jedna zielona. pozdro i dzieki za dotychczasową pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 pewnie rozwiercił dysze ale zostawił mnożnik bez zmian i dlatego takie spalanie :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest str3ight Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 witam ponownie, zaczalem weszyc po instalacji i zauwazylem ze zamontowali do silnika 126 KM reduktor do max 90 KM, czy po rozwierceniu dysz i zwiekszeniu przekroju kabli moze nastapic to szarpanie ? pozdrawiam ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Witam małe pytanko , oprócz WP11 mam peugeot 206 1,1 z sekwencja BRC sequent 24 .Mam objaw że samochód przy obrotach 2200 ,jeździe spokojnej na 4 i 5 biegu wyczuwam delikatne szarpanie .Przy jeździe gdzie się odbywa częsta zmiana obrotów jak i w wyższym zakresie obrotów wszystko idealnie Świece wymienione denso , filtr fazy ciekłej wymieniony ,a lotnej gazownik powiedział żeby na razie zostawić stary podobno można przelatać nawet 150 kkm bez wymiany przy tak małym silniku .Podobno lepiej filtruje gaz. Z wszelkie podpowiedzi dzięki . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bullitt Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Co gazownik to opinia, u mnie z kolei kiedyś słyszałem że ten lotnej powinno się częściej wymieniać niż ten ciekłej, nie wiem komu wierzyć wymieniam oba co 30 tys i jakoś jeździ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.