Guest jasiek77 Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Witam serdecznie:) Na wstępie z góry przepraszam, jeśli powtarzam temat, chociaż niestety nie udało mi się nic wiążącego do tej pory znaleźć. Jestem nowym użytkownikiem forum, zarazem szczęśliwym nabywcą Nissanka Sunny 1,4 16V. Trochę mniej szczęśliwą miałem minę kiedy to w Łodzi udałem się do renomowanej firmy, w której to pan poinformował mnie, że do mojego słońca można założyć tylko sekwencję za drobne 3 tysie. Przyznam się, że byłem przygotowany na montaż zwykłej instalacji w granicach 1,5 tysia. Czy ktoś może doradzić coś w temacie?Czy montaż zwykłej instalacji wiąże się z dużym ryzykiem? Ciężko ładować w 13 letnie auto prawie 2/3 jego wartości :/ . Z góry dziękuję za podpowiedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chemik Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 czesc. poszukaj w temacie porady eksploatacyjne-LPG.a jesli tam nic nie znajdziesz,to wcale nieprawda ze do sunny na wtrysku trzeba tylko sekwencje,chyba firma robi cie w balona i chce zebys zaplacil jak najwiecej he.mozna załorzyc o wiele tanszy gaz nawet o polowe,..o ile ktos ci go dobrze zalozy,i nissan bedzie śmigac jak tylko.pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sergiej Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 ja mam II gen gazu BRC JUST ale mi akurat gazownik zj***l robote proby reanimacji przez dobrego gazownika jakies efekty daly ale raz jest dobrze raz zle i nie wiadomo dlaczego ...wiec zeby miec spokoj a masz kase to zaloz sekwencje a patrzac na ceny paliwka to napewno ci sie zwroci ...a jak chcesz wiecej poczytac to wejdz do porad eksploatacyjnych do dzialu LPg tam jest temat dotyczacy silnika GA 14/16 De znajdziesz wiele wypowiedzi i sam zdecydujesz P.S na gazie w miare jezdzi gorzej jest z benzyna a jak zle na benzynie to i gaz moglby byc lepszy Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 ...wiec zeby miec spokoj a masz kase to zaloz sekwencje popieram i żałuję, że założyłem druga generację...uświadomiłem sobie to jak na skrzyżowaniu mi auto zgasło w trakcie skręcania :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sergiej Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 miemier twoj sunny chodzi i tak za***iscie w porownaniu do mojego ...na zlocie arbuza przewiozles a mnie arbuz jak jade na gazie to z paluszkiem w ...zrobi ...a niby powinienem miec mocniejszy silnik ...ale II gen do wtrysku to lipa ale to jeszcze zalezy jak zrobiona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariand87 Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 Ja założyłem sekwencję za 2100zł rok temu i zero problemów a mam taki silniczek jak ty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krol Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Ja mam II gen Lovato Pneumatic. jezdze tylko na gazie (brak benzyny) - w nawet najwieksze mrozy pali bez problemu, pracuje superrowno, cieply pali na dotyk, zimny trzeba uruchamiac trzymajac tzw "ssanie" gazu - elektrozawor w reduktorze zwany takze zaworem awaryjnego rozruchu na gazie. Pali okolo 8l. Silnik taki sam. Instalacja pracowala tragicznie jak go kupilem, ale srubokret w lape, filtry przeczyszczone, wyregulowana, i szaleje Zamierzasz dlugo jezdzic autem? Duzo pokonujesz km miesiecznie / rocznie ? Czy Twoje auto jest duzo warte? Jezeli na chociaz jedno z moich pytan odpowiedziales przeczaco, zastanow sie gleboko, czy warto pchac sie w sekwencje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jam Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 mam takie pytanko na autkach troszke sie znam ale na gazie zupelnie nic (w szkole o gazie jeszcze nie bylo xD ) jak to jest z gaznikowymi silnikami na gazie? konkretniej sunny 1.4-1.6 rocznik 91-93 wystarczy prosta regulacja i smiga jak ta lala? duzo mocy traci auto przez gaz? jakei sa najczesciej stosowane instalacje w gaznikowych silnikach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 W Gaznikowych silnikach gaz podawany jest prosto do kolektora , wymieszany z powietrzem trafia prosto do komory spalania. Jak to jest w suniaczach ? poczytaj dzial posiwecony LPG. Co do spadku mocy - na gaznikowych zawsze bedzie ... czy to mniej czy wiecej odczuwalny ... ale jest zawsze i to w przedziale 3500-5000 obrotow. Wiem bo mialem kilka aut z taka instalacja. Inaczej jest przy wtryskach. Tam moc gazu jest wykozystywana prawie calkowicie Pamietajmy ze gaz jest o wiele "mocniejszym" paliwem - posiada 100 oktanow dlatego przy niektorych autach konieczne jest wyprzedzenie zaplonu co pozniej przeklada sie na problemy palenia samochodu na benzynie szczegolnie tej slabszej - 95. Co do wyboru instalacji - powiem tak , ponad rok temu zalozylem STAGA300 dalem za to cacko 2500zl - do tej pory ani razu nie odwiedzilem gazownika ... Proste robotki sam sobie robie - podpiecie pod kompa i ustawienie czy tez zmiany softow na nowe (bo ostatnio pokazuja sie nowe ) Ogolenie zero problemow z ta instalacja - to tak jakby to auto bylo do niej stworzone Spalanie LATO MIASTO 8,5 - 9 L (na 25 litrach - ok 280km) TRASA 6-7L (na 25 Litrach - ok 320km) ZIMA MIASTO 10-11L (25 litow na 230km) TRASA 7-9L (25 Litrow na 250km) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.