Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

wymiana żarówek w desce


Gość markos1234

Rekomendowane odpowiedzi

1. odkrec 2 sruby oslony tam gdzie sa bezpieczniki i sciagnij oslone

2. odkrec metalowy wspornik pod kierownica - 2 srubki

3. odkrec plastikowe oslonki przy kolumnie kierownicy (to te co zaslaniala przelaczniki od wycieraczek i swiatel)

4. delikatnie srubokretem podwaz przelaczniki pod zegarami i odepnij wtyczki

5. odkrec 2 sruby czarnej oslony zegarow i delikatnie jak pociagnuj aby nic nie ulamac

6 teraz masz dostep do 3 srubek ktore trzymaja zegary!!

 

Milej zabawy. Calosc to jakies 10 min roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysztof_24

U mnie nie świecą się wszystkie przyciski od audio,

jak dostać się do tego aby nie połamać niczego,

słyszałem, że trzeba wymieniać cały panel a nie żarówki,

czy wiecie jak to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie świecą się wszystkie przyciski od audio,

jak dostać się do tego aby nie połamać niczego,

słyszałem, że trzeba wymieniać cały panel a nie żarówki,

czy wiecie jak to zrobić?

 

troche mniej srubek jest do odkrecania aby sie dostac do radia, ale samo radio puzniej ciezko zlozyc, pelno drobiazgow ktore wypadaja. poszukaj moze uzywki w dobrym stanie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostaniesz sie tam pewnie w 20-30 minut, skladal bedziesz 3 :) Prosto sie tam dostac jak juz wiesz gdzie szukac. Ja wymienialem u siebie tez zaroweczki (na oryginalne) bo duzo mi nie swiecilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość markos1234

no faktycznie łatwizna. Ale to dobrze bo bym się wkurzył. Okazało się, że wszystkie żarówki są dobre, a ja w nocy jeszcze nie jeździłem i wydawało mi się, że nie ma podświetlenia zegarów he he. A nissan ma takie słabe podświetlenie, że w dzień nie widać czy jest czy nie ma. W każdym razie dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tjnallpu
1. odkrec 2 sruby oslony tam gdzie sa bezpieczniki i sciagnij oslone

2. odkrec metalowy wspornik pod kierownica - 2 srubki

3. odkrec plastikowe oslonki przy kolumnie kierownicy (to te co zaslaniala przelaczniki od wycieraczek i swiatel)

4. delikatnie srubokretem podwaz przelaczniki pod zegarami i odepnij wtyczki

5. odkrec 2 sruby czarnej oslony zegarow i delikatnie jak pociagnuj aby nic nie ulamac

6 teraz masz dostep do 3 srubek ktore trzymaja zegary!!

 

Milej zabawy. Calosc to jakies 10 min roboty

 

Rozumiem, że do żarówki od "check engine" obowiązuje taka sama procedura. Raz mi działa a raz nie tak jakby cos nie kontaktowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. odkrec 2 sruby oslony tam gdzie sa bezpieczniki i sciagnij oslone

2. odkrec metalowy wspornik pod kierownica - 2 srubki

3. odkrec plastikowe oslonki przy kolumnie kierownicy (to te co zaslaniala przelaczniki od wycieraczek i swiatel)

4. delikatnie srubokretem podwaz przelaczniki pod zegarami i odepnij wtyczki

5. odkrec 2 sruby czarnej oslony zegarow i delikatnie jak pociagnuj aby nic nie ulamac

6 teraz masz dostep do 3 srubek ktore trzymaja zegary!!

 

Milej zabawy. Calosc to jakies 10 min roboty

 

Rozumiem, że do żarówki od "check engine" obowiązuje taka sama procedura. Raz mi działa a raz nie tak jakby cos nie kontaktowało.

 

krok w krok to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...