Gość markos1234 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Witam! Jak dobrać się do zarówek w liczniku? Nie mam podświetlenia a nie chciałbym połamać czegoś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 1. odkrec 2 sruby oslony tam gdzie sa bezpieczniki i sciagnij oslone 2. odkrec metalowy wspornik pod kierownica - 2 srubki 3. odkrec plastikowe oslonki przy kolumnie kierownicy (to te co zaslaniala przelaczniki od wycieraczek i swiatel) 4. delikatnie srubokretem podwaz przelaczniki pod zegarami i odepnij wtyczki 5. odkrec 2 sruby czarnej oslony zegarow i delikatnie jak pociagnuj aby nic nie ulamac 6 teraz masz dostep do 3 srubek ktore trzymaja zegary!! Milej zabawy. Calosc to jakies 10 min roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markos1234 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof_24 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 U mnie nie świecą się wszystkie przyciski od audio, jak dostać się do tego aby nie połamać niczego, słyszałem, że trzeba wymieniać cały panel a nie żarówki, czy wiecie jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 U mnie nie świecą się wszystkie przyciski od audio,jak dostać się do tego aby nie połamać niczego, słyszałem, że trzeba wymieniać cały panel a nie żarówki, czy wiecie jak to zrobić? troche mniej srubek jest do odkrecania aby sie dostac do radia, ale samo radio puzniej ciezko zlozyc, pelno drobiazgow ktore wypadaja. poszukaj moze uzywki w dobrym stanie!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Dostaniesz sie tam pewnie w 20-30 minut, skladal bedziesz 3 Prosto sie tam dostac jak juz wiesz gdzie szukac. Ja wymienialem u siebie tez zaroweczki (na oryginalne) bo duzo mi nie swiecilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markos1234 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 no faktycznie łatwizna. Ale to dobrze bo bym się wkurzył. Okazało się, że wszystkie żarówki są dobre, a ja w nocy jeszcze nie jeździłem i wydawało mi się, że nie ma podświetlenia zegarów he he. A nissan ma takie słabe podświetlenie, że w dzień nie widać czy jest czy nie ma. W każdym razie dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 1. odkrec 2 sruby oslony tam gdzie sa bezpieczniki i sciagnij oslone2. odkrec metalowy wspornik pod kierownica - 2 srubki 3. odkrec plastikowe oslonki przy kolumnie kierownicy (to te co zaslaniala przelaczniki od wycieraczek i swiatel) 4. delikatnie srubokretem podwaz przelaczniki pod zegarami i odepnij wtyczki 5. odkrec 2 sruby czarnej oslony zegarow i delikatnie jak pociagnuj aby nic nie ulamac 6 teraz masz dostep do 3 srubek ktore trzymaja zegary!! Milej zabawy. Calosc to jakies 10 min roboty Rozumiem, że do żarówki od "check engine" obowiązuje taka sama procedura. Raz mi działa a raz nie tak jakby cos nie kontaktowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 1. odkrec 2 sruby oslony tam gdzie sa bezpieczniki i sciagnij oslone2. odkrec metalowy wspornik pod kierownica - 2 srubki 3. odkrec plastikowe oslonki przy kolumnie kierownicy (to te co zaslaniala przelaczniki od wycieraczek i swiatel) 4. delikatnie srubokretem podwaz przelaczniki pod zegarami i odepnij wtyczki 5. odkrec 2 sruby czarnej oslony zegarow i delikatnie jak pociagnuj aby nic nie ulamac 6 teraz masz dostep do 3 srubek ktore trzymaja zegary!! Milej zabawy. Calosc to jakies 10 min roboty Rozumiem, że do żarówki od "check engine" obowiązuje taka sama procedura. Raz mi działa a raz nie tak jakby cos nie kontaktowało. krok w krok to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.