Gość robert1982 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Witam Mam problem z utrata mocy i dlawieniem przy okolo 5500rpm wymienilem wszytkie filtry,kable,swiece,kopulke i palec i nic nie pomoglo diagnostyka kom.nic nie wykazuje silnik to SR20DE z 99r.2 sprawa to obroty na jalowym to oklo 900-1000rpm i nie da sie ich juz obnizyc nie wiem dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert1982 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 OK dzieki mozesz pogadac na gg 11159663 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 To dobre obroty. NIe wiem co chcesz obnizac??no chyba max to 850... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert1982 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 ok gdzie znajduje sie dokladnie przepustnca? [ Dodano: Pon 14 Lip, 2008 14:02 ] dokladnie kiedys bylo 850 ale po zainstalowaniu cold air intake system silnik zgupial musialem go wyciagnoc pojawila sie manegment light skasowalem ja ale obroty nie wrucily do 850 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 To chyba trzeba by było z katomierzem sprawdzic. Pamietajcie, ze obrotomierz też nie jest urzadzeniem doskonalym hm... na wyswietlaczu kompa widziałem, który byl włączony podczas regulacji po montażu LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert1982 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 nie przepustnica jest czysta a przy montazu nie odlaczalem przeplywomierza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raku Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Miałem podobnie, też przy ok. 5500 tys obrotów tracił moc (wskazówka obrotów gwałtownie leciała w dół) i go dławiło - dodatkowo słabo ruszał, a na zimnym silniku był słabiutki. Powymieniałem dokładnie to samo co Ty + wyciąłem katalizator - nic to nie dało. Pomogło wyczyszczenie przepływomierza (z tym że nie wiem jak to jest z czyszczeniem w SR20DE, u mnie ( w P11 1.6) była to kwestia odkręcenia 3 śrubek i delikatnego przetarcia pędzelkiem) - auto zaczęło jeździć super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.