szynszyl Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 chciałem zdjąć końcowy tłumik. zapusciłem odpowiednim preparatem, poczekałem i nic. od tyłu (czyt. od strony srodkowego) chyba są sruby spawane. z przodu (czyt,: od końca wydechu) są nakrętki. śruby wystają, gwint wyraźny. nakrętki mają sześciokant. kombinowałem próbując odkręcić od tyłu i od przodu. cholerne sruby są długie. obciąłem je boschem. klucz nasadowy, jeden i drugi (jaki miałem) wlazł. waliłem młotkiem i ani drgnie. zapuszczałem środkami penetrującymi ... guzik... litości.. napuściłem na koniec, zdjąłem auto z lewarka. teraz się zastanawiam: jechac do mechanika czy samemu dalej kląć. problem banalny niby, ale krew mnie zalewa, bo pokanły mnie 2 śruby. macie patent na zapieczone sruby od wydechu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marceli Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Jak to mówią w takich sprawach każdy patent jest dobry....który sie sprawdza Ogólnie jest z takimi śrubami problem ale...podstawa,nie złechtaj sobie łbów śruby bo potem bedzie dopiero problem. Dojscie słabe i odciac ich niema jak.Musisz próbowac tak jak zacząłes dobra nasadówka-dłuższe ramię i trzeba sie troche napocić.Z reguły albo śruba pusci jednak albo sie urwie co tez jest dobre. Ja tak do tej pory robilem jak Ty zapuszcalem srodkami i ciagnałem,stukałem,i tak aż do skutku. Próbuj a jesli nie, daj zarobic mechanikowi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynszyl Posted July 15, 2008 Author Share Posted July 15, 2008 OK. a powiedz, czy śruby są do kołnierza dospawane? jedną wymacałem w całości, a druga tak jakby spawa miała. nie dało się śrubokrętem odgrzebać sześciokantu. na podjeździe g.. widać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 U mnie były przyspawane, chyba nakrętki. Dopiero po wymontowaniu wszystkich rur (od kolektora w dół) i rozgrzaniu palnikiem puściły. Znaczy puściły śruby, które były przykręcone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marceli Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 U mnie nie były przyspawane.Ale kto wie moze u Ciebie ktoś spawa puscił. Spróbuj najwyżej sie cała zakręci(śruba). Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynszyl Posted July 15, 2008 Author Share Posted July 15, 2008 Spróbuj najwyżej sie cała zakręci(śruba).eee..nic sie nie kręci. ani dygnie.. nie mam zdrowia :029: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandi Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 walnij dobrze młotkiem w śruby jeżeli to nie pomoże to piszesz że obciałeś nadmiar gwintu boschą to spróbuj dalej przewiercić śrubę wiertarką w nakrętce jeżeli boscha weszła to i wiertarka wejdzie ja tak zrobiłem po wyjęciu poprawiłem otwór u góry dałem śrube na przelot niezadługą ale do tego potrzebny jest kanał i trochę światła pozdro.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwolcio Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Cześć. Śruby masz na 100% przyspawane od strony wewnętrznej rury środkowej. Nakrętki masz od strony tłumika końcowego. Jak dalej masz problem z odkręceniem to daj znać. Podjedziesz do mnie i na kanale zobaczymy i ewentualnie odkręcimy albo urwiemy nakrętki. Uszczelkę mam więc jakoś sobie poradzimy... pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.