lukas Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Lubię się zastanawiać nad niekonwencjonalnymi rozwiązaniami do autek-pod kątem rasowania silników],więc próbuję ogarnąć temat kolektora ssącego z 4 trąbkami[4 osobne przepustnice]-co prawda jest to radykalne rozwiązanie i totalny hardcore,ale mi się podoba.Przecież jeden z moich poprzednich projektów był na czymś podobnym oparty-sr20+4 gaźniki Dellorto40... zastanawia mnie fakt gdzie umieszcza się przepływomierz powietrza-gdzieś w korpusie kolektora czy u jego podstawy?zazwyczaj kolektor taki ma krótkie kanały a nie ma puszki pojemnościowej-ale gdzie ta przepływka spełniłaby zadanie swoje?a kolejna kwestia czy kolektor lepiej leżący[poziomy]czy stojący[pionowy]???-rozważam swój GA16de-tam przepustnica jest pionowa od góry ps.może macie jakieś LINKI z takimi rozwiązaniami??to bardzo proszę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest toli Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 tu jest troche http://s14.invisionfree.com/hadyn/ar/t1024.htm mimo wszystko zabudowane i z filtrem bo na samych trąbkach to chyba długo byś nie pojeżdził Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted July 17, 2008 Author Share Posted July 17, 2008 piękne dzięki,to nawet więcej wiadomości niż mi było potrzeba-wszystko ładnie opisane i sfotografowane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest toli Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 No spoko , ciekawe jak VE by zareagował na takiego moda ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted July 18, 2008 Author Share Posted July 18, 2008 ciekawe ...może któryś z naszych kolegów się o takie coś pokusi?choc cena 799$ pluk koszty wysyłki to nie mało...[na ebayu takie ceny widziałem] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest toli Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Z GTI-Ra można by chyba zaadoptować takie coś po małych przeróbkach ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=54280 Popatrz na ten projekt. Nie Nissan ale rozwiązanie to samo. pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Stroiłem już dwa BMW na ITB, ostatnią dostrajałem na torze w Słomczynie - bez problemu się to robi, po porostu przepływka OUT i w pełni ją zastępuje symulacja z ECU Mastera. Problem jest taki że bardzo długo się z tym schodzi żeby wszystko płynnie chodziło... Na SMT6 nie da rady tego dokonać - brak interpolacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted July 20, 2008 Author Share Posted July 20, 2008 a co to interpolacja??jaki świniak oprócz ecumastera to ogarnie?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 żaden. Pozostaje tylko kompuer Stand Alone... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.