Gość Elmis Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Witam. Muszę wymienić głowicę (pęknięta) i w związku z tym mam pytanie czy jest jakaś różnica między głowicą do silnika z jednopunktowym wtryskiem a wielopunktowym ( u mnie jest jednopunktowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 z tego co wiem nie ma zadnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 jeśli chodzi o SR to jest różnica między DE a Di. i to nie będzie pasować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Elmis Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 To znaczy między silnikami SR20DI - taki jest u mnie a SR20DE nie ma różnicy w głowicy? Bo kupię a potem będzie kicha. Mam taki http://moto.allegro.pl/item392077693_glowi...cm_benzyna.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Głowica do wielopunktu ma fazki na wtryski od strony kolektora ssącego, a jednopunkt nie ma. Absolutnie nie można założyć głowicy De/E do Di. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Absolutnie nie można założyć głowicy De/E do Di. można ale nie odwrotnie tzn. z Di do DE/De (chyba że się wykona fazkę) bez niej będzie paliwo się skrplało i lało do garów (bowiem wtrysk będzie lał nie prosto do kanału a na płaską ścianę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Kuba dobrze napisałem. Kolega Elmis ma Di, więc nie może założyć głowy od De ze względu na otwory pod wtryski. Będzie nieszczelny kolektor. Natomiast odwrotnie da się zrobić, wiercąc dziurę na wtryski (to, co ja zrobiłem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Elmis Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Dzięki koledzy za pomoc. Rozmawiałem z właścicielem tej głowicy jest z motoru jednopunktowego wtrysku. Czyli powinno być ok czekam na przesyłkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarek532 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 witam moze mi ktos powiedziec ile biora w warsztacie za wymiane uszczelki pod glowica tak chociaz w przyblizeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarek532 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 dzieki ta obrobka glowicy to co to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarek532 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 no fajnie koszta potezne szkoda slow dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.