Gość C.Kriso Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Witam, juz od jakiegos czasu z przegubu w moim 100NX wydobywa sie smar a przegub stuka na zakrętach. Czy kotś z Was wymieniał sam przegub w setce? w warsztacie chcą za to ok 70zł, a ja wole zrobić sam, bo to chyba nie takie trudne? :> przegub jaki chce kupic : http://allegro.pl/item389001456_nowy_przeg...unny_100nx.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 taniutki ten przegub, poza tym w opisie jest błąd bo do setki 1,6 i 2,0 sa inne przeguby, ten jest do 1,6. jakby co to mam za tą cenę z eurodrivershafts na zbyciu, bo leży 2 lata i sie kurzy , sorry za spam co do wymiany to pewnie że można samemu, ale jak jest zapieczony z półosią to może być problem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość C.Kriso Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 ale jak jest zapieczony z półosią to może być problem Czy ktoś wie jak jest z tą półosią?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas3035 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Polecam lekturę z serii SAM NAPRAWIAM NISSAN SUNNY lub PRIMERA P10 dostępne na necie, a generalnie to robota w dużej ilości smaru i jeśli masz czym odkręcić nakrętkę to jesteś to sam zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.