Guest maglev Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Witam, od jakiegoś czasu mam problem z tylnymi hamulcami (bębny) w mojej Primerce. Na początku wymieniłem cylinderki.. poprzednie mocno lały więc tłoczki nie chodziły jak powinny. Po wymianie na nowe właściwie zero różnicy, hample dalej słabo hamowały. Zmieniłem więc na nówki bębny i szczęki hamulcowe. Efekt - hamują lepiej ale dalej kiepsko, na ręcznym nie sposób zablokować kół, mimo, że linki mam również nóweczki. Nie mam już bladego pojęcia co jest nie teges. Poradźcie coś koledzy bo mnie jasny szlag trafia. :< Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 a jak działają samoregulacje ? W nich może być problem ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Chodzi ci o te pokrętła na rozpieraku pomiędzy szczękami? One tylko regulują wstępne rozchylenie szczęk. Kombinowałem z różnymi ustawieniami, bez rezultatu. Teraz są ustawione tak, żeby nie miały za dużego ruchu między okładziną a bieżnią bębna, tzn. tak, żeby w pozycji "jałowej" nie ocierały o bęben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest evelina Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 samoregulacja jest nowa, czy stara i ząbki zjechane? [ Dodano: Pon 21 Lip, 2008 20:36 ] p.s. czy odpowietrzaleś hamulce? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 p.s. czy odpowietrzałeś hamulce? Teraz nie odpowietrzyłem bo nie miałem takiej potrzeby, ale jutro sprawdzę na wszelki wypadek czy nie lecą bąbelki :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nestor Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Odpowietrzenie to podstawa jest aby byly sprawne i poprawne hamulce. Jesli zrobisz odpowietrzenie powinno byc ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynszyl Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 Na początku wymieniłem cylinderki.. poprzednie mocno lały Teraz nie odpowietrzyłem bo nie miałem takiej potrzeby to raczej sprawdź Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 jak wszystko powymieniał i nie trzyma ręczny to lipa mechaniczna , ja bym się trzymał że wina leży w samoregulatorach. A wysoko ci się zaciąga wajcha od ręcznego ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 A wysoko ci się zaciąga wajcha od ręcznego ? Po dwóch, 3 ząbkach jest opór, po 5-6 max, więc wydaje mi się, że akuratnie. Mam jeszcze jedną opcję, gość z serwisu mówił rzekomo, że sprawdzał płyn hamulcowy i niby trzyma parametry. Nie zmieniałem go od 3 lat :029: . Jednak jak mówią forumowicze warto zmienić raz na 2 lata, więc tak zrobię! A tak a propos, w instrukcji jest napisane co ile się wymienia płyn? Czy zależy to od przebiegu? Czy bardziej od czasu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.