sadam Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 http://www.streetracing.pl/forum/N16-meskie-t56686.html chyba pierwszy taki swap w pl.uwazam ze jeden z ciekawszych projektow wsrod nissanow.bardzo mi sie podoba. a i koszt calego swapa z silnikiem dosyc korzystny(na poziomie 4-5tys PLN) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rodrigo Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 No dość ciekawy pomysł. Do takiej Almery dobry byłby silnik SR16VE N1 - 200 kucy pod maską Ale zdobyć taki silnik to trochę cieżko jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yarkoo Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 a i koszt calego swapa z silnikiem dosyc korzystny(na poziomie 4-5tys PLN) jestem przekonany, że jednak więcej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadam Posted July 22, 2008 Author Share Posted July 22, 2008 jestem przekonany, że jednak więcej. info dostalem od autora projektu wiec chyba mowil prawde.zreszta jesli byloby to i 6 tys to i tak nie jest to duzo. Do takiej Almery dobry byłby silnik SR16VE N1 - 200 kucy pod maską almera ciezka kobyla wiec lepiej jak troche turbo niutona bedzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 Yarko ma racje. Chyba kolego sie za bardzo dales poniesc emocjom...to cena chyba samej przekladki a nie calosci wraz z silnikiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 dodaj dyszkę i masz właściwą cenę. Moim zdaniem to dobra robota na wysokim poziomie i w świetnej cenie jak na tyle roboty... Pełne orurowanie wydechu, pełen wydech fi 70mm przelotowy, pompa paliwa, od nowa zrobiona elektronika... Ja bym się tego nie podjął, już nie wspominam o przerabianiu półosi i poduszek. Byłem przy odpalaniu i naprawdę robota mistrz. PS. zapomniałem jeszcze wspomnieć o szperze, mocniejszym sprzęgle EXEDY no i że jesteśmy umówieni na strojenie jej na 0,8 bara Pss. Kolejne SR20DET wchodzi do czarnego N14 GTi z Gdyni - czy ktoś wie czyje to ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 dobry smiech z tymi 5cioma kolami. moze za robote + graty to bym sie zgodzil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rossi20 Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 5 to chyba za sam silnik :-) bo nawet przy czesci wykonanej pracy samemu to 10 minimum ale nie wydaje mi sie zeby sie zamkneli w tej kwocie, okolice 15 sa realne :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest autor Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 To mój pierwszy post na forum, witam wszystkich . Nie lubię obłudy więc prostuję. Sadam... nie wiem z kim rozmawiałeś ale napewno nie ze mną. A to ja jestem wykonawcą projektu SR20DET w N16. 4 koła wystarczą napewno za robotę...jeżeli z właścicielem to pewnie nie chciał przyznać się ile ta cała impreza kosztowała. Kto ma kalkulator lub dobrze liczy ten wie...sam motor z osprzętem to 3900zł(alllegro-u Lanz'a). Almera zapie...bardzo miło, klimy i wszelkie bajery działają... a walki było z tym co nie miara :/ Szczerze jakbym wiedział to bym nie zaczynał jednak teraz wiem z czym to się ....więc wg mnie jest to najlepsza alternatywa dla chcących się przemieszczać szybko w kaście N16. Montuję to teraz do Sunny'ego i myślę że będzie to prawdziwy kozak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Montuję to teraz do Sunny'ego i myślę że będzie to prawdziwy kozak Jak możesz to napisz coś więcej o tym projekcie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rossi20 Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Do sunnego GTI? to pewno skrzynie bedziecie tez zmieniac bo za krotka jest ta od GTI do turbo. VE daje duzo przyjemnosci a co dopiero SR20DET Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest autor Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Ogólnie to SR20DET z Bluebirda U13 to bardzo fajna motorownia. Turbina T25G o A/R 80 wstaje przy 2200 czyli cóś jak TDI. W sunnym będzie zawias(prawdopodobnie K-Sport), o strojenie zadba Coobcio. Heble to EBC. Opędzał to będzie komp z U13(ORI) bo jak sie okazuje to najlepsza opcja(komp z N/A to nieporozumienie). Na tą chwilę 250 ma być na stracie lecz znam zapędy właściciela z trójmiasta i ...miejmy nadzieje że na tym nie zakończym :DKrzynia od Primery p11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.