Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rok temu już był wystawiany, pamiętam z tablicy, wnętrze ogarnąć to pikuś. Pytanie jak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A aucie w srodku wszystko nadaje sie do wymiany po typowej dewastacji...pytanie tylko co z nim jest ze przez ponad rok ( bo rok temu tak samo wygladal ) wlascicielm wciaz nie wymienil tego wnetrza dzieki czemu napewno bo szybciej je sprzedal za wieksza cene...i to tego teksty typu

 

CENA OKAZYJNA TYLKO DO NIEDZIELI! wiec proszę nie dzwonić, pisać z dziwnymi propozycjami typu: " dam 24 tys i biorę"

 

pfff - jade tam klade na stol 20 tys - on ma kisiel w gaciach - i odejzdzam autem - tym bardziej ze od roku nie moze go sprzedac. Tylko skoro go jeszcze nie sprzedal ciekawe czy jest warte chociaz tych 20 tys.

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest bardzo dużo rzeczy... drobnych, które na już trzeba zrobić

Nie jest to jakaś okazja, samochód jest po prostu max tyle warty

Jeżeli kogoś interesują szczegóły to PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myslalem o nim zeby wlasnie przerobic go na torowke ale cena musiala by byc 15 tys. Nie wiem ile tam jest pier**l na juz. Dzon napisz cos wiecej. W razie czego bierz tego za 18-20 i podzialaj przy nim a bedziesz wiedzial co masz. No chyba ze jakis cwiartkowany jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie badałem go na tyle dokładnie, ale sama konstrukcja pewnie nie była "składana" z kilku ;) co innego z samym poszyciem, ale to przecież normalne...szczególnie US, zależy tylko jak i ile razy skladane. Lecz nadwozie to nie wszystko. Nie chce tak na forum pisać rzeczy, które mogłyby być jakoś negatywnie odbierane. Ale wydaje mi się, że Sprzedający nie ma takiego ciśnienia, żeby oddać fure za te 18 czy 20k zł. Cena jest tak niska w porównaniu do rynku, że pewnie po prostu ktoś napalony przyjedzie i wezmie ;) [albo wybada go lepiej, niż ja na szybko i stwierdzi, że naprawde jest to okazja]

Ja już sie chyba zbyt leniwy zrobiłem, by sobię samemu zbudować Z, mam wielką ochotę kupić, wsiąść i jezdzić ;] inaczej pewnie pokusiłbym się jednak o naprawdę dokładne prześwietlenie tego egzemplarza; np sam silnik wydaje się zdrowy, byłoby do czego lepić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z montażem radia 2din w zetkach? Wymiana następuję plug & play czy trzeba coś modyfikować? U mnie jest seryjne radio (nie bose) w którym zacina płyta a dodatkowo jest to wersja US z nieparzystymi częstotliwościami więc niektóre stacje mają problem z ustawieniem a co za tym idzie czystym dźwiękiem. Czytałem że trzeba wymienić chyba kostkę ISO. Jednak czy jest taka możliwość by ta kostka u mnie już była? Poprzedni właściciel mówił, że miał zamontowany zestaw 2din tylko zabiera go do swojego nowego a do zetki z powrotem zamontował oryginalne radio radio.

I ta ramka co trzeba ją dokupić to jest jakaś uniwersalna pod wielkość 2din czy dedykowana do każdego modelu samochodu?

Już doszedłem że ramki są dedykowane do modeli. Znalazłem taką na allegro. (http://allegro.pl/ramka-radiowa-nissan-350z-2003-2005-2-1din-adaptor-i4016472569.html). Będzie ok?
I taka przejściówka na ISO? (http://allegro.pl/kostka-iso-nissan-350-z-almera-classic-armada-i4081921896.html)

Edytowane przez snifery
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jaką markę radia będziesz miał i do niej zazwyczaj dostaje się kostkę która wpina się w oryginalną instalację .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie 2 din. Kostke iso mam chyba taką samą jak podałeś w linku. Pewnie było by lepiej jakbyś najpierw kupił radio 2 din, wiedziałbyś przynajmniej że ta kostka ISO będzie pasować. Jak masz multifunkcję w kierownicy to mogę Ci pomóc jak to popodłączać bo kostka ISO tych wejść nie ma i trzeba się samemu pobawić. Co do ramki to konsola nie jest typowym prostokątem i jest problem , zatem podchodza ramki tylko do 350z które są drogie a wyglądają różnie... Ja sie na to nie zdecydowałem ,radio narazie siedzi, szpary są delikatne a przy dobrej pogodzie pobawie się żywicą tak że nie bedzie najdrobniejszej szparki ,następnie cały panel środkowy pomaluje może na balck piano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem przed zmianą radia, z tego co się dowiedziałem to do sterowania z kierownicy potrzebny jest interfejs za 600zł, a i jeszcze jakąś przeróbkę trzeba zrobić bo głośniki mają inne omy czy coś w ten deseń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sprawa wygląda tak;

Radio ma w sobie możliwość sterowania z kierownicy, od radia z kostki wychodza 3 kabelki ucięte ,ster1,ster2,uziemnienie

 Z kostki fabrycznej odpinasz też 3 kabelki i lutujesz. Następnie na radiu w nterfejsie ustawiasz sobei wszytsko. Czyli np klikasz na kierownicy przycisk mute a następnie w radiu pokazuje ten przycisk jako przycisk numer 1 i przyporządkowujesz sobie program który chcesz mieć pod tym przyciskiem czyli np mute,vol,bt itp. Wszystko działa bez najmneijszego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie do sterowania z kierownicy mam PAC SWI-RC. Nie jest to takie drogie, ale działa to trochę "w kratkę", także ciężko mi polecić...

 

Co do ohmów głośników... jeśli masz system Bose, to faktycznie zwykłe podłączenie (oryginalnego wzmacniacza) do kostki może spowodować, że będzie b. cicho. Są na to jakieś interfejsy (przedwzmacniacze), ale jest lepsza opcja. Wystarczy, że radio będzie wyposażone w wysokonapięciowe (4V) wyjścia pre-out. Mam podłączone do takich i działa elegancko bez żadnych cudów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem 350Z już z radiem. Siedzi Peiying py 9907. I powiem szczerze tak, osobiście jak bym miał je kupować do tej pory to bym tego nie zrobił......i błąd. Bo jak każdy kierowałem sie zawsze markami. Kupowałem to do czego "mam zaufanie". A tu szok. Kiedy już najarałem się po zakupie 350Z samą jazdą to przyszedł czas na pobawienie się radiem:) Całość ładnie wykończona. Jak narazie nie ma żadnego problemu, każdy klawisz chodzi, nic sie nei zawiesza. Samo radio ma w sobie dvb-t,gps, bt( mozna sie połaczyć z tel i odberać rozmowydzwonić z poziomu radia oraz odsłuchiwać przez bt muzyke jaką mamy w telefonie) Odtwarza flmy , ma wbudowany czytnik kart. Wygląda całkiem przyzwoicie, ma nawet wspomiane już sterowanie z poziomu kierownicy. Do tego możemy bawić się w kolor podświetlania klawiszy. Ustawiłem sobie identyczny odcień jak podświetlenie licznika,gałek czego w neiktórych radiach często brakuje, ja osobscie nie chciał bym mieć niebieskiej poświaty w aucie bo kojarzyła by mi się z agro...  GPS łapie sygnał błyskawiczne. Oriantacyjne to radio kosztuje bodajże +/- z 1tyś zł. A wszystkie te same dodatki i funkcje co w peyingu u konkurencji jak pionek,alpine,kenwood są tylko we flagowcyh modelach i kosztują dużo dużo ..za dużo. Kiedyś kupiłem jakiegoś fajnego pionka 1 din za 700zł więc sumka nie mała jak za 1 din chyba, Po wsadzeniu byłem rozczarowany i wróciłem do fabrycznego radia które grało dużo lepiej.

I reasumując ,jakbym teraz miał 4k i gdybał co za radio wsadzić to kupił bym za 1tyś tego właśnie Peiying'a a 3 tyś przeznaczył na benzynę bo w tym aucie to ona jest niezbędnym elementem dzięki któremu mamy sporo frajdy przy wejściu w zakręt i banana na gębie zaraz po wyjściu z niego.

Edytowane przez daniel.tymek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info gdyż właśnie zastanawiałem się nad zakupem odtwarzacza marki Peiyind. Widziałem na allegro, że sporo tego jest i cenowo są na bardzo przyzwoitym poziomie jednak zastanawiałem się nad marką. Teraz wnioskuję, że spokojnie mogę wsadzić odtwarzacz tej firmy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peing nigdy nie robil dobrego sprzetu audio... ale mieli fajny democar 350z ;)  chociaz i to nie gralo zbyt dobrze..

 

szukac czegos z alipine albo z clariona..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj spokój z Peyngiem dziadostwo i tyle, moce zawyżone. Najlepiej kupić Pionnera lub Kenwooda ja montowałem ta ramkę 2 dni koszt 140zł z wysyłką. 

 

Jak by ktoś chciał to mam cały zestaw ramek do montażu 1 Din do 350z z półeczką na dole super wykonany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuje założyć sobie Emulator zmieniarki  CD z wyjściem USB i radia firmowego nie trzeba targać. I wszystko gra jak trzeba z gwizdka. I koszty mniejsze. :)

Edytowane przez ADIX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, macie cos do powiedzenia na temat tej 350z? Ktos ogladal, zna?

 

www.allegro.pl/nissan-350z-2004-bogata-opcja-do-negocjacji-i4130000665.html

 

Dzieki z gory!

Edytowane przez Cuper13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, macie cos do powiedzenia na temat tej 350z? Ktos ogladal, zna?

 

www.allegro.pl/nissan-350z-2004-bogata-opcja-do-negocjacji-i4130000665.html

 

Dzieki z gory!

Ze zdjęć to dużo nie widać , brak przycisku otwierającego wlew paliwa , opis też skromny no i nie ma w opisie bezwypadkowy  czyli dzwoń i sprawdzaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam zamiar kupić Nissana 350z po lifcie rocznik 07/08 z jakim wydatkiem musze się liczyć żeby kupić bezwypadkowy egzemplarz ewentualnie czy ktoś ma do sprzedania z forumowiczów?

interesuje mnie manual wersja europejska, pozdrawiam Filip z Gdyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...