Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Widziałem parę dni temu tego białego, na morenie przy Lidlu.Wyglądał na bardzo zadbany egzemplarz,a na lakierze nie było ani jednego odprysku. Wydaje mi się, że był już kiedyś malowany, bo lakier nie wyglądał na taki przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście wolę kupić nissana co ma 110 czy 150 nabitych km niż takiego co ma 26 z 2004 w co wątpię.

A czy po zdjęciach jesteście coś w stanie powiedzieć, czy składak z kilku czy bity ? I na co zwrócić szczególną uwagę jak już po niego pojdę, nie wiem jak to powiedzieć, chodzi mi o elementy, które będą świadczyć o tym że był trafiony. Napewno nr na szybach, i tu mam pytanie czy nr na szybach to wszystkie cztery powinny mieć taki sam numer czy tylko szyby od drzwi ? W jednym z nich napisane jest, że wsadzony stożek co może świadczyć o tym, że mógł go bardziej katować, dobrze myślę ?

Mam jeszcze jedno pytanie, po zakupie nissana chciałbym wsadzić body kita chyba od veilside z tego co pamiętam, czy są w polsce fachowcy co potrafią to ładnie zamontować ? Samemu wątpię, żeby się udało bez doświadczenia. Taki bodykit chyba jest następnie do malowania ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoim robie rocznie ok 7-8 tys zimy nigdy nie widział jesień sporadycznie przy lepszej pogodzie. Co do bodykitu jeśli się tym nie zajmujesz to sam nie zrobisz. Będzie mocno niespasowany będzie wymagał wieku poprawek zwłaszcza veilside który auto poszerza. Piękny jest bodykit veilside ale zleć to fachowcom żeby było ładnie. Tak trzeba malować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszym wyznacznikiem (ale nie regułą) na pewno będzie cena. Owszem okazje czasem się trafiają ,ale pytanie czy warto na nie liczyć? Wiadomo ,że do 40 tyś zł kupisz coś malowanego po jakiejś tam przygodzie. Kupując Nissana 350Z wiadomo że tylko po bułki do sklepu nie będziesz nim jeździł więc ryzyko wylądowania w rowie w zimę czy innego przypadku jest dużo większe. Ciężko będzie Ci kupić ten rodzaj samochodu w stanie "fabrycznym" ,mówi o tym chociazby to że właśnie ma napęd na tył, często około 300KM i łatwość wchodzenia bokiem w zakręty:) Do tego jest w przystępnej cenie ,a nie jak np Ferrari. Więc może zastanów się co chcesz czy totalny bez wypadek i szukaj go długi okres czasu za spore pieniądze. Oczywiście nie mam też na myśli że wszystko należy brać bo każde 350z to ulep. Chodzi o to że jak ktoś pomalował to nie znaczy że samochód był owinięty na drzewie. Dla przykładu zobacz co na torze ostatnio zrobił sobie Coobcio. I co teraz ,jego samochód kwalifikuje się do kategorii "padlina"? A no nie, co połamane z plastików to sie wymieni i pomaluje, co trzeba prostować to wyprostuje i pomaluje. Przy kupnie uważaj żeby nie był "składak z kilku" jak to określiłeś ,ale pod względem czy np nie była wspawana ćwiartka a nie zderzak przedni bo to akurat żaden problem. Tutaj chodzi o konstrukcje czy nie był na ramie prostowany po okręceniu o drzewo:) Czy jedzie prosto, nie robi trzech śladów. Tak samo z szybami ,różnie to bywa mógł ktos mu wybić, kamień od kosiarki strzelić ,to nie dyskwalifikuje tylko nakłania bardziej do sprawdzenia auta.Stożek też nie mówi o katowaniu samochodu. Ciężko poznać czy ktoś katował czy też nie. Na pewno to Nissan 350z a nie chociażby Astra więc i służy do troche innego jeżdżenia. Co do stożka to i tak lepiej wrócić do OEM dolotu ,ale o tym już było gdzieś na forum.

 

//Dziś natknąłem się na nowe ogłoszenie dla tych co dalej usilnie poszukują 350Z.

Link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta/nissan-350z-nismo-3-5-l-300-km-uszkodzony-CID5-ID7BYyW.html#4059841134

40tyś +naprawa "URWANY JEDEN WAŁ KOROBOWY"

O reszte trzeba by wypytać COOBCIA bo autor w ogłoszeniu wspomina o strojeniu w COOBCIO GARAGE

Edytowane przez daniel.tymek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niebieski to auto jeszcze nie tak dawno Marcina Largo- sprzedał go gdzieś koło wakacji - widać właściciel miał albo nie fart że się auto poddało albo czegoś nie dopilnował

 

dla sprostowania to nie jest nismo, a ma zderzak nismo v2. Mnie zastanawia czemu jest tam wpisane, że ma czujniki ciśnienia jak jest autem z 2004r a tylko ameryka miała i to ostatnie roczniki  ( tak, widać tylny zderzak, że ameryka, ale wnętrza nie ma pokazanego bo po co :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wygląda przyzwoicie i jest trochę dłubnięty. Może zejdzie z ceny jeszcze trochę i ktoś kupi naprawi i sie pocieszy ,a nie trzeba zaczynać od zera. Same graty troche kosztują. Na tle różnych ogłoszeń wygląda na sensowny egzemplarz tylko cena mimo wszystko mogła by być niższa bo to US z 2004 i naprawa też pochłonie $

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak beda sie znacznie roznic na niekorzysc Mercedesa. Kolezka odemnie ma CL'a W215 i zawieszenie tam to jest tragedia - co dwa lata do wydania jakies 6-7 tys na regeneracje zaworow i pompy a nie mowie juz o amorach jezeli padnie ktorys.

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja teraz rozglądam sie własnie nad SL od 2002r w zwyż silnik 500 albo 5.5 amg. Niestety mercedesy są drogie w naprawie wiem bo mam C sportcoupe 192 i tam silnik kosztował tyle co do 350z !!! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam tego auta ja mam i zetke i G, ten drugi o wiele lepszą trakcję na starcie ma ciężej go wyspinować w drifcie no i ma rewelacyjną skrzynie autoamtyczną w połączeniu z turbo działą to perfect :)

A zetka to taka wariatka nerwowa :D

G osobiście bardziej mi się podoba zboku i z tyłu ale przednie lampy ma brzydkie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz coobcio, mam taki pomysł  założyć at  oczywiście z wyjściem na awd   ale zrobic mu sterowanie tylko manetkami 

czyli to ja zmieniam kiedy chce i jak chce 

jak jest rozwiazane sterowanie tej skrzyni  czy tylko i wylącznie za pomocą elektrozaworów w nastawniku czy mechanicznie 

niemialem jeszcze  doczynienia ze sterowaniem at

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrazu ci powiem ze minusem AT w z'tce jest czas reakcji od momentu zadania zmiany do czasu reakcji. Najpierw cos.z.tym trzeba by bylo zrobic ale moze Coobcio ma jakąś rade na to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że łopatki dokłada się do Infów z FX35 pasują dwa kabelki ponoć się przeciąga i gotowe.

A co do czasu zmiany biegów to mocno poprawia się po remapie a dwa będę te zaworki Trans Go dokładać no i pewno czuję że będę skrzynie oddawać na wzmocnienie tzn przerabianie koszyczków 3 4 i 5 biegu tak żeby upchnąć po jednej dodatkowej tarczce ale to już jak będę 700Nm+ robić :D

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...