KadzikPL Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Widziałem parę dni temu tego białego, na morenie przy Lidlu.Wyglądał na bardzo zadbany egzemplarz,a na lakierze nie było ani jednego odprysku. Wydaje mi się, że był już kiedyś malowany, bo lakier nie wyglądał na taki przebieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwartabrzoza Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Osobiście wolę kupić nissana co ma 110 czy 150 nabitych km niż takiego co ma 26 z 2004 w co wątpię. A czy po zdjęciach jesteście coś w stanie powiedzieć, czy składak z kilku czy bity ? I na co zwrócić szczególną uwagę jak już po niego pojdę, nie wiem jak to powiedzieć, chodzi mi o elementy, które będą świadczyć o tym że był trafiony. Napewno nr na szybach, i tu mam pytanie czy nr na szybach to wszystkie cztery powinny mieć taki sam numer czy tylko szyby od drzwi ? W jednym z nich napisane jest, że wsadzony stożek co może świadczyć o tym, że mógł go bardziej katować, dobrze myślę ? Mam jeszcze jedno pytanie, po zakupie nissana chciałbym wsadzić body kita chyba od veilside z tego co pamiętam, czy są w polsce fachowcy co potrafią to ładnie zamontować ? Samemu wątpię, żeby się udało bez doświadczenia. Taki bodykit chyba jest następnie do malowania ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 150 tyś to dużo !? mój ma 196 tyś a jak bym go skręcił na 90 tyś to nawet byś się nie zorientował. Ten silnik wytrzyma spokojnie 300-400 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Ja swoim robie rocznie ok 7-8 tys zimy nigdy nie widział jesień sporadycznie przy lepszej pogodzie. Co do bodykitu jeśli się tym nie zajmujesz to sam nie zrobisz. Będzie mocno niespasowany będzie wymagał wieku poprawek zwłaszcza veilside który auto poszerza. Piękny jest bodykit veilside ale zleć to fachowcom żeby było ładnie. Tak trzeba malować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.tymek Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) Pierwszym wyznacznikiem (ale nie regułą) na pewno będzie cena. Owszem okazje czasem się trafiają ,ale pytanie czy warto na nie liczyć? Wiadomo ,że do 40 tyś zł kupisz coś malowanego po jakiejś tam przygodzie. Kupując Nissana 350Z wiadomo że tylko po bułki do sklepu nie będziesz nim jeździł więc ryzyko wylądowania w rowie w zimę czy innego przypadku jest dużo większe. Ciężko będzie Ci kupić ten rodzaj samochodu w stanie "fabrycznym" ,mówi o tym chociazby to że właśnie ma napęd na tył, często około 300KM i łatwość wchodzenia bokiem w zakręty:) Do tego jest w przystępnej cenie ,a nie jak np Ferrari. Więc może zastanów się co chcesz czy totalny bez wypadek i szukaj go długi okres czasu za spore pieniądze. Oczywiście nie mam też na myśli że wszystko należy brać bo każde 350z to ulep. Chodzi o to że jak ktoś pomalował to nie znaczy że samochód był owinięty na drzewie. Dla przykładu zobacz co na torze ostatnio zrobił sobie Coobcio. I co teraz ,jego samochód kwalifikuje się do kategorii "padlina"? A no nie, co połamane z plastików to sie wymieni i pomaluje, co trzeba prostować to wyprostuje i pomaluje. Przy kupnie uważaj żeby nie był "składak z kilku" jak to określiłeś ,ale pod względem czy np nie była wspawana ćwiartka a nie zderzak przedni bo to akurat żaden problem. Tutaj chodzi o konstrukcje czy nie był na ramie prostowany po okręceniu o drzewo:) Czy jedzie prosto, nie robi trzech śladów. Tak samo z szybami ,różnie to bywa mógł ktos mu wybić, kamień od kosiarki strzelić ,to nie dyskwalifikuje tylko nakłania bardziej do sprawdzenia auta.Stożek też nie mówi o katowaniu samochodu. Ciężko poznać czy ktoś katował czy też nie. Na pewno to Nissan 350z a nie chociażby Astra więc i służy do troche innego jeżdżenia. Co do stożka to i tak lepiej wrócić do OEM dolotu ,ale o tym już było gdzieś na forum. //Dziś natknąłem się na nowe ogłoszenie dla tych co dalej usilnie poszukują 350Z. Link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta/nissan-350z-nismo-3-5-l-300-km-uszkodzony-CID5-ID7BYyW.html#4059841134 40tyś +naprawa "URWANY JEDEN WAŁ KOROBOWY" O reszte trzeba by wypytać COOBCIA bo autor w ogłoszeniu wspomina o strojeniu w COOBCIO GARAGE Edytowane 28 Października 2014 przez daniel.tymek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamur Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Ktoś oglądał tego DWRa??? http://otomoto.pl/nissan-350-z-pelna-dokumentacja-C34156155.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 niebieski to auto jeszcze nie tak dawno Marcina Largo- sprzedał go gdzieś koło wakacji - widać właściciel miał albo nie fart że się auto poddało albo czegoś nie dopilnował dla sprostowania to nie jest nismo, a ma zderzak nismo v2. Mnie zastanawia czemu jest tam wpisane, że ma czujniki ciśnienia jak jest autem z 2004r a tylko ameryka miała i to ostatnie roczniki ( tak, widać tylny zderzak, że ameryka, ale wnętrza nie ma pokazanego bo po co ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 były głosy ze słaby egzemplarz, osobiscie widziałem go na trasie kilka razy i całkiem przyzwoicie wygladał z daleka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.tymek Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 No wygląda przyzwoicie i jest trochę dłubnięty. Może zejdzie z ceny jeszcze trochę i ktoś kupi naprawi i sie pocieszy ,a nie trzeba zaczynać od zera. Same graty troche kosztują. Na tle różnych ogłoszeń wygląda na sensowny egzemplarz tylko cena mimo wszystko mogła by być niższa bo to US z 2004 i naprawa też pochłonie $ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 wymienić silnik i jeżdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mycek Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Czy ktoś z Was decydując się na auto wybierał między 350Z a SL R230. Wiadomo, że za podobną kasę Nissan będzie nowszy ale czy koszty utrzymania będą się znacznie różnić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Tak beda sie znacznie roznic na niekorzysc Mercedesa. Kolezka odemnie ma CL'a W215 i zawieszenie tam to jest tragedia - co dwa lata do wydania jakies 6-7 tys na regeneracje zaworow i pompy a nie mowie juz o amorach jezeli padnie ktorys. Edytowane 29 Października 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 ja teraz rozglądam sie własnie nad SL od 2002r w zwyż silnik 500 albo 5.5 amg. Niestety mercedesy są drogie w naprawie wiem bo mam C sportcoupe 192 i tam silnik kosztował tyle co do 350z !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 brałbym miecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Nie zetka ale coś podobnego i fajnego: http://allegro.pl/infiniti-g35-coupe-i4739281233.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 a cena co taka atrakcyjna? znasz to auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) mi się g35 w ogóle nie podoba, jakieś nijakie jest Edytowane 1 Listopada 2014 przez TheMan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Nie znam tego auta ja mam i zetke i G, ten drugi o wiele lepszą trakcję na starcie ma ciężej go wyspinować w drifcie no i ma rewelacyjną skrzynie autoamtyczną w połączeniu z turbo działą to perfect A zetka to taka wariatka nerwowa G osobiście bardziej mi się podoba zboku i z tyłu ale przednie lampy ma brzydkie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Skrzynia AT taka sama jak w 350z? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Identyko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) powiedz coobcio, mam taki pomysł założyć at oczywiście z wyjściem na awd ale zrobic mu sterowanie tylko manetkami czyli to ja zmieniam kiedy chce i jak chce jak jest rozwiazane sterowanie tej skrzyni czy tylko i wylącznie za pomocą elektrozaworów w nastawniku czy mechanicznie niemialem jeszcze doczynienia ze sterowaniem at Edytowane 2 Listopada 2014 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Odrazu ci powiem ze minusem AT w z'tce jest czas reakcji od momentu zadania zmiany do czasu reakcji. Najpierw cos.z.tym trzeba by bylo zrobic ale moze Coobcio ma jakąś rade na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 no właśnie ale czy sterując to wlasnym sterownikiem by ta skrzynia nie chodzila by lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) wiem że łopatki dokłada się do Infów z FX35 pasują dwa kabelki ponoć się przeciąga i gotowe. A co do czasu zmiany biegów to mocno poprawia się po remapie a dwa będę te zaworki Trans Go dokładać no i pewno czuję że będę skrzynie oddawać na wzmocnienie tzn przerabianie koszyczków 3 4 i 5 biegu tak żeby upchnąć po jednej dodatkowej tarczce ale to już jak będę 700Nm+ robić Edytowane 2 Listopada 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 To po wzmocnieniu skrzyni obstawiasz ze ile wytrzyma? Z 600 KM ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.