Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro jesteśmy już w temacie, co masz na myśli?

 

 

 

Ale pamietam ze w 2003 jest pare rozwiazan technologicznych ktore mnie sie nie podobaja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamietam konkretow bo to bylo jak interesowalem sie tym przed zakupem czyli jakies 2-3 lata temu. Nie chce sklamac. Ale ja i tak wyznaje zasade ze nie kupuje sie aut z pierwszego rocznika bo nie spotkalem sie jeszcze z autem ktore z tego pierwszego wypustu nie mialo byc czegos innego wzgledem reszty rocznikow.

 

 

pomecze goscia o szczegoly samochodu, jakies dane firmy transportujacej itp. zobaczymy czy zrezygnuje czy nie   :P

 

Wez czlowieku daj sobie spokoj. Przeciez to jest na 100% walek. Nie kupisz 350z ktore w tym ogloszeniu pewnie kosztuje 15-20 tys zl. Obstawiam ze w ogloszeniu byl tylko mail a odpowiedz dostales w lamanym jezyku polskim... Sorry ale 'z gowona bata nie ukrecisz' a pol darmo nie kupisz nissana. Albo szykuj 40 na porzadny egzemplarz albo na 30 plus 10 na wklad albo daj sobie spokoj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bydle z tego co ja wiem to nie ma żadnych różnic oprócz nawigacji która u każdego jest bezużyteczna. Chodzi o wersję przed liftem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mycek tutaj raczej nie ma takich ludzi co by mieli HR i automat i za pol darmo

 

2002 to tylko Japonia a 2003 to Japonia,USA i EU

 

 

No właśnie nie zrozumiałeś mnie :)

 

Dam więcej niż normalna cena rynkowa ale za auto w idealnym stanie spełniające te wymagania które napisałem.

 

W zeszłym sezonie była perełka za 60 tyś. biała z przebiegiem 35 tyś. - kolor bym przebolał ale była w manualu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AT jest za***ista! Tylko wymienic do tego zawory w skrzyni i ogien! Ciekawy czy dalo by rade zaaplikowac ta z 370Z do 50tki. Ja bym na Twoim miejscu kupil DE w przywoitym stanie za 40 tys i dmuchal. Frajda z jazdy kilka razy wieksza niz z HR'a a kwotowo wyszlo by podobnie co do zakupu HR'a w idealnym stanie.

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym sezonie była perełka za 60 tyś. biała z przebiegiem 35 tyś. - kolor bym przebolał ale była w manualu..

 

Przebieg miała 25 tyś :) Przynajmniej na liczniku.

Od tego czasu niestety tylko jedna w takim stanie sie pojawiła w Warszawie za 55tyś (srebrna) kilka tygodni temu i zeszła szybko.

Trzeba czekać po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamietam konkretow bo to bylo jak interesowalem sie tym przed zakupem czyli jakies 2-3 lata temu. Nie chce sklamac. Ale ja i tak wyznaje zasade ze nie kupuje sie aut z pierwszego rocznika bo nie spotkalem sie jeszcze z autem ktore z tego pierwszego wypustu nie mialo byc czegos innego wzgledem reszty rocznikow.

 

 

 

Wez czlowieku daj sobie spokoj. Przeciez to jest na 100% walek. Nie kupisz 350z ktore w tym ogloszeniu pewnie kosztuje 15-20 tys zl. Obstawiam ze w ogloszeniu byl tylko mail a odpowiedz dostales w lamanym jezyku polskim... Sorry ale 'z gowona bata nie ukrecisz' a pol darmo nie kupisz nissana. Albo szykuj 40 na porzadny egzemplarz albo na 30 plus 10 na wklad albo daj sobie spokoj.

 

nie mam zamiaru kupic auta a przekonać się co cebrzyk napisze....... a pisze spore pierdoły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ideału się nie dostanie juz raczej. A myślę że 90 % użytkowników forum kupiła zetke poniżej 40 tyś i jest zadowolona ;) ja rozumiem ze każdy chce sztucznie utrzymać cenę zetki ale bądźmy szczerzy...to nie jest supra tt w manualu żeby cena rosła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i supra to nie jest ale czesci i koszt utrzymania tego auta jest dosc wysoki wiec jezeli ktos utrzymuje to auto w nalezytym stanie to tanio tez go nie odda tym bardziej ze gdziekolwiek nie wjezdzasz to patrza ludzie na zasadzie: " o 350z - to trzeba doliczyc plus 100% to ceny wyjsciowej bo goscia przeciez stac skoro jezdzi takim autem"...no moze prawie wszedzie - bo tylko na stacji benzynowej cena jest zawsze stala. Nie oszukujemy sie te auta juz duzo na cenie nie spada w dol...auta w bardzo dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszty utrzymania są na normalnym poziomie jak w zwykłym aucie wiec bez przesady z tymi cenami... A jeśli ktoś daje się doić jakiemuś szmaciarzowi w pseudo warsztacie to już nie mój problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowy koszt utrzymania jest taki. To tuning pochłania dziesiatki tysięcy

Tani nie taki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobre klocki, tarcze, oleje i elementy zawieszenia kosztuja troche wiecej niz w przecietnym aucie. Kup dobry amortyzator do Nissana to zaplacisz tyle co za komplet do zwyklego auta (i nie mam tutaj na mysli jakiegos szitu z allegro). Nawet glupi sworzen dobry kosztuje ponad 100 a do civic'a za 50 zl juz kupisz dobrej firmy. A wymienial ktos z was juz kiedys tlumik koncowy? Jego cena juz w zamienniku jest chora a co dopiero oem.

To ja sie pytam co normalnie kosztuje do tego auta? Filtr oleju? Czy filtr powietrza? Ostatnio wymienialem rolke paska - kupilem zamiennik - pasowal jak swini siodlo po czym po pol roku sie wysypal...jak myslicie ile kosztuje oem? Albo ja nie wiem/nierozumiemy sie co macie na mysli podstawowy koszt utrzymania...albo pakujecie do swoich aut czesci gorszej jakosci po taniosci.

Mechnike ogarniam sam wiec tutaj nie ma kto mnie wydymac gorzej jak jest cos czego sam nie jestem w stanie ogarnac (wydech, elektronika itp)


A i Tomkowi tez przyznaje racje co do ceny:)

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/nissan-350z-350-z-i5015278008.html

 

znegocjuj cene do 30tys , zainwestuj 5 - 6tys i ciesz sie posiadaniem :)

jak nie masz tyle to sobie to rozkładaj w czasie niema ciśnienia.......

 

nie sugeruj sie tylko forum, jedz zobacz, przeleć się i zdecyduj. Sprawdz na kompie, zawieszenie etc i gitara gra.

Potem mazidła klocki tarcze i z głowy.

 

Nie szukaj perfekcji, szkoda czasu. 

 

Odnośnie zmian w autach...nie każda zmiana znaczy, że auto było bite.....ja mam US a jest brembo, jest maska poliftowa a i tylne lampy zmienie na poliftowe...czy to znaczy, że go w międzyczasie rozbiłem? nie.....

Edytowane przez matber1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzglednie tani - wiadomo ze nie porownuje się cen 350 do lanosa ;) ja robie tylko w aso i u Coobcia. Części z najwyzszej polki, jakas tandeta nie wchodzi w gre. Wiadomo ze lanos i matiz jest tańszy w utrzymaniu ale chyba nie o tym mówimy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mialem nigdy lanosa wiec nie wiem ile kosztuje jego utrzymanie ale mialem juz kilka Mercedesow, Hond, Renowek(wstyd ale przemilczmy to) i byly tansze w utrzymaniu, bylo do nich wiecej czesci zamiennych w bardziej przystepnych cenach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no zetka to taniocha w porównaniu do  dupowoza e-60 tam to z wymianą akumulatora bez komputera nie ma co podchodzic wszystko się kalibruje albo koduje o kosztach części nawet  nie wspomnę ,a rocznikowo tez naście lat i cenę trzyma więc  Bydle kup se BMW to zmienisz zdanie o kosztach utrzymania zetki .Matber1 ta srebrna juz trochę stoi i wygląda na najlepszą opcję tych wszystkich na alegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem gdzie wy te części kupujecie ale ja kupuje w intercarsie bez vatu i koszt utrzymania auta wychodzi jak golf 4. Dla przykładu: łożysko oryginał tył 220zł klocki boscha do tyłu 70zł. olej Motul 170zł, klocki przód 100zł TRW. Tuleja wahacza 80zł. Gumy stabilizatora 40zł na przód. Opony są faktycznie drogie ale obsługa auta jest prosta jak obsługa cepa jak i jego części. Ostatnio ktoś wyskoczył do mnei przez tel ze słyszał że wymiana tarcz i klockow w 350z to 10 tyś zł. haha :D Tarcza tył sztuka 150zł. Drogie to sa przednie lampy i silnik jak sie popsuje a jak narazie jest niezawodny :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bydle to pakujesz klamoty do auta w takim super high end quality a na zlot buntowałeś że 1000 to dużo i powinno być tak jak na zlocie mercedesa za 300 zł i w tym dziwki koks wódka lasery i Bóg wie co jeszcze...Weź się zastanów czasem zanim coś napiszesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego sporu nigdy nie rozstrzygniecie.
Jeden będzie szukał ideału który jest utrzymany tip-top (50-60k), inny będzie polował na tańszy egzemplarz który odpicuje (30-40k).

Moim zdaniem:

- Dobrze utrzymane Z-tki (HR) trzymają cenę (50-60k) i schodzą tej cenie bardzo szybko. (Nie mam na myśli takich gdzie drugie tyle jest wpakowane w tuning). Patrząc na ogłoszenia to większa część tych 30-40k stoi i stoi, natomiast jak się pojawi zadbana i wyceniona wyżej to schodzi od razu.

- Co do kosztów utrzymania to moim zdaniem są jednak wyższe niż przeciętnego auta. Oczywiście wszystko zależy od podejścia. Ale używając zamienników z wyższej półki i regularnie dbając o wszystko trochę tego wychodzi. Weźcie pod uwagę że ten samochód eksploatuje się trochę inaczej niż standardowy (np przytoczony X-Trail) i częściej potrzebuje inwestycji. Tarcze po 150zł? Porządne zamienniki do Leona w diesel`u kupowałem droższe... wszystko kwestia podejścia.

Oczywiście to tylko moje zdanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze tanie nie są.....dobre klocki to też wydatek.....ale tyle samo zapłace za dobre tarcze i klocki w w 350 jak i w TT mojej żony. Jak chce sie tanio to passat b5.....kupując auto sportowe lub coby nie przekłamywać o zacięciu sportowym to ceny będą wyższe.....aleee wydając 50tyś to chyba stać na wymianę tarcz i klocków za 2tyś raz na pewnien czas.....kupić łatwo a potem biadolenie, że tak drogo. Moje indywidualne zadnie - nie jest drogo, nie jest tanio - jest odpowiednio do posiadanego auta.

 

kupiłbym 911 ale wiem, że będzie mi szkoda płacić na ten moment znacznie większej kasy za serwis....może jak sie naród wzbogaci ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie adekwatnie do auta. Utrzymanie zetki tak jak pisze Matber jest porównywalne do innych samochodów tej klasy, tańsze od utrzymanie porsche lub ferrari, a droższe od Renault :lol:  i to chyba jest jak najbardziej normalne. Jak ktoś chce kupić zetke i utrzymywać ją jak clio to nie tędy droga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...