Łukasz83 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 A jakby tak doładować kompresorem i podtlenkiem azotu. Kompresor na codzien tak ok 450 kuni a w razie potrzeby strzal z nitro? Sle silnik chyba mocno w dupe dostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 generalnie przekroczenie 600nm na seryjnym silniku powoduje eksplozje silnika w wersji DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogal Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Ja osobiście nie nastawiam się na kupowanie i nie chcę się tu targować ale wydaje mi się, że cena jest o jakieś 10 klocków przy duża. Te samochody z 2004 roku można dostać w dobrym stanie za 40.000 a z tego co wiem koszt tego turba to nie więcej niż 20 tysięcy. Razem 60.000To zle sie orientujesz. Turbo trzymajce sie kupy wychodzi drozej, a premium pack, bez przygod, w idealnym stanie technicznym i blacharskim z przelotem ponizej 100 k jest generalnie nie do kupienia za 40 klockow (tak czasem sa okazje, ale patrzac na ten temat to raczej meeeega ciezko) Kuba u ktorego przewija sie masa zetek podsumowal zetke jako jedna z niewielu w takim stanie, nie bez powodu. Cena ktroa wystawilem jest jakies 8-10 k mniejsza niz to co wladowalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Pod względem akustycznym turbo dla mnie nie istnieje przynajmniej single turbo dźwięk względem seryjnej zetki ew. Z jakimś zrobionym wydechem pogarsza się 3x co innego kompressor, z dobrym przelotem po odpaleniu auta miałem wrażenie że stoję koło 7-io litrowej corvette. Ale to wszystko kwestia gustu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 To zle sie orientujesz. Turbo trzymajce sie kupy wychodzi drozej, a premium pack, bez przygod, w idealnym stanie technicznym i blacharskim z przelotem ponizej 100 k jest generalnie nie do kupienia za 40 klockow (tak czasem sa okazje, ale patrzac na ten temat to raczej meeeega ciezko) Kuba u ktorego przewija sie masa zetek podsumowal zetke jako jedna z niewielu w takim stanie, nie bez powodu. Cena ktroa wystawilem jest jakies 8-10 k mniejsza niz to co wladowalem. Nie wątpię, że samochód jest wychuchany. Po prostu wiem jak to jest ze sprzedaniem własnego samochodu za cenę, którą uważa się za adekwatną. Szczególnie kiedy już coś w nim jest "dłubane". Coobcio akurat świetna firma i może trafi się ktoś kto to doceni. Problem jeszcze jest taki, że dużo osób pewnie samo chciałoby sobie zrobić taką Zete a nie kupić gotową za podobną cenę. W każdym razie oczywiście życzę powodzenia i żeby hajs się zgadzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 pisałem o tej sztuce wystawiona 2 raz bo na takie zmodernizowane wozy brak amatorów chociaż tu cenowo w miarę proporcjonalnie do zastosowanych zabawek http://otomoto.pl/oferta/nissan-350-z-kompresor-480-km-ID6y4Sy7.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogal Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 pisałem o tej sztuce wystawiona 2 raz bo na takie zmodernizowane wozy brak amatorów chociaż tu cenowo w miarę proporcjonalnie do zastosowanych zabawek http://otomoto.pl/oferta/nissan-350-z-kompresor-480-km-ID6y4Sy7.html Nie chce siać herezji ale z tego co gadalem kute graty w silniku nie sa wieczne, i co jakies 40k km trzeba je wymieniac. Jezeli to prawda to mamy przyczyne sprzedazy tego modelu wyzej (zalozone przy 25k, teraz ma nalatane 75k Ktos moze potwierdzic kwestie trwałości, czy nasłuchałem się głupot? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Jeśli kucizne trzeba wymieniać co 40 k to zwykle klamoty są do wymiany po 10 tys ktoś Ci pierdół naopowiadał A co do rudej to myślę że za***ista oferta jeśli wszystko z autem ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Tak trzeba wymienić co 40-60 tys. bo wybabia się np tulejki w korbowodach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogal Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Tak trzeba wymienić co 40-60 tys. bo wybabia się np tulejki w korbowodachNo wiec nie pierdoly ) powod sprzedazy wydaje sie jasny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 pierwsze słysze że trzeba kute korby zmieniac z powodu tulejek czysta bzdura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogal Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 pierwsze słysze że trzeba kute korby zmieniac z powodu tulejek czysta bzdura O tulejkach nic nie wiem, z tego co gadalem z Coobiciem to mowil o wymianie kutych gratow co 45 k. Chyba ze cos pomieszalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogal Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Nie mniej jednak da się - ja parę lat temu za 39k kupiłem rocznik 2003 właśnie w takim stanie. Kolega kupił taką samą trochę drożej za 44k... ale to było też trochę przede mną.Tak, kiedys chyba o tym wspominales, sa takie przypadki tak ja sa przypadki ze ludzie w totka wygrywaja Edytowane 20 Maja 2015 przez rogal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogal Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) To skoro brak różnicy to po co przypłacać? Później sobie sprawdzę, ale chcesz mi powiedzieć, że przy tej mocy i momencie nie masz problemów z trakcją? Może na idealnie suchej nawierzchni i slickach latem to tak... Nawet Zetkę bez turbo ciężko czasem ogarnąć jak zaczyna deszcz padać. brak roznicy w sensie problemow z uzytkowaniem.Bylem nastawiony ze nie da sie jezdzic bez wymiany dyfra na dluzszy i mega szerokich kapci. Bylismy mocno zaskoczeni jak na 2 wszystko szlo w przyspieszenie na zimowkach 255, 18". Oczywiscie bez przesady, na mokrym to 200 konne tylnonapedowce maja problem z trakcja. Nie mam problemow z trakcja Edytowane 20 Maja 2015 przez rogal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Tak trzeba wymienić co 40-60 tys. bo wybabia się np tulejki w korbowodach nie no już było wyjaśnione (nic nie trzeba) tak jak do nowego instrukcja by byla ze tłumik wywali bo pierdzi po 60tysiachciężko znalezc kupca na zmodowany wóz ogólnie z tubo czy kompresorem to za 48 tysi moze kogoś znajdziemy w naszych polskich realiach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lalamido Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 (edytowane) Małe pytanko odnośnie podwozia w 350Z: czy fabrycznie od spodu są malowane pod kolor nadwozia czy na czarno? i w których miejscach wyłazi ruda najczęściej/czy to jest częsta przypadłość? Edytowane 1 Czerwca 2015 przez lalamido Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hypocrite Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Panowie, jadę dzisiaj ogladac ten egzemplarz http://otomoto.pl/oferta/nissan-350-z-ID4p9XkX.htmlKtoś, cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Światła z EU, ale przedliftowe (powinny być bixenony dla rocznika 08). Obszycie deski niestandardowe. Brak Brembo, ale to akurat się zdarza w przypadku US. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Tylny zderzak zmieniony ale może tylko z powodu pasowania tablicy... Nie ma przeciwmgłowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADIX Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) Dla mnie Kiszka straszna ..... Auto jeden wielki zlep. Wersja BASE czyli golas . Fotele nie z tego auta oraz radio tez nie z tej wersji tam nie było Bose , lampy rzednie od przedlifta a ta decha obszyta i ten napis cupeta to wiocha jakich mało. Dlaczego chcesz to oglądać? Szkoda czasu.!!! Edytowane 5 Czerwca 2015 przez ADIX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Ostatnio przeglądałem na mobile.de - minimum, które +/- trzeba położyć to 40 tys. - za 2003 rok. Nie ma opcji, żeby kupić 2006-2008 rocznik za mniej niż koło 55-60k. A przecież jak wiadomo, należy doliczyć akcyzę (19%). Jak widzę na allegro te roczniki po 40k (po lifcie), to aż sam się dziwię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Wystarczy jechać i zobaczyć co to za auta za te okazyjne ceny i juz wiesz dlaczego one kosztują tyle w Niemczech. Ich cena utrzymuje się od paru lat i myślę że już dużo nie zejda z ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskid Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 http://otomoto.pl/oferta/nissan-350-z-nissan-350z-pierwszy-wlasciciel-zarej-w-kraju-perelka-ID6y5YOP.html co sadzicie panowie? cena wydaje sie byc okazyjna, nie jestem ekspertem ale nie powinien to juz byc polift (2005)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Napewno malowany bo to widać na zdjęciach, zwiesniaczony h*jowymi ledami. Poza tym poszukaj na niemieckich portalach tych aut, dobrego egzemlarza plus akcyza to policz ile wchodzi realnie i zadaj sobie pytanie skad taka cena skoro pol roku temu gosc położył za niego znacznie więcej. Szkoda ze nie ma wnetrza zdjęć Poza tym w 350z nie ma klimatyzacji dwustrefowej i o automatycznych swiatlach tez pierwszy raz slysze ale co do drugiego jesli sie myle niech ktos mnie poprawi. A teksty typu perełka, jeździł dziadek...zygac się chce jak czytam takie teksty bo w d*pie mam kto jezdzil auto ma być sprawne techniczne, dobrze utrzymane i to ja ocenie czy perelka...podjeżdża handlarzem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADIX Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Norma że handlarz auto było już wystawione jakiś czas temu ale się nie sprzedało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.