Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko zależy co dla kogo jest piękny stan i faktycznie ile trzeba włożyć w dany egz. dla jednych wystarczy że auto porusza się do przodu , inni lubią mieć wszystko na tiptiop zrobione przy samochodzie.

Witam,od Pana kupiłem to złote autko,,,Mija równy roczek,,,zrobilem bardzo dużo kilometrów,,proszę się nie smiać bo okolo 450 i wiecej w tym roku nie zrobię., Jestem jak //narazie// zadowolony,pozdrawiam,  Antoni z Krakowa.

P.S. 3 autka plus motor,a choroba zalatwila przebieg kilometrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zmieniając nie co temat chciałbym Was zapytać jakie radia macie w Waszych 350z?

 

Pytam, ponieważ sam jestem teraz przed zakupem. Osobiście szukam czegoś wielofunkcyjnego działającego na androidzie, chociaż też nie koniecznie. Nie zależy mi na super jakości dźwiękach z markowego radia, a raczej na funkcjonalności.

 

Ogólnie zastanawiam się nad tym:

http://allegro.pl/radio-nawigacja-android-350z-pathfinder-bt-wwa-fv-i5682856382.html

 

Widzę,że kolega z forum vonBuBs sobie je montował i zadowolony, a u Was co tam gra?

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/98706-350z-radio-huifei-2-din-android-422/

 

No i z ciekawości, macie kamerki cofania czy czujniki, czy jedno i drugie? 

 

Dzięki za rady!

Pozdrawiam,

Michael

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masakra

 

gość naprawił zajeżdżony silnik i uważa że mu się licznik wyzerował i to chyba wyzerował na całe auto - nigdy bym czegoś  takiego nie kupił ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahahaha Bydle to zawsze powie swoje dwa słowa :D czy da się coś obszyć tak żeby nie wyglądało jak gówno? ile razy widziałem niefabrycznie obszyte kierownice albo fotele to wygląda jak jakieś naciągane pokrowce z jelita grubego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da się i nie mówię o ręcznym szyciu w super luksusowych wózkach jak Pagani np.

w tym roku Tapicer (przez duże T) szył dla mnie elementy ze skóry co prawda nie do Zet,

ale on także działa na zlecenie firmy, która produkuje drogie jachty

tanio niewiele da się zrobić bardzo dobrze

 

BTW Bydle

nie widziałem jeszcze jego postu bez słowa gówno czy podobnego, chyba że mówi o swojej 350Z  :devil:

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał mówi prawdę dla wielu niewygodną. Trzeba patrzeć prawdzie w oczy i tyle. Jesli komuś dany stan odpowiada to czemu nie. Nikt nie bedzie dymac laski czy użytkowac auto niż dany delikwent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto stoi juz bardzo dlugo i chyba nic dziwnego ? ja balbym sie dac tyle za ta Zetke bo bez smaku wgl.. i za ta kase idzie serie zdrowa kupic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja bym dołożył i miał 370Z w serii , kolega ostatnio sprzedał krajówkę 2009 za 79pln z wielkim trudem bez wypadek  65 tys. km  po 4 miechach. Natomiast 350 ma przewagę na 370 jest bardziej surowa i mniej wyciszona co może kręcić różne gusta :) Ogólnie planowałem powrót do Zety  ale czerwony diabeł (by Cudny)  :D  bije wszystkich na głowę. Oczywiście chwała mu za to :) (by Coobcio  :D)

Edytowane przez ADIX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja balbym sie dac tyle za ta Zetke bo bez smaku wgl.. i za ta kase idzie serie zdrowa kupic :)

tak prawda,

 

często słyszę krytykę odnośnie Z-etek z USA sprowadzanych, ale fakty są takie , że to auta najmniej pałowane (często wcale - dotyczy eksploatacji w USA), jedyny problem to dostać coś co tylko trafiło na sarnę, a nie na truck'a. 

Edytowane przez Kazik_R52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czystej ciekawosci: Czy da sie jakos bez inwazyjnie (czyli z mozliwoscia powrotu do serii) bez duzej rzeźby (nie przerabiac polowy auta) podniesc zawieszenie w zetce?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czystej ciekawosci: Czy da sie jakos bez inwazyjnie (czyli z mozliwoscia powrotu do serii) bez duzej rzeźby (nie przerabiac polowy auta) podniesc zawieszenie w zetce?

 

 

Podłączam się do pytania. Mam dość uporczywy garaż. Zastanawiam się jakie opcje istnieją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo jakie za***iste koło, możesz mi podrzucić co to za koło, jak wagowo względem seryjnych kutych raysow, jaki rozmiar, szerokość itp?  właśnie postanowiłem, że takie chcę do siebie wrzucić :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez Z seryjnie jest wysoka jak koza...po podniesieniu bedzie to moim zdaniem wygladac mniej wiecej tak:

 

12065940_10153245130793137_2008073162577

 

k**wa dramat...

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjny zawias w zetce jest fhuj wysoki i auto wygląda jak koza więc podwyższenie go to moim zdaniem głupi pomysł. Mam u siebie sprężyny h&r -40mm i jeździ się ok a latam po łodzi gdzie drogi wiadomo jakie są

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez Z seryjnie jest wysoka jak koza...po podniesieniu bedzie to moim zdaniem wygladac mniej wiecej tak:

 

 

 

k**wa dramat...

no i własnie o to chodzi, 90% robi STENSY, obniza robi klatki, a ja chce podniesc bo tak mi sie podoba :D

 

ze7dxyc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...