Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie. Jestem tutaj nowy i póki co nie mam swojej Zetki, ale wstępnie się zdecydowałem na pożegnanie ze swoim teraźniejszym oczkiem w głowie. Przeczytałem wmiarę dokładnie początek tematu ,ale informacje były już chyba trochę nieaktualnie, tzn. cenowo i chciałem się spytać na ten moment o kilka egzemplarzy plus koszty użytkowania takiego auta. To są auta które mnie bardzo wstępnie interesowały:

 

http://olx.pl/oferta/nissan-350-z-CID5-IDcUNZh.html#23f7c04094- tego już widziałem, że ktoś wrzucał, ale może jest jakieś nowe info na jego temat?

http://olx.pl/oferta/nissan-350-z-3-5-v6-300km-klimatronik-skora-alu-xenon-CID5-IDcKFFZ.html#5c0c40eca3

http://olx.pl/oferta/nissan-350-z-350z-biala-perla-coupe-bose-czarne-skory-zarejestrowany-zamiana-CID5-IDcUUl3.html#5c0c40eca3

http://olx.pl/oferta/nissan-350-z-CID5-IDcSFYZ.html#5c0c40eca3- straszna wiocha, ale to bym sobie odratował, pytanie czy wiadomo coś o nim technicznie?

http://olx.pl/oferta/nissan-350z-b-lpg-CID5-IDczIRW.html#5c0c40eca3- chyba mi się najbardziej podoba, może poza tym gazem

http://allegro.pl/nissan-350-z-i5833507964.html- jak co przy tej cenie gradobicie nie jest dla mnie problemem

http://allegro.pl/nissan-350z-3-5-280km-i5812441373.html- bardzo korzystna cena, jest to w ogóle możliwe za egzemplarz w dobrym stanie?

 

Sorry, że tyle tego nawrzucałem, ale przyznaje się bez bicia, że nie siedzę w tym konkretnym modelu i nie wiem po ile chodzą ,,forumowe" egzemplarze, dlatego nie mam pojęcia czy to co wrzuciłem to jest drogo, czy tanio. Dodam, że zależy mi żeby zmieścić się maks do 37tysięcy, bo tyle planuje dostać za swoją zabawkę. Na koniec chciałem jeszcze spytać jakiej wielkości bagaż wchodzi do bagażnika w waszych zetkach? Zastanawiam się na ile ta rozpórka z tyłu ogranicza ruchy. Wejdą tam dwię średniej wielkości torby?

 

Z góry dzięki za pomoc!

 

 

Generalnie dla mnie USA jest ble, przy moich poszukiwaniach od razu była dyskwalifikacja, bo USA to brak : Brembo, Bose, Szpera, zazwyczaj bez skóry, bez xenonu lub brak spryskiwaczye, wg. mnie inne zawieszenie, ale mogę się mylić. No i zazwyczaj nieznana historia i tym samym ryzyko.

 

Po kolei linki:

 

1. Z USA, dołożył prawdopodobnie Brembo, Tarcze nawiercane aftermaket, reszte nie wiem.

2. Z USA, prawdopodobnie wymienił fotele, brak ich ogrzewania swiadczy ze oryginalnie wyszedł na szmatach, nie wiem po co te śmieszne naklejki na zderzaku, ale prawdopodobnie kupił z wersji EU i zakleił dziury po spryskiwaczach, felgi o jakiegoś Daewoo

3.Dla mnie dwie wady: USA i Automat, w sumie trzeci to cena wysoka jak za rok i wer.USA. Plus to kolor

4. No faktycznie wiocha, ale dla mnie co gorsze: LPG, zerzak tył od UE

5. Nie wiem. na pewno USA, LPG dla mnie wady, ale możesz Coobcia podpytać bo widze jego logo na tyle samochodu.

6. Po gradobiciu, podobno porządnym, jak mówił właściciel. Historia jaką usłyszałem mnie zaszokowala - podobno w Niemczech jeździli nim stacjonujący amerykańscy żołnierze, miał wymieniany dach i coś jeszcze rozbite, teraz cały do malowania, podobno nie da się tego naprawić za pomocą Dr, Wgniotka. - aha stoi już ponad miesiąc, z ceny nie zejdzie, bo już z pomorza po niego jadą - dość długo jadą haha

7. Nie wiem, jakoś bardzo tanio, na pewno USA, d*pa jakoś dziwnie wysoko stoi, felgi kupa... ale sam nie wiem co myslec.

 

Niestety tylko tak mogę pomóc, bo zadnego z nich nie widziałem, ale dlatego ze żaden mi się nie podoba...

 

Powodzenia w szukaniu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jest zlego w LPG? Na forum lata mnotwo w LPG a nawet i mamy biturbo LPG wiec nie rozumiem tego stwierdzenia ze to wada, chyba zaleta bo ekonomicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, wiedziałem ze słowa krytyki polecą, bo sporo tu zwolenników LPG, i sporo uzytkowników wersji USA.

 

Nie twierdze ze są złe, tylko nie pasują mi i to napisałem, jest to moje osobiste odczucie.

 

Miałem dwa samochody USA i się sparzyłem, znowu na LPG zajebałem silnik i ciagle miałem z nim kłopoty. Pozatym kupując samochód z LPG nie wiadomo kto i gdzie zakładał, co innego samemu założyć.

 

Ale tak jak napisałem, to tylko może odczucia.

 

Aha, tu w tych linkach nie widziałem nic USA full wypas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automat moge jakoś przeżyć, a ten biały jest w sumie ładny. Serio nie ma jakiegoś alternatywnego zestawy hamulcowego do zetki w sensownych pieniądzach? Nie wierzę, że nie da się spasować jakiś Brembo chociażby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się ze zakładają chłopaki normalnie Brembo do wer.USA, ale ja nie zgłębiałem tematu. Wiem też ze szpery zakładają od wersji USA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładałem Brembo do mojego US i jestem zadowolony ale poszedł bym teraz w jakieś zaciski od infa. W tym aucie po kosztach nic nie zrobisz a jak zrobisz to będzie druciarstwo które później spowoduje spadek wartości auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no ja nie zamierzam nic po kosztach robić, ale mam teraz równiez nietypowe auto, chyba nawet rzadziej spotykane na naszych drogach i też na początku słyszałem, że tylko i wyłącznie zaciski oryginalne ceny z kosmosu, a okzało się, że Brembo w UK sprzedaje o połowę taniej nie mówiąc o tym, że można zastosować układy hamulcowe z modeli innych marek, które wcale nie będą odstawać. Zastanawiam się po prostu, bo mimo wszystko wolałbym żeby to jakoś całkiem jeździło, a jak ta wersja USA ma bardziej charakter bulwarowy to nie jest to w takim razie auto dla mnie...Jestem pod tym względem dość wymagający to ma być auto na codzień, ale jak pojade nim na tor to ma być widać, że to jest auto sportowe ,a nie fura kupiona do lansu. Trochę mnie zmartwiliście, bo w sumie jest tylko jeden europejczyk tak na dobrą sprawę..marny wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym kupowal najgorszego strucla, najlepiej cos stuknietego z 15 k pln idealnie). Za nadwyzke kasy zrobilbym sobie to co potrzeba.

 

- porzadne hamulce nie jakes eu brembo,

- wyciecie katow

- strojenie

- wieksza micha

- gwint

- chlodnica oleju

 

A jak chce isc grubo to:

- kucie

- turbo

- hamulce

- kosmetyka na koniec.

 

Seryjna zet jest nudna ;) mozna killowac tylko golfy.

 

Z perspektywy czasu szkoda kasy i czasu na perelke. Lepiej kupic strucla z prosta rama i zajac sie nim od podstaw.

 

Z piekna igielka dokladnie trzeba zrobic to samo, tyle ze wydasz 3x wiecej na sam zakup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupić sztrucla, wymienić, 4xklocki , 4xtarcze, 4xzaciski, komplety wydech, jak sztrucel to remont silnika, remont skrzyni, pomalować calego, nowe zawieszenie, laczniki, przeguby, wahacze, sworznie do tego meczyc sie z fachowcami...wybacz ale to sie nie kalkuluje, chyba nie znasz kosztow tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz: http://otomoto.pl/oferta/nissan-350-z-3-5-v6-300kmpremiumpackbremboxenonbosegrzaneskoryoponyzimowe-ID6yeucW.html#8295b911e9za powiedzmy 17 k,

- za 6k przeszczep hamulcow z 370z,

- 4 k gwint

(Sprzedajesz tez zaciski i to co wymontowales)

- kujesz silnik za 15 k, wrzucasz nowe panewki, korby tloki itp

- turbo kit za 17 k

 

Za 59 k masz juz uturbione auto w granicach 450 kucy, z za***istym silnikiem, gwintem hsd i konkretnymi hamulcami. Zostaje Ci kosmetyka do ogarniecia. (Czesci powiedzmy 2 k) i maowanie lub folia.

 

Dorzucajac jakies 5 k w przyszlosci na przelot wydech, miske, regeneracje sprzegla i masz jakies 520-550 kuca.

 

Teraz moja obecna wersja 52 k na auto + turbo = 77 k.

 

Zeby doprowadzic go do stanu z przykladu potrzebuje 10 k na gwint i hamulce, 15 k na kucie. Razem 102 k pln

 

Przy struclu juz z dobra folia za 5 k wynik to 66k.

 

Moim zdaniem roznica jest kolosalna. Zalozmy ze dodajesz jeszcze 5 k na miche, wydech itp, nadal taniej o 30k

 

(Pisane z telefonu)

 

Byw widzialem lepsze egzemplarze w cenie ok 14 k, fakt znikaja szybko ale czesto cos wartego uwagi sie pojawia.

Edytowane przez rogal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że jednak nie masz pojecia ile kosztuje doprowadzenie tego akurat auta za 17 tys do przyzwoitego stanu i do tego oplaty wiec Ci powiem ze 15 to tutaj nie starczy a nawet pod 20 lekko moze podejść to nie bedzie za mało no chyba że lubisz drut robote i jest ci to obojętne czy coś jest zrobione dobrze czy jest zrobione po prostu byle by wygladalo dobrze. Wiec kwota samego tego auta wyjdzie z 35-40 tys. Nie wypowiadał bym się gdybym sam nie kupił lekko puknietego auta, nie składał i nie znał kosztów. To nie jest takie kolorowe jak Ci sie wydaje a do tego dochodzi uzeranie sie z mechanikami, blacharzami i lakiernikami. Naprawdę wiem co mowie. A widziałem pare już tych Ztek za 15 tys i to sa jiz totalne trupy nie do odratowania.

Swoją drogą to ten srebrny to ma chyba każde koło krzywe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że jednak nie masz pojecia ile kosztuje doprowadzenie tego akurat auta za 17 tys do przyzwoitego stanu i do tego oplaty wiec Ci powiem ze 15 to tutaj nie starczy a nawet pod 20 lekko moze podejść to nie bedzie za mało no chyba że lubisz drut robote i jest ci to obojętne czy coś jest zrobione dobrze czy jest zrobione po prostu byle by wygladalo dobrze. Wiec kwota samego tego auta wyjdzie z 35-40 tys. Nie wypowiadał bym się gdybym sam nie kupił lekko puknietego auta, nie składał i nie znał kosztów. To nie jest takie kolorowe jak Ci sie wydaje a do tego dochodzi uzeranie sie z mechanikami, blacharzami i lakiernikami. Naprawdę wiem co mowie. A widziałem pare już tych Ztek za 15 tys i to sa jiz totalne trupy nie do odratowania.

Swoją drogą to ten srebrny to ma chyba każde koło krzywe.

Co nie tak z moja kalkulacja? Ja nie mowie ze to bedzie igla, rowne szczeliny, perfekcyjny lakier i linia itp. To bardzo mocne auto do zapierdzielania, bez przejmowania sie obcierkami i estetyka.

 

Kupujesz auto jezdzace do konca ale po przygodzie, nie twierdze ze ten z ogloszenia sie nadaje, ale moze latwiej i ekonomiczniej trafic auto po dzwonie, wrzucic to co napisalem w kwotach ktore napisalem i cieszyc sie.

 

Znam kilka uderzonych zetek ktore poszly za taka kase oraz jeden przypadek zrealizowania podobnego projektu z turbo.

 

ja wlasnie bym tak to teraz ogarnial

Edytowane przez rogal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że to będzie turbo ale turbo trup a do przyzwoitego auta jeszcze dużo będzie mu brakować

Nie będę tutaj rozpisywał wszystkiego na poszczególne kwoty bo mi się nawet nie chce udo robić. Po prostu moim zdaniem nie warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje oko to Bydle ma rację. Taki budżet zrobi jedynie jakiegoś trupa, który będzie jako tako jeździł, ale do przyzwoitości to trzeba by było jeszcze sporo dołożyć, a to już się zwyczajnie nie opłaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje oko to Bydle ma rację. Taki budżet zrobi jedynie jakiegoś trupa, który będzie jako tako jeździł, ale do przyzwoitości to trzeba by było jeszcze sporo dołożyć, a to już się zwyczajnie nie opłaca.

Mi z perspektywy czasu nie potrzeba przyzwoitosci w zet. Z checia bym wyprul ze swojego wszystko lacznie z deska i okladzinami. Gola blacha, inne zegary, kierownica, klata. Prosta rama, silnik i skrzynia to co mi potrzeba.

 

Oczywiscie nie zrobie tego bo mam igielke od Tomka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

320KM...bez komentarza...albo inaczej, po co ludzie pisza takie głupoty i robią z siebie idiotow. Ja rozumiem gdyby mięso bo wykres z hamowni...ale my wiemy wszyscy tutaj że jest to nie możliwe po samym remapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktoś możliwość pożyczenia zacisków przednich z tarczą od GTRa i sprawdzenie, czy podpasuje w 350Z względem zwrotnicy?

Chciałbym założyć z przodu a przednie Brembo przełożyć na tył

 

post-52846-0-69459700-1449858604_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...