Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Warto to porównać ze stanem wnętrza. 200k+ raczej nikt nie zostawia jak już kręci licznik. Najpopularniejsze jest 160k.

Mi się ta sztuka podoba. Chyba się przejdę obejrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to mamy chyba najtańsze Z'tki w Europie...procz Angoli. Teraz każdy kupujący powinien sobie zadać pytanie dlaczego i co warte sa takie auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być tak jak Ty myślisz, że to ulepy i nie są więcej warte.

A z drugiej strony, w Polsce jest mało osób, które są w stanie dać więcej, a za granicą kupca ciężko znaleźć. Więc można się cenić i czekać miesiącami na kupca albo spuścić z ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo rozkręcić na części poniżej 30 tyś zł., to już zaczyna być opłacalne  dla  chandlaża  handlarza , który chce sprzedać ulepa 

Edytowane przez Skylimera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema Panowie

Cena niska bo chcę szybko sprzedać. Bez negocjowania. Rok temu wystawiłem za 46 000 i w końcu została u mnie :)

Przebieg bez ściemy. Jak ją sprowadziłem w 2011 miała 177 000.

Edytowane przez ILLINX
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz pytam , ktoś tu pisał że 2006 to już na bank lift, ktoś co innego. A wiem z doświadczenia że z tymi liftami i rocznikami to jest różnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to masz racje tak jak pisałem początek 2005 to jeszcze może być przedlift ale 350z wyprodukowane w 2006 musi być liftem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To musi być 2005 rok, bo wszystkie źródła podają, że to GT4 sprzedawane było właśnie w 2005 z okazji premiery gry na PS2 Gran Turismo 4. Silnik jest ten sam co w modelach z rocznika 2006 (RevUp).

Ale co z tego, kilka miesięcy w jedną czy drugą stronę dużej różnicy nie robi. Chyba, że komuś zależy na polifcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To musi być 2005 rok, bo wszystkie źródła podają, że to GT4 sprzedawane było właśnie w 2005 z okazji premiery gry na PS2 Gran Turismo 4. Silnik jest ten sam co w modelach z rocznika 2006 (RevUp).

Ale co z tego, kilka miesięcy w jedną czy drugą stronę dużej różnicy nie robi. Chyba, że komuś zależy na polifcie.

 mówisz o tym ogłoszeniu?

http://allegro.pl/show_item.php?item=6232745893#8295b911e9 ( nie rev up)

http://otomoto.pl/oferta/nissan-350-z-witam-ma-do-sprzedania-nissana-350-z-w-idealnym-stanie-ID6yoECl.html (nie rev up)

http://allegro.pl/nissan-350z-gt4-35th-ann-edition-premium-rev-up-i6236687906.html tu kolegi z forum auto o którym chyba piszesz 35th anniversary ma tabliczkę w środku w aucie oraz obrotomierz z czerwoną linią przesunięta na 7 tys

(link zdjęcia tabliczki słabo widać ale jest) http://smg.photobucket.com/user/davidbaker8130/media/IMG_2211.jpg.html

 

Widziałem jakiś czas temu tą żółtą wystawioną i gdyby nie wysoka cena to sam miałem na nią ochotę, cena na prawdę dobra. W dodatku rev upik.

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, mówię o żółtym ILLINXa. One były produkowane w 2005 roku z silnikami RevUp, które trafiły do serii w 2006.

 

Ten co podałeś link z allegro to max. 2005 rok, bez RevUp tak jak piszesz ;)

link z otomoto mi się nie otwiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki tylnej klapy nie kupisz nawet w serwisie bo temat przerabiany. Nawet ściągać jej z Japonii nie mogą. A używkin też nie kupisz bo je tak ch*jowo sie wycina razem z szyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli temat wyjaśniony- wymaina z szybą mam rozumieć? zresztą napisałem maila czy można gdzieś na serwis podjechać zobaczyć stan mechaniczny i cisza od wczoraj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak jak na razie zero odezwu z jego strony, jest tylko email podany. Na jednego maila jak zapytałem o sprawdzenie samochodu gdzieś w jakimś ASO itd to  zero odezwu a jak dzisiaj napisałem kiedy można po furke wpaść oglądnąć od razu odpowiedz kiedy. 

 

p.s przeszukiwałem troche po necie i masz rację, znalazłem tylko z 2 ogłoszenia archiwalne, ale nic nie było napisane czy to newka czy uzywka

Edytowane przez Asesino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niedzielę oglądałem białego z Gorzowa. Na pierwszy rzut oka wydawał się bardzo obiecujący. Dzisiejsza wizyta w warsztacie pokazała, że mnóstwo rzeczy jest do roboty. Uszczelka to byłby najmniejszy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niedzielę oglądałem białego z Gorzowa. Na pierwszy rzut oka wydawał się bardzo obiecujący. Dzisiejsza wizyta w warsztacie pokazała, że mnóstwo rzeczy jest do roboty. Uszczelka to byłby najmniejszy problem.

No to opowiadaj, przyda się innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka się wypaczyła (chyba od słońca) i wystarczyłoby ją wkleić.

Miał szpachlę praktycznie wszędzie poza drzwiami i dachem - tym akurat się nie przejąłem, bo z tym się liczę.

Wspomaganie to nie tylko zbiorniczek. Mi się wydawało, że chodzi trochę ciężej przez szerokie felgi, ale w warsztacie stwierdzili, że nie działa w ogóle. Maska była też zachlapana nad zbiorniczkiem wspomagania, więc prawdopodobnie, w którymś momencie płyn się zagotował i wspomaganie padło.

Klima wg sprzedającego nie nabita, a brakuje sprzęgiełka.

Sprzęgło, pedał bardzo ciężko się wciska. Ja myślałem, że tragedii nie ma, ale warsztat sugerował, że to praktycznie od razu do wymiany.

Zbiornik spryskiwaczy nieszczelny, jak dolali trochę płynu zaczęło wyciekać, a po wciśnięciu dźwigienki wszystko wyrzygało na podłogę.

Przekładnia kierownicza miała luzy. Guma po lewej stronie była pęknięta i cały smar praktycznie wyleciał, co przyspieszyło zużycie.

Paski do wymiany.

Korozja podwozia.

Mrugała kontrolka poduszek, ale słyszałem, że to częsta przypadłość przez złączki pod fotelami.

To co mnie wbiło w szok i w sumie lekcja na przyszłość. Sprawdzać poziom oleju na bagnecie. Tutaj był suchy. A niby niedawno był olej wymieniany.

Silnik się też poci po prawej stronie (z perspektywy osoby zaglądającej pod maskę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik się też poci po prawej stronie (z perspektywy osoby zaglądającej pod maskę.

 akurat ta uszczelka to częsty przypadek w zetkach. 

U siebie też wymieniałem przy zakupie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelkę się normalnie kupuje w aso, wyciągałem szybę to wiem, że tylko trzeba powiedzieć, że się chce i zapłacić - nie wiem o co wam chodzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...