Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pochwal się zdjęciami swojej z'etki ;] Mam nadzieję że nie kupiłeś od DanPlut'a bo myślę poważnie nad oględzinami jego sztuki. Tylko muszę sprzedać swojego jeszcze... A wiadomo jak to jest z samochodami rzadkimi :thumbsdown:

 

Nie kupił, bo pisał, że kupił czarną, a DanPlut ma złotą.

 

W sensie że hyundai'a coupe tak ciężko sprzedać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucę na pewno ale póki co aparat jest w naprawie i lakier muszę poprawić. Ale zrobię sesje i podrzucę na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupił, bo pisał, że kupił czarną, a DanPlut ma złotą.

 

W sensie że hyundai'a coupe tak ciężko sprzedać?

już ok półtora miesiąca próbuję go sprzedać i na razie nic.. Były odzewy tylko z mniejszą kwota za co dziękuję.. Wina handlarzy, bardzo mało tych samochodów to pełno jest takich perełek od nich za 15tys zł. I tym bardziej paru forumowiczów teraz sprzedaje to jest konkurencja :P Rocznik 02r. za ok 21 tys zł chodz, gdzie u mnie parę drobiazgów jest do roboty za ok 700/800zł + zrobiony cały wydech/kolektor firmy obx i kat sportowy za kwotę 5tys zł

Edytowane przez Kazua
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Spalanie to tylko minimalna ściama, do tego VIN: JN1AZ34D04M101758, masz dane: Data zdarzenia Opis zdarzenia 2007-01-31 Front impact with another vehicle 2007-06-11 title rebuilt/rebuildable salvage possible total loss - vehicle titled /registered to an insurance company 2007-08-01 Reported at auto auction 2007-09-19 vehicle exported to poland

Firma ubezpieczeniowa spisała go na straty więc bezwypadkowość to fantazja sprzedającego.

 

W 2007 roku miał: 2007-08-01 41,486 mil = [66,378 km]

Przez 5 lat wykręcone tylko 11 k km?

 

Do tego samochód był porozbijany z dwóch stron.

2.jpg

1.jpg

 

CO by nie mówić, srebrny jednak był.

Edytowane przez gucio15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłabym skłonna uwierzyć, że z tego powypadkowego poszły tylko numery... byłabym, gdybym nie znała polskiej myśli technicznej.. ;)

 

Piękny bezwypadkowy ;)

 

Może sprzedawca miał na myśli to, że po zamianie elementów na bezwypadkowe, wszystkie są bezwypadkowe, więc i całe auto może zostać uznane za bezwypadkowe? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Spalanie to tylko minimalna ściama, do tego VIN: JN1AZ34D04M101758, masz dane: Data zdarzenia Opis zdarzenia 2007-01-31 Front impact with another vehicle 2007-06-11 title rebuilt/rebuildable salvage possible total loss - vehicle titled /registered to an insurance company 2007-08-01 Reported at auto auction 2007-09-19 vehicle exported to poland

Firma ubezpieczeniowa spisała go na straty więc bezwypadkowość to fantazja sprzedającego.

 

W 2007 roku miał: 2007-08-01 41,486 mil = [66,378 km]

Przez 5 lat wykręcone tylko 11 k km?

 

Do tego samochód był porozbijany z dwóch stron.

2.jpg

1.jpg

 

CO by nie mówić, srebrny jednak był.

Takich oszustów to od razu powinni do pierdla wsadzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie forumowiczów potrzebuje pomocy przy zakupie Nissana obecnie

poruszam się Megane Sport F1 225 KM autko sprzedaje i chce zamienić na Nissana 350 z

cena jaka chce wydać to nie ukrywam ok do 40 tys

Chciałbym wiedzieć na co zwracać uwagę i czy znacie jakieś Nissany które są ulepami na Allegro

Wiem jak było ze sportem żeby dobrego znaleźć jednak jeślichodzi o 350 Z jestem lalikiem

i proszę o waszą pomoc

znalazłem coś takiego ? http://otomoto.pl/ni...-C23551167.html

Edytowane przez 6kopek9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem tym autem w zeszlym roku jako pasazer. Auto bardzo fajnie jezdzilo. Nie sprawdzalem auta pod katem blachy itp. ale wydawalo sie OK. W tych pieniadzach ciezko znalezc cos dobrego... niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale nie chce więcej inwestować bo i tak stracę gotówka mnie trzyma do 40 niestety a jakieś drobne usterki powoli mogę naprawić i będę wiedział na czym stoję

hmm no to może się wybiorę na czasie go oglądnąć dzięki za info ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no maska i wlotem nie zachwyca :/najbardziej podoba mi się cena w moim zakresie :)

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=2226294448 o tym autku wyczytałem tylko na forum że kierowca coś ściemnia ze spalaniem 12 w mieście to mi paliło signum V6 CDTI wiec tu sie zgodzę ze koleś ma spore widełki z tym spalaniem XD

 

odnośnie auta mi trochę pachnie jakimś ulepem ale w zakresie moich funduszy czy ktoś może się wypowiedzieć coś na ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no maska i wlotem nie zachwyca :/najbardziej podoba mi się cena w moim zakresie :)

 

http://allegro.pl/sh...item=2226294448 o tym autku wyczytałem tylko na forum że kierowca coś ściemnia ze spalaniem 12 w mieście to mi paliło signum V6 CDTI wiec tu sie zgodzę ze koleś ma spore widełki z tym spalaniem XD

 

odnośnie auta mi trochę pachnie jakimś ulepem ale w zakresie moich funduszy czy ktoś może się wypowiedzieć coś na ten temat

 

Kolego, musisz czytać uważniej... :) Na poprzedniej stronie Gucio15 wkleił zdjęcia tego auta po wypadku.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość 350zNISMO

mam takie pytanie bo widze ze wiekszosc z Was pisze o wyzszosci wersji EU nad US... tak wiec pod jakim wzgledem zetki wypuszczane na europe sa lepsze od tych amerykanskich, mysle ze 90% osob piszacych te bzdury nawet nie siedziało w 350z tylko powiela uslyszane gdzies przypadkiem glupoty, dlatego prosze o konkrety?

Edytowane przez 350zNISMO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość 350zNISMO

czytalem i to dokladnie dlatego jak ktos pisze ze w usa sa gorsze plastiki, nie ma szpery, brembo i sa ubozsze wersje to chce mi sie smiac... a nie pisze tego bo gdzies czytalem/slyszalem tylko mialem przyjemnosc jezdzic jakis czas obiema wersjami i na codzien jezdze wersja usa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wspomniane brembo w stanach dopiero później weszło i to w opcji, a w europie było w standardzie... to chyba najbardziej widoczny przykład oszczędności zastosowanych w wersji US ;)

poza tym że są uboższe to nawet nie ma o czym dyskutować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość 350zNISMO

pozniej czyli kiedy ? bo ja mam 2004 i mam brembo

w usa najbogatsza wersja track ma wszytko to co najbogatsza wersja eu wiec przytocz jakies argumenty w czym europejczyki sa lepsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem kiedy, może u Ciebie było dołożone później, a może od początku było w opcji, ale mało mnie to akurat interesuje ;)

w sieci sporo jest na ten temat, nawet bez wysiłku znalazłem różnice, które komuś podał dealer Nissana

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega porównuje swoją bogatą wersję usa z wersją eu

zapomniał jednak, że 90% aut z usa to wersja basic, bez brembo, szpery, skóry, bose ...

a to robi chyba różnicę ?

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozniej czyli kiedy ? bo ja mam 2004 i mam brembo

w usa najbogatsza wersja track ma wszytko to co najbogatsza wersja eu wiec przytocz jakies argumenty w czym europejczyki sa lepsze?

Mają szybszy lakier ;)

A tak naprawdę to sam się nad tym zastanawiałem. To co mi akurat mogłoby przeszkadzać to typowe amerykańskie opcje jak

 

licznik MPH/KMH

temperatura w Farenhajtach

 

Poza tym to raczej wszyscy patrzą na okres sprowadzania aut z USA w czasach kiedy $ był po 2 złote, i każdy ciągnął powypadkowe auta lub po powodziach. Stąd chyba taka ogólna niechęć do amerykańskich wersji tych aut. Co do osiągów i jakości to chyba jest podobnie.

 

Skąd ten nick 350z NISMO? Masz taką wersję swojego auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość 350zNISMO

po pierwsze wszystkie 350z byly produkowane w japoni zarowno na rynek europejski i amerykanski

 

to ze wiekszosc jest wersji basic to moze w rocznikach 2006 w gore , mieszkalem w usa pare lat i najezdzilem sie wieloma nissanami dlatego wkurza mnie ze ktos pisze ze usa sa gorsze od europejczykow i wprowadz ludzi ktory chca kupic to auto w błąd

 

kolega ma full wersje EU i jedynie co ma wiecej to parktronik ktory w rasowym aucie jak 350z poprostu nie pasuje moim zdaniem,

 

celem sprostowania brembo wychodzilo od 2003 roku a szpery nie byly montowane tylko w wersji podstawowje basic ktora i tak nie jest do konca prawdziwą szperą zarowno w modelach USA EU

 

pozatym eu ma wiekszy bak 80l co tez nie jest jakim wielkim zjawiskiem

 

a najlepsze jest to ze 350z wersji usa sa o 7hp mocniejsze od europejczykow co mozna sprawdzcic w licznych opisach kdzie podawana jest moc auta

oczywiscie mowa o silniku vq35de do 2004

 

dlatego nie piszceie ze eu jest lepsze od usa , tylko ze w eu jest latwiej kupic Zetke w najbogatszym wyposazeniu bo pod wzgledem technicznym sa prawie identycznie

 

prawda jest zas ze wiekszosc zeetek z usa to zakupione na aucji auta po dzwonach tanim kosztem naprawiane w PL i wystawaiae jako bezwypadkowe ktore psuja tutejszy rynek

 

ja za swoje auto ze sprowadzeniem zaplacilem wiecej niz mialbym kupic tu w PL model 2006 ale samochod wyglada jak z fabryki i za to bylem w stanie zaplacic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość 350zNISMO

znow sie nie rozumiemy

dobra to masz 2 identyczne zetki obok siebie z identycznym wyposazeniem, historią, itp jedna z usa druga eu- ktora jest lepsza?

ja wnioskuje ze usa bo ma 7 konie wiecej, Ty ktora wybierasz i dlaczego?

 

 

esp nie wystepowalo w usa tam system ma nazwe TCS i mialy je wszystkie zetki posiadajace vlsd czyli wszystkie oprocz modelu base wiec znow wprowadasz ludzi w blad piszac "niektore"

Edytowane przez 350zNISMO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktyczne różnice miedzy USA-EU:

Chociaż 350Z powstał jako flagowy model sportowy Nissana przeznaczony na wszystkie rynki świata, jednak wersja europejska wymagała zastosowania wielu modyfikacji w celu przystosowania do warunków drogowych i wysokich wymagań europejskiego odbiorcy.

"350Z to samochód globalny - te same zasadnicze cechy można spotkać w każdej jego wersji na świecie: wysokie osiągi i interesującą stylizację połączone w najwyższej jakości całość. Tym niemniej trzeba pamiętać, że rynki świata różnią się między sobą zarówno w zakresie warunków drogowych i sposobu jazdy, jak i w zakresie legislacji. Od samego początku analizowaliśmy te wymagania, aby odpowiednio do nich dostosować samochód."

John Yukawa, Chief Product Specialist, główny planista odpowiedzialny za realizację projektu Z.

To szczegółowe dostosowywanie konstrukcji do miejscowych wymagań odbywało się z pomocą Nissan Technology Centre - Europe (NTC-E) z siedzibą w Cranfield, w Wielkiej Brytanii i innymi ośrodkami badawczo-rozwojowymi Nissana na świecie. W Europie zespół inżynierów kierowany przez Akira Kikuchi zajął się dostosowywaniem 350Z do wyższych średnich prędkości jazdy włączając w to odcinki autostrad bez ograniczenia prędkości i bardziej wymagające drogi obfitujące w większą liczbę "szybkich" zakrętów. Założenia te wymogły konieczność wprowadzenia modyfikacji w zawieszeniu, aerodynamice i w układzie chłodzenia silnika.

Zespół ten przeprowadził ankietę pośród użytkowników samochodów sportowych, z której wynikało, że większość z nich - 58% - używa swoich samochodów zarówno do codziennych dojazdów, jak i weekendowych wypadów; w Ameryce Północnej czyni to zaledwie 27% kierowców. W Europie 70% użytkowników używa tego typu samochodów w czasie wakacji i aż 64% wykorzystuje je do robienia zakupów. W Stanach Zjednoczonych czyni to zaledwie odpowiednio 21 i 14% respondentów.

"Aby zaspokoić wszystkie światowe ambicje, nowy Z musiał zdać egzamin w zakresie stabilności na zakrętach, szczególnie w czasie wysokich prędkości jazdy.

 

Uzyskano to dzięki modyfikacjom w zestrojeniu zawieszenia i poprawieniu własności aerodynamicznych. Jako że europejscy użytkownicy częściej korzystają ze swoich pojazdów na co dzień, wiele uwagi poświęcono komfortowi jazdy i redukcji poziomu hałasu i wibracji (NHV). Oczywiście mieliśmy także na uwadze konieczność dostosowania silnika do lokalnych wymagań w zakresie emisji spalin" - przekonuje Kikuchi.

Obok takich modyfikacji jak seryjny montaż wyposażenia dotychczas dostępnego na życzenie - włączając w to układ hamulcowy Brembo i zestaw aerodynamiczny składający się z przedniego i tylnego spojlera, deflektorów i dyfuzerów kontrolujących przepływ powietrza pod spodem samochodu. Jedną z ważniejszych zmian była poprawa wydajności układu chłodzenia silnika dzięki zastosowaniu większej chłodnicy. W celu poprawy chłodzenia mechanizmu różnicowego tak ukształtowano płytę podłogową, aby skierować strumień powietrza bezpośrednio na jego nową, bogato użebrowaną obudowę.

Zmodyfikowane zawieszenie łączące komfort jazdy ze znakomitymi własnościami jezdnymi, zostało obecnie zastosowane we wszystkich wersjach europejskich i odmianach przeznaczonych na rynek Japonii i Ameryki począwszy od roku modelowego 2004. Chociaż konstrukcja zawieszenia, ani jego geometria nie zostały zmienione, to zmiany charakterystyki amortyzatorów umożliwiły poprawę komfortu jazdy na zróżnicowanych i wymagających drogach Europy.

"Tak więc europejska wersja 350Z stanowi ewolucję, której efekty zostały wprowadzone do wszystkich 350Z sprzedawanych na całym świecie" stwierdził Yukawa.Jednostka napędowa

Kiedy doszło do wyboru odpowiedniej jednostki napędowej do 350Z, nie było wątpliwości co do serii VQ. Wybrano silnik V6 ze względu na jego wysoki moment obrotowy i zwarte wymiary, które umożliwiły osiągnięcie optymalnego rozkładu mas na obie osie, dobre energochłonne własności nadwozia w czasie zderzenia oraz, co niebagatelne, umożliwiły zoptymalizowanie nadwozia pod względem aerodynamicznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...