ewa_hb Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Może coś zbyt zagmatwanie napisałam, ale własnie mi o to Michale chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Karol Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 (edytowane) U mnie sprzęgło chodzi płynnie. Podobnie jak Ewa nie mam problemów przy ruszaniu w warszawskich korkach. Natomiast chodzi ciężko, czego nie zauważam... chyba że wsiądę do Asrty czy Brava. Wtedy noga zostaje mi w silniku Przy takim porównaniu pedał sprzęgła w innych (zwykłych) autach nie ma żadnego oporu. Edytowane 16 Maja 2012 przez Prezes_Karol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokyo Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Nie no, nie są aż tak twarde jak niektóre inne, bo kiedyś akurat porównywaliśmy twardość u mnie i u znajomego w evo3, on miał zrobione spiekowe i wyraźnie chodziło dużo mocniej. U mnie też to sprzęgło nie łapie 0-1, można delikatnie ruszyć, nawet bez gazu, więc bez demonizowania Może u Ciebie Tokyo jest zmienione na inne? Ale faktem jest, że jak 98% populacji wsiada do zetki to pierwsze wrażenie jest jednoznaczne: "Ale ciężko sprzęgło chodzi". CI co się nie znają pewnie myślą że zepsute No może coś jest faktycznie pomodzone w tym moim Veil Side przez Niemców, albo po prostu czuję różnicę w porównaniu ze służbową Astrą III którą jeżdżę na codzień. Ty Ewa chyba jeździsz non stop Z-ką stąd taka twardość to dla Ciebie codzienność U mnie sprzęgło chodzi płynnie. Podobnie jak Ewa nie mam problemów przy ruszaniu w warszawskich korkach. Natomiast chodzi ciężko, czego nie zauważam... chyba że wsiądę do Asrty czy Brava. Wtedy noga zostaje mi w silniku Przy takim porównaniu pedał sprzęgła w innych (zwykłych) autach nie ma żadnego oporu. Ale sprzęgło w 350Z to skarb-przy zmianie biegów, gdy się chce na maksa przyśpieszyć, można postrzelać ze sprzęgła i wtedy po zmianie oparcie siedzenia dosłownie kopie w plecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Ale moja wypowiedź miała na celu delikatne wyskalowanie i korektę Twoich wrażeń, a nie opisywanie odczuć prywatnych. Po prostu uważam, że zmieniłbyś delikatnie swoje zdanie gdybyś miał okazję porównać sprzęgło w zetkach z naprawdę bardzo twardymi, 0-1 sprzęgłami. O i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokyo Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Ale moja wypowiedź miała na celu delikatne wyskalowanie i korektę Twoich wrażeń, a nie opisywanie odczuć prywatnych. Po prostu uważam, że zmieniłbyś delikatnie swoje zdanie gdybyś miał okazję porównać sprzęgło w zetkach z naprawdę bardzo twardymi, 0-1 sprzęgłami. O i tyle Ok, ok. Ja nie twierdzę, że nie. Spiekowym sprzęgłami nie miałem jeszcze okazji sie pobawić, także nie mam skali odniesienia. Jedyną moją skalą odniesienia jest to, że Z-ka ma najtwardsze sprzęgło ze wszystkich cywilnych aut jakimi jeździłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promo Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 (edytowane) A moje pracuje normalnie tylko jest krótsze, może trzeba zacząć chodzić na siłownie ? Edytowane 18 Maja 2012 przez promo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promo Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Wiesz Strider, to zależy czym wcześniej się jeździło. Ostatnio ujeżdżałem mondeo a tam sprzęgło działało jak dzwignia biegów w Kamazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheBesTia Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Trochu nietypowe pytanie , ile ludu do zetki wchodzi? Do cabrio wiem, że 2, a coupe ma coś tam z tyłu , czy też 2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Tylko dwie osoby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 4 wejdą, klęcząc z tyłu w bagażniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 wejda 3 , kierowca , pasazer + pasazer na kolanach pasazera :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Do bagaznika tez sie miejsci jedna osoba tylko glowa wystaje miedzy zaglowkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Rekord ( ale to tylko kawałek ) to 5 osób Kierowca pasażer z pasażerem na kolanach jedna w bagażniku no i na głośnikach skulony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 no i na głośnikach skulony Gdzie jest to miejsce? Za fotelem? O loosie Masakra! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Dokładnie jak się wsunąć to robi się tam miejsce i te plastiki są nawet wytrzymałe Kiedyś tak siostrę odwoziłem tylko musiała się garbić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DSM Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Witam, ktoś z forum zna może te egzemplarze i może coś o nich napisać http://otomoto.pl/nissan-350-z-nissan-350z-wersja-europejska-C24030937.html ten mnie bardziej interesuje http://otomoto.pl/nissan-350-z-3-5-286km-skora-bose-xenon-C24479813.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Dokładnie tych nie znam ale z nich bierz jak już czarnulke bo Europa a to jest wielka różnica. W sumie to musisz sprawdzić i się wszystkiego dowiedzieć bo jakoś cena mnie nie przekonuje. A TERAZ CZAS NA PYTANIE OD GRUBEGO BARTKA : Jaki jest najlepszy olej do 350Z ?? Ja teraz mam Ow- 40 bodajże. proszę o opinie Pozdrówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Właśnie bierze olej :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Często przyczyną brania oleju jest tankowanie paliwa 95 oktanowego. W tedy Zetka ma stukowe spalanie. Po takiej eksploatacji zaczyna brać olej, a później nawet kończy się remontem lub wymianą silnika. Minimalna liczba oktanowa to 96. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Moja brała olej jak zalałem Motul-a 5w30. Teraz już drugi raz zalałem Valvo 5w50 VR1 i może do wymiany czyli te 7 tyś. km dolałem z 0,5l. Ani razu nie odważyłem się jeszcze zalać paliwa 95. Myślę, że możesz spróbować Valvo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) Moja brała olej jak zalałem Motul-a 5w30. Teraz już drugi raz zalałem Valvo 5w50 VR1 i może do wymiany czyli te 7 tyś. km dolałem z 0,5l. Ani razu nie odważyłem się jeszcze zalać paliwa 95. Myślę, że możesz spróbować Valvo. Ja też mam zalane Valvo VR1 5W50. Jednak po rozgrzaniu mocno spada ciśnienie oleju. Co znaczy, że olej robi się bardzo rzadki. Jednak nie na tyle, aby było jakieś zwiększone zużycie oleju. Przy następnej wymianie wracam do Shella, albo jeszcze przetestuję Mobil1 5W50 fully synthetica. Edytowane 30 Maja 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DSM Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Po co Wam taki gęsty olej jeśli nie upalacie auta na torze ?? Do miasta i bez turbo mija się z celem , jak bierze olej to prawdopodobnie pierścienie już puszczają, poza przy wysokim kręceniu silnika każdy sobie coś tam łyknie , producenci zawsze się zabezpieczają że 1 litr na 10 000 km może silnik wziąść oleju. Ja bym pozostał przy tym co masz teraz. Jak chcecie dobry olej to mogę wam polecić oleje Millers http://www.topendpower.pl/p/pl/millers-xss5w30-5l/olej+silnikowy+po%C5%82syntetyczny+millers+xss+5w30+5l.html ten do miasta http://www.topendpower.pl/p/pl/millers-cfs5w30/olej+silnikowy+syntetyczny+millers+cfs+5w30+motorsport+5l.html i coś na tor Valvo i Mobil1 są ok olejami , ale Millers jest często używany w motorsporcie i ludzie go sobie chwalą, Motul przy nim to nic specjalnego , tylko Royal Purple jest półkę wyżej od niego. Tak samo jak do skrzyni czy dyfra tylko Redline Mam jeszcze parę Zetek na oku: http://otomoto.pl/nissan-350-z-nissan-350z-3-5-v6-zadbany-C24112934.html http://allegro.pl/show_item.php?item=2384512531 wygląda ok , ale przez brak emblematów może być powypadkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) Po co Wam taki gęsty olej jeśli nie upalacie auta na torze ?? Do miasta i bez turbo mija się z celem , jak bierze olej to prawdopodobnie pierścienie już puszczają, poza przy wysokim kręceniu silnika każdy sobie coś tam łyknie , producenci zawsze się zabezpieczają że 1 litr na 10 000 km może silnik wziąść oleju. Ja bym pozostał przy tym co masz teraz. Jak chcecie dobry olej to mogę wam polecić oleje Millers http://www.topendpow...ss+5w30+5l.html ten do miasta http://www.topendpow...orsport+5l.html i coś na tor Valvo i Mobil1 są ok olejami , ale Millers jest często używany w motorsporcie i ludzie go sobie chwalą, Motul przy nim to nic specjalnego , tylko Royal Purple jest półkę wyżej od niego. Tak samo jak do skrzyni czy dyfra tylko Redline Mam jeszcze parę Zetek na oku: http://otomoto.pl/ni...-C24112934.html http://allegro.pl/sh...item=2384512531 wygląda ok , ale przez brak emblematów może być powypadkowy Ja leje taki olej bo mam auto stworzone do ciśnięcia. Zresztą lubię to robić. Nie każdy non stop jeździ po mieście. Z resztą oleje na torze zmienia się co wyścig, wiec kupując odporniejszy olej robię ze spokojną duszą te 7500 km od wymiany do wymiany. Producenci twierdzą że auto może łyknąć do 1 litra na 1000 km, a nie na 10000 km. Jak by było tak jak napisałeś to wiele aut na gwarancji wróciło by na remont silnika. Edytowane 30 Maja 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) Przy czym litr na 1000km to już jest jakiś dramat... Nawet bokser w Subaru tyle nie pije... Zgadza się. Kiedyś miałem Opla po fabrycznym tuningu Irmschera, silnik mocno zamęczyłem i połykał dużo oleju. Auto było roczne. Poszedłem z tym do serwisu to mi powiedzieli, że ma prawo łyknąć właśnie 1 litr na 1000 km. Teraz Opel chyba podaje, że 0,7 litra to norma. Inni podają 0,8 litra. Jednak górna granica u producentów to 1 litr na 1000 km. Po kolejnych 5 tyś km silnik był tak zajechany, że nawet wał korbowy nie nadawał się do szlifu Od tamtej pory leję gęstszy olej, ze względu na to że silnik jest bardziej odporny na przeciążenia. Dla tego nikt mnie nie przekona do 5W30 do Zetki. Inni niech sobie jeżdżą, a ja wiem swoje. Edytowane 30 Maja 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarm1 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Witam Jestem nowy na forum i proszę o wyrozumiałość. Od jakiegoś czasu szukam drugiego auta na okres wiosenno letni. Znalazłem ostatnio ogłoszenie http://otomoto.pl/ni...-C23462520.html Czy ktoś może spotkał się już z tym autem? Podobno ciągnięte ze stanów , malowany lewe tylne nadkole , przystosowany do przepisów polskiego prawa. Z tego co widze to wyglada na wersję europejską ale moge się mylić. Jest mozliwość że poskładany jest z kilku lub ktos w USA trafił wersję euro. Proszę o opinie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.