Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

RWD ma zawsze większy potencjał niż FWD jeśli chodzi o jazdę sportową/torową o ile na prostej megane nie będzie odstawać to w zakrętach po paru kółkach przednie gumy już będą puszczać w RWD natomiast tylne ale i tak będzie szybsze , co kto lubi podsterowność czy nadsterowność :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo szybszy nie będzie, ale szybszy :)

Dlaczego ?

350z jest wyraźnie cięższy (10% a może więcej) i napęd na tylną oś powoduje większe straty w układzie napędowym, tym samym mniej mocy na kołach.

Porównując osiągi, bardziej patrzył bym na przyspieszenie 100-200km/h niż 0-100. Przy ruszaniu z miejsca jest problem z trakcją i to zwykle decyduje o uzyskanym czasie, pomiar jest też krótki więc i różnice niewielkie, a przyspieszając od 100 do 200 mamy już tylko czystą moc przekazywaną przez koła na asfalt.

Ciężko znaleźć jakieś oficjalne dane, ale 100-200 megane robi w jakieś 18sek, 350z 17sek.

Dziwię się że bardziej nie pomodziłeś tego F1 bo jest pole do popisu, jak w każdym turbo ;)

Natomiast dźwięk V6 i tylny napęd bezcenne :D

nie mogłem znaleść nikogo w Krakowie co by wgrał dobrego Virusa brakowało mi tylko wiekszego IC-ka ale bez programu nie montowałem bo bym miał lagi i dobrego dolotu bo w seryjnym i na wkładce ITG tworzyło sie wąskie gardło niechciałem też szaleć żeby nie miec Over Bostów jak ja całkowicie bym przetkał w Megance mogłem spokojnie uzyskać 400 niuta i 260 280 koni a za to z tymi modami co miałem nie było problemów przy sprzedaży autko było w idealnym stanie i poszło od razu no i teraz padło na 350 Ze

 

TO BYLA MOJA :) Edytowane przez 6kopek9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę odwrotnie. Bo w zakręcie w Zetce mamy większą prędkość no i silnik też większy i większa moc mimo wagi ma przewagę. Przy tym Zetkę można lekko podkręcić i już wtedy po sprawie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo szybszy nie będzie, ale szybszy :)

Dlaczego ?

350z jest wyraźnie cięższy (10% a może więcej) i napęd na tylną oś powoduje większe straty w układzie napędowym, tym samym mniej mocy na kołach.

Porównując osiągi, bardziej patrzył bym na przyspieszenie 100-200km/h niż 0-100. Przy ruszaniu z miejsca jest problem z trakcją i to zwykle decyduje o uzyskanym czasie, pomiar jest też krótki więc i różnice niewielkie, a przyspieszając od 100 do 200 mamy już tylko czystą moc przekazywaną przez koła na asfalt.

Ciężko znaleźć jakieś oficjalne dane, ale 100-200 megane robi w jakieś 18sek, 350z 17sek.

Dziwię się że bardziej nie pomodziłeś tego F1 bo jest pole do popisu, jak w każdym turbo ;)

Natomiast dźwięk V6 i tylny napęd bezcenne :D

 

Te 17 sekund według licznika czy GPS'u?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. czegokolwiek ;) youtube+google, to są orientacyjne wartości.

 

Co do czasów torowych akurat ta renówka robi mega czasy na torze, lepsze od 350z nawet :o

Na torze topgear Renault Megane Sport F1-Team R26 był szybszy od 350z o 1.2sek - dane googlowe

 

Nic nie ujmując 350z, jest to ciężkie auto w serii i zawieszenie nie jest ustawione na jazdę torową, tylko ustawione jest bezpiecznie, tak aby średni kierowca nie zabił się za szybko :) Bo przy ustawieniu kątów i zbieżności na tor, większość kierowców szybko kończyła by owinięta bokiem na drzewie. Dlatego i na torze szału nie robi i lekkie fwd pokroju civica type-r, na krętym torze objeżdżają 350z.

Zresztą warto pooglądać japońskie "topgeary" best motoring i hot version, gdzie upalają auta na torze na czas i seryjny 350z nigdy nie był na torze b.szybki.

 

Filon, jutro (w czwartek) będzie małe spotkanko nissanowe, będzie driftowóz s13 ponad 400konny. Gdzie i kiedy mogę wysłać na priv - zapraszam :) Może 370z też by się dało ściągnąć ?

Edytowane przez IceManPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mam pytanie. Ostatnio często jeżdzę z kolegą, który w tym czasie jedzie Golfem GTI V gen. I jak się ścigamy to zostaje meeeega w tyle a nie zależy to od kierowcy bo dobrze jeździ. Ma w nim DSG z łopatejszyn. ( nie ten biały co był na spocie bo to USA i ma 180 kuca więc wiadomo ). Dolf ma 230 KM więc nie powininno być mega różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mam pytanie. Ostatnio często jeżdzę z kolegą, który w tym czasie jedzie Golfem GTI V gen. I jak się ścigamy to zostaje meeeega w tyle a nie zależy to od kierowcy bo dobrze jeździ. Ma w nim DSG z łopatejszyn. ( nie ten biały co był na spocie bo to USA i ma 180 kuca więc wiadomo ). Dolf ma 230 KM więc nie powininno być mega różnicy.

Tak jak pisałem wyżej, 0-100 zależy od tego jak auto z miejsca rusza i np. 4napędowce do 100 będą miały super czasy, ale potem sytuacja się odwraca.

Zróbcie test 100-200 i napisz jak wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bo on ma 180 bo to amerykaniec :) Mój kolega jeździł czarnym Europejskim GTIkiem :) I jechaliśmy na zmiane i tak samo GTI zostawał w tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość 350zNISMO

Zgadza się. 250 koni ma na kołach. Producent podaje moc na wale.

250-260 to moca\ jak a wypluwa zwykle Z na hamowni

Edytowane przez 350zNISMO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W redrace.pl Ul. Górczewska 179 na przeciwko Wola Park.

Wykres dostałem i powiedzieli, że najszybsza z serji jakie mieli i że bardzo równo i dobrze chodzi silnik :)

Hamownia ok polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megane na slicku na torze potrafi mocno objechać niektóre mocniejsze wozy F1 ma wyszperowany przód ja mam nadzieje że będę zadowolony z tylnego na pędu a jak wygląda to blokowanie tej całej szpery z tyłu jak jest przenoszony napęd wtedy 1:75 ? czy jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi też to nie pasuje, chociaż życzę Ci, żeby wynik był prawdziwy :P Jak będziesz miał chwilę to ja polecam zweryfikowanie tego, co oni Ci tam pomierzyli w VTG. Oni mają chyba na tą chwilę najbardziej wiarygodną hamownie w Wawie i okolicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megane na slicku na torze potrafi mocno objechać niektóre mocniejsze wozy F1 ma wyszperowany przód ja mam nadzieje że będę zadowolony z tylnego na pędu a jak wygląda to blokowanie tej całej szpery z tyłu jak jest przenoszony napęd wtedy 1:75 ? czy jak

 

Szpera w Zetce ma około 30%.

http://www.fastestlaps.com/comparisons/renault_megane_sport_f1-team_r26-vs-nissan_350z_308bhp.html - tutaj jest porównanie czasów okrążeń na niektórych torach Zetki z Meganką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość 350zNISMO

Mój na hamowni miał ostatni 287,8 :) Więc chyba mówisz o wersjach USA...

 

haha dobre to radze zebys zmienil hamownie:) a do twojej wiadomosci wersja usa katalogowo ma wieksza moc od wersji eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha dobre to radze zebys zmienil hamownie:) a do twojej wiadomosci wersja usa katalogowo ma wieksza moc od wersji eu

katalogowa różnica zapewne wynika z różnych jednostek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie że silnik silnikowy nie równy ,moc podawana jest przez producenta jest uśredniona jeden silnika ma więcej a inny mniej. Rodzaj hamowni i robienie pomiaru też ma znaczenie , trzeba go powtórzyć ze 3 razy i głównie hamuje się na 4 biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...