Gość DSM Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 RWD ma zawsze większy potencjał niż FWD jeśli chodzi o jazdę sportową/torową o ile na prostej megane nie będzie odstawać to w zakrętach po paru kółkach przednie gumy już będą puszczać w RWD natomiast tylne ale i tak będzie szybsze , co kto lubi podsterowność czy nadsterowność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 6kopek9 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 (edytowane) Dużo szybszy nie będzie, ale szybszy Dlaczego ? 350z jest wyraźnie cięższy (10% a może więcej) i napęd na tylną oś powoduje większe straty w układzie napędowym, tym samym mniej mocy na kołach. Porównując osiągi, bardziej patrzył bym na przyspieszenie 100-200km/h niż 0-100. Przy ruszaniu z miejsca jest problem z trakcją i to zwykle decyduje o uzyskanym czasie, pomiar jest też krótki więc i różnice niewielkie, a przyspieszając od 100 do 200 mamy już tylko czystą moc przekazywaną przez koła na asfalt. Ciężko znaleźć jakieś oficjalne dane, ale 100-200 megane robi w jakieś 18sek, 350z 17sek. Dziwię się że bardziej nie pomodziłeś tego F1 bo jest pole do popisu, jak w każdym turbo Natomiast dźwięk V6 i tylny napęd bezcenne nie mogłem znaleść nikogo w Krakowie co by wgrał dobrego Virusa brakowało mi tylko wiekszego IC-ka ale bez programu nie montowałem bo bym miał lagi i dobrego dolotu bo w seryjnym i na wkładce ITG tworzyło sie wąskie gardło niechciałem też szaleć żeby nie miec Over Bostów jak ja całkowicie bym przetkał w Megance mogłem spokojnie uzyskać 400 niuta i 260 280 koni a za to z tymi modami co miałem nie było problemów przy sprzedaży autko było w idealnym stanie i poszło od razu no i teraz padło na 350 Ze TO BYLA MOJA Edytowane 5 Czerwca 2012 przez 6kopek9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Ja myślę odwrotnie. Bo w zakręcie w Zetce mamy większą prędkość no i silnik też większy i większa moc mimo wagi ma przewagę. Przy tym Zetkę można lekko podkręcić i już wtedy po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Dużo szybszy nie będzie, ale szybszy Dlaczego ? 350z jest wyraźnie cięższy (10% a może więcej) i napęd na tylną oś powoduje większe straty w układzie napędowym, tym samym mniej mocy na kołach. Porównując osiągi, bardziej patrzył bym na przyspieszenie 100-200km/h niż 0-100. Przy ruszaniu z miejsca jest problem z trakcją i to zwykle decyduje o uzyskanym czasie, pomiar jest też krótki więc i różnice niewielkie, a przyspieszając od 100 do 200 mamy już tylko czystą moc przekazywaną przez koła na asfalt. Ciężko znaleźć jakieś oficjalne dane, ale 100-200 megane robi w jakieś 18sek, 350z 17sek. Dziwię się że bardziej nie pomodziłeś tego F1 bo jest pole do popisu, jak w każdym turbo Natomiast dźwięk V6 i tylny napęd bezcenne Te 17 sekund według licznika czy GPS'u? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 (edytowane) Wg. czegokolwiek youtube+google, to są orientacyjne wartości. Co do czasów torowych akurat ta renówka robi mega czasy na torze, lepsze od 350z nawet Na torze topgear Renault Megane Sport F1-Team R26 był szybszy od 350z o 1.2sek - dane googlowe Nic nie ujmując 350z, jest to ciężkie auto w serii i zawieszenie nie jest ustawione na jazdę torową, tylko ustawione jest bezpiecznie, tak aby średni kierowca nie zabił się za szybko Bo przy ustawieniu kątów i zbieżności na tor, większość kierowców szybko kończyła by owinięta bokiem na drzewie. Dlatego i na torze szału nie robi i lekkie fwd pokroju civica type-r, na krętym torze objeżdżają 350z. Zresztą warto pooglądać japońskie "topgeary" best motoring i hot version, gdzie upalają auta na torze na czas i seryjny 350z nigdy nie był na torze b.szybki. Filon, jutro (w czwartek) będzie małe spotkanko nissanowe, będzie driftowóz s13 ponad 400konny. Gdzie i kiedy mogę wysłać na priv - zapraszam Może 370z też by się dało ściągnąć ? Edytowane 6 Czerwca 2012 przez IceManPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 No wiem szefie ale widać to z tego jak nawet łapiesz się na światłach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 (edytowane) Zgadza się. 250 koni ma na kołach. Producent podaje moc na wale. Edytowane 6 Czerwca 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 To mam pytanie. Ostatnio często jeżdzę z kolegą, który w tym czasie jedzie Golfem GTI V gen. I jak się ścigamy to zostaje meeeega w tyle a nie zależy to od kierowcy bo dobrze jeździ. Ma w nim DSG z łopatejszyn. ( nie ten biały co był na spocie bo to USA i ma 180 kuca więc wiadomo ). Dolf ma 230 KM więc nie powininno być mega różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 I tak kocham moją Zetkę Moc i przyśpieszenie mi pasuje i nie nażekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 To mam pytanie. Ostatnio często jeżdzę z kolegą, który w tym czasie jedzie Golfem GTI V gen. I jak się ścigamy to zostaje meeeega w tyle a nie zależy to od kierowcy bo dobrze jeździ. Ma w nim DSG z łopatejszyn. ( nie ten biały co był na spocie bo to USA i ma 180 kuca więc wiadomo ). Dolf ma 230 KM więc nie powininno być mega różnicy. Tak jak pisałem wyżej, 0-100 zależy od tego jak auto z miejsca rusza i np. 4napędowce do 100 będą miały super czasy, ale potem sytuacja się odwraca. Zróbcie test 100-200 i napisz jak wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 I zróbcie test przy zamianie aut To ten kolega, który był na spocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Nie bo on ma 180 bo to amerykaniec Mój kolega jeździł czarnym Europejskim GTIkiem I jechaliśmy na zmiane i tak samo GTI zostawał w tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 350zNISMO Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 (edytowane) Zgadza się. 250 koni ma na kołach. Producent podaje moc na wale. 250-260 to moca\ jak a wypluwa zwykle Z na hamowni Edytowane 6 Czerwca 2012 przez 350zNISMO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Mój na hamowni miał ostatni 287,8 Więc chyba mówisz o wersjach USA... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Mój na hamowni miał ostatni 287,8 Więc chyba mówisz o wersjach USA... Na której hamowni w Wawie byłeś? I jaka ta hamownia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 W redrace.pl Ul. Górczewska 179 na przeciwko Wola Park. Wykres dostałem i powiedzieli, że najszybsza z serji jakie mieli i że bardzo równo i dobrze chodzi silnik Hamownia ok polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Przy okazji i z czystej ciekawości udam się na hamownię i dam znać co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 6kopek9 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Megane na slicku na torze potrafi mocno objechać niektóre mocniejsze wozy F1 ma wyszperowany przód ja mam nadzieje że będę zadowolony z tylnego na pędu a jak wygląda to blokowanie tej całej szpery z tyłu jak jest przenoszony napęd wtedy 1:75 ? czy jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Optymistyczna hamowania... Dokładnie, taki wynik przy serii... ciekawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 No mi też to nie pasuje, chociaż życzę Ci, żeby wynik był prawdziwy Jak będziesz miał chwilę to ja polecam zweryfikowanie tego, co oni Ci tam pomierzyli w VTG. Oni mają chyba na tą chwilę najbardziej wiarygodną hamownie w Wawie i okolicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Megane na slicku na torze potrafi mocno objechać niektóre mocniejsze wozy F1 ma wyszperowany przód ja mam nadzieje że będę zadowolony z tylnego na pędu a jak wygląda to blokowanie tej całej szpery z tyłu jak jest przenoszony napęd wtedy 1:75 ? czy jak Szpera w Zetce ma około 30%. http://www.fastestlaps.com/comparisons/renault_megane_sport_f1-team_r26-vs-nissan_350z_308bhp.html - tutaj jest porównanie czasów okrążeń na niektórych torach Zetki z Meganką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 350zNISMO Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Mój na hamowni miał ostatni 287,8 Więc chyba mówisz o wersjach USA... haha dobre to radze zebys zmienil hamownie:) a do twojej wiadomosci wersja usa katalogowo ma wieksza moc od wersji eu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 haha dobre to radze zebys zmienil hamownie:) a do twojej wiadomosci wersja usa katalogowo ma wieksza moc od wersji eu katalogowa różnica zapewne wynika z różnych jednostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 (edytowane) 1 KM = 0,9863 HP 1 HP = 1,0139 KM Dlatego są te różnice. Edytowane 6 Czerwca 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DSM Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Pamiętajcie że silnik silnikowy nie równy ,moc podawana jest przez producenta jest uśredniona jeden silnika ma więcej a inny mniej. Rodzaj hamowni i robienie pomiaru też ma znaczenie , trzeba go powtórzyć ze 3 razy i głównie hamuje się na 4 biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.