Tomek.85 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 A to TC co to jest?? Bo skrót jakby od Traction Control ??Czy źle go rozszyfrowałem ? Tak, Traction Control nie pozwala na uślizg kół. Jeśli nie wyłączysz TC to bokiem nie pojedziesz. Wg mnie w 100% wystarcza. Może ja jestem jakiś dziwny ale dla mnie działanie ESP jest trochę kulawe. Może i ułatwia utrzymanie auta przy gwałtownych manewrach ale za to powoduje podsterowność i prostuje zakręty. W CLK też mam tylko ASR/TC. Zrobiłem nim już ok 50kkm (2 zimy za mną). Nigdy mnie jeszcze nie obróciło (w niekontrolowany sposó. Moc CLK może i mniejsza moc ale auto ponad 100kg lżejsze z dużo gorszym rozkładem masy (tył bardzo lekki) - więc w prowadzeniu dużo gorsze. P.S. BMW musiało być bez TC/ASR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snifery Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Właściciel doszedł do wniosku że dokładnie ten system nazywa się TCS....czym różni się to od typowego ESP?? Coś tłumaczył mi że się silnik wyłącza gdy wpadnie się w poślizg....ale przecież wtedy przestaje nam działać wspomaganie i inne rzeczy. To normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 o jessuu tłumacza ci wyzej... a te brednie co ci wlasciciel wpaja to szkoda nawet powtarzac.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiolet Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 (edytowane) Elektroniczna kontrola stabilności (ESC), zwany także elektroniczny program stabilizacji (ESP) lub dynamiczna kontroli stabilności (DSC) TCS – nazwa systemu kontroli trakcji pojazdu przeciwdziałającej nadmiernemu poślizgowi kół podczas przyspieszania a co do tego modelu o którym teraz myślisz, ja bym odpuścił. ps. dla samej historyjki z wyłączaniem silnika jak się wpadnie w poślizg warto było zadzwonić Edytowane 26 Lipca 2012 przez Fiolet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snifery Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 (edytowane) Dzięki za rozszerzenie tych skrótów. Teraz łapię czym różnią się powyższe systemy. Czyli rozumiem że to w żadnym wypadku nie jest normalne zachowanie gdy silnik się wyłącza podczas uruchomienia tego systemu?? Też wydawało mi się to niemożliwe nawet na zdrowy rozum bo jak można wyprowadzić samochód z poślizgu gdy wszystkie systemy padają, ale wolałem zapytać. Edytowane 26 Lipca 2012 przez snifery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drewisz Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 A teraz mam pytanie co do nissana kabrio czy można do niego dokupić stały dach i za ile i jak to się sprawdza ? bo w zimę chciał bym też trochę pojeździć bo nie chcę kupować auta osobno na zimę jak pracuję poza granicą i max miesięcznie będę jeździł 2-3 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 NIE MA HARD TOPA http://my350z.com/forum/350z-roadster/274604-removable-hardtop-7.html jakies firmy zrobiły kilka ale cena kosmiczna i z dostepnościa tez sa problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drewisz Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 nie no to odpada nie podoba mi się takie coś ;/ więc muszę szukać z zwykłym dachem ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Jest jakiś sposób, żeby w 350Z przewieźć rower ?? Coś co można doczepić ?? bo widziałem na zdjęciach jak koleś miał taki bajer dedykowany do Zetki ale nie mogę nigdzie czegoś takiego znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 http://www.birdautomotive.com/Bike%20Rack%20Nissan%20350Z.htm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiolet Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 (edytowane) albo tak 200$ + wysyłka, ale zakończyli produkcję, pewnie wznowią jak uzbiera się jakaś większa grupa zainteresowanych - po prawej ramka jeżeli jesteś zainteresowany. http://boofsquire.com/pages/accessory.htm# Proponuję założyć jakiś custom'owy hak i przewieźć przyczepką... nie da rady, do zetki nie można podczepić przyczepki Edytowane 2 Sierpnia 2012 przez Fiolet 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 (edytowane) Fiolet napisał: Co do akcyzy..... to zależy podam przykład który znalazłem na necie Wartość celna Forda - 1000 USD Cło 10% x 1000 USD = 100 USD czyli ok. 300 zł Wartość celna + cło = 1.100 USD czyli ok. 3300 zł Akcyza: 3,1 % x wartość celna + cło 1.100 USD = 34,1 USD czyli ok. 101 zł VAT: 22% x 1.100 USD wartość celna + 3,1 % akcyza = 249 USD czyli ok. 800 zł Łączną sumę opłat celno-podatkowych stanowi zatem kwota rzędu ok. 1201 zł """ (chodzi o złotego nissana" Tu jest błąd tak mi sie wdaje, Akcyza wyniesie 18 % ponieważ samochód ma ponad 2 litry pojemnośći, więc opłaty będa o wiele większe. Chyba dobrze mi sie wydaje Edytowane 6 Sierpnia 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiolet Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Bardzo możliwe, przykład wziąłem z netu a tam było to opisane na bazie jakiegoś forda (wygląda na to, że z małym silniczkiem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 a czy da rade przerobić navi na dvd ? żeby sobie filma puścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiolet Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 oem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Mam pewien problem. Dokładniej chodzi o migającą kontrolkę od poduszki powietrznej ( http://www.auto-news.pl/foto/pomaranczowa-wyrazistosc-nissan-350z_516,8431.jpg ). Miałem sytuacje, że musiałem gwałtownie zahamować i zaczęła po tym migać. Podjechałem koleś usunął błąd ( mówi, że w ogóle się nie pojawił ) i było ok. I tak po 2 czy 3 tygodniach czyli wczoraj zaczęło znów migać. Raczej odłączyła się jakaś kostka. Tylko gdzie ona się mieści i jak nie to, to co może być przyczyną migania lampi ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 W manualu masz instrukcję jak samodzielnie zrobić diagnozę układu AirBag. Na podtawie migającej kontrolki będziesz w stanie stwierdzić, który element/kostka jest przyczyną. Kiedyś miałem Stilo Abarth, było w nim chyba ze 12 jaśków. Średnio raz w tygiodniu wiginałem się, żeby poruszać kostkami pod przednimi lub tylnymi (w Z to odpada ) fotelami. W końcu użyłem preparatu Wurtha (do połączeń elektrycznych) i problem ustapił. Ja zacząłbym od macania kostek pod fotelami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 http://otomoto.pl/nissan-350-z-wer-europejska-stan-idealny-C25761470.html jezeli wszystko jest prawdą to cena jest zjechana po bandzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duzy88 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Witam... Mam ogromna prozbe Jestem mocno zainteresowany zakupem 350Z i potrzebuje jakis rad na co szczegolnie zwrocic uwage, co sadzicie o wyborze, lepiej kabrio czy coupe? Oczywiscie chodzi o uzywane autko ok 2004-2006 rok. Dzieki z gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duzy88 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Drugi samochod... Swoj stary chce zostawic narzeczonej a sobie kupic malego potworka i z tego co czytam wszedzie to najlepszy wybor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promo Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 A jakie środki masz na to przeznaczone? Jaki przedział? I co jest dla Ciebie ważne, bo możesz kupic auto które ma np 120 000km sprowadzane za ok 45-55 tys lub salonowe do 50 tys km do 65 tys zł z książką serwisami itp. Czyli krótko czy auto do kochania i pieszczenia czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duzy88 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 oczywiscie ze do kochania ale liczylem ze dam rade cos znalesc do 50 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promo Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Z własnego doświadczenia powiem że też szukałem do 50 tys, ale jak trafia się okazja kupna auta z PL salonu z pelną książką serwisową to bierzesz bez wachania. Bo nawet doplacając trochę więcej, wiesz co masz. Do 50 tysia kupisz auto ale skóry nie będą już tak świeże, kierownica bardziej wytarta itp, a 50 tysia za auto to dla niektórych (dla mnie) to dużo pieniędzy. Inaczej jak kupujesz auto które wygląda jak salonowe (ok 30 tys km, jeszcze fabryczne opony, kierka jak nówka - miękka i niewytarta, skóry jeszcze matowe i niewyślizgane) to inaczej o nie dbasz. Myślę, że wiesz o co mi chodzi. Jesli wybierasz między coupe a roadster to powiem tak - jezdzilem obydwoma i bardziej podobał mi się roadster bo masz lub nie masz dachu wiec dochodzą Cie dzwieki pieknej v6, wąchasz zapachy otoczenia (jeżdziłem na moto 10 lat więc tak to odbieram ) Więc doznania masz wyraźniejsze w roadsterze. Ale w ostatniej chwili i tak zwycieza rozsądek i wybiorę coupe. Nie wiem dlaczego ale ja tak mam. Ciekawy jestem co wybierzesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duzy88 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 no mnie powiem bardziej kusi roadster z faktu ze podobnie jak Tobie motocykl nie jest mi obcy... A co do skory to w cale mi na niej nie zalezy... A co myslicie o wycieczce do niemiec i zakup tam? http://otomoto.pl/nissan-350-z-niski-przebieg-ks-serwisowa-C25821557.html Co myslicie o tym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Nie mogę znaleźć ( a chyba się już pytałem ) ile procent ma seryjna szpera w Zetce ? I czy są jakieś procentowe różnice w modelach US czy EU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.