Gość Filon Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 (edytowane) Podajesz tutaj przykład Subaru BRZ - wiadomo, ze każde auto straci na wartości, pytanie, ile procent? Weźmy Toyotę Suprę - roczniki bodajże 96-97, albo Skyline'a R34. Starsze od 350Z, a jak trzymają wartość. Nie warto porównywać 350Z i Astry, bo każde z nich należy do zupełnie innej kategorii. Moim skromnym zdaniem zakup auta popularnego rządzi się innymi prawami niż auta rzadkiego i takie różnice również dotyczą kwestii trzymania wartości. BRZ to takie auto pokroju Celiki. Małe kółka. Tylko, że wygląda dziwacznie. Ratuje go tylni napęd i potencjał tuningu. W życiu bym nie zamienił Zetki na takiego brzydala. Trochę ze stylistą nie poszło. Założeniem przy projektowaniu miała być niska cena. Szybko ceny spadną, ale bez przesady bo to też rzadki samochód. Edytowane 19 Października 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Zauważcie że cenę trzymają auta podatne i tanie w tuningu np. supra, skyline, 200sx. Auta które są oporne na tuning np. 350z tracą na wartości jak normalne auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Zauważcie że cenę trzymają auta podatne i tanie w tuningu np. supra, skyline, 200sx. Auta które są oporne na tuning np. 350z tracą na wartości jak normalne auta. raczej auta unikatowe i wyprodukowane w małych ilościach, 350z jest bardzo podatna na tuning poprzez bardzo duzy wybór czesci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 (edytowane) Ale Zetek jest mnóstwo. Supra z 96-98 roku jest droga bo ich nie ma. Widziałem może ze 2 na allegro z kierownicą po lewej stronie. a Zetek ? Tak samo np: Mazda rx7 też nie ma jej, a jak ma kierownice po lewej stronie to kosztuje 60-80 tyś bo to unikat ciężki do znalezienia a rx8 jest ich peło i kosztują po 25 tyś . To jest moje zdanie Za dużo jest Zetek żeby było to auto unikatowe a po za tym też było wyprodukowane jako "tanie auto sportowe" tak japonia obiecywała przed premierą Zetki i tak im sie udało. W moim malutkim mieście mam szczęscie bo są tylko 2 sztuki no i ten 2 właściciel Zetki to 50 letni pan. więc czuje sie unikatowo ale u was? jeździ ich pełno a co do Subaru BRZ mi sie bardzo podoba Edytowane 19 Października 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 raczej auta unikatowe i wyprodukowane w małych ilościach, 350z jest bardzo podatna na tuning poprzez bardzo duzy wybór czesci. Że co ? Podatna na tuning ? Dużo części ? Noo proszę Cię ... W porównaniu do wyżej wymienionych to śladowe ilości rynku stanowią części do 350z. Widać po forum ile aut ma podniesioną moc, 1-3 szt. Wybór części ? Może w USA i b. drogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 (edytowane) jezeli jest ponad 80% aftermarkowych czesci do danego modelu to jest dużo, praktycznie każda częśc od zawieszenia po body ma swój odpowiednik tuningowy. Widać po forum ile aut ma podniesioną moc, 1-3 szt po pierwsze rynek w PL nie jest żadnym odnośnikiem , bo w porównaniu do reszty świata jesteśmy zadupiem a forum nie stanowi nawet 40% wszystkich Z w PL, więc tak naprawdę nie wiemy co się dzieje u kogo w garażu. Wybór części ? Może w USA i b. drogo. tylko o USA myślę, bo jak juz wspominałem PL to zadupie...drogo?? ceny są na poziomie EVO/supry/STI jak ci mało części to powiedz czego nie mogłeś znaleść?? czego nie produkują?? Edytowane 19 Października 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 forum nie stanowi nawet 40% wszystkich Z w PL, więc tak naprawdę nie wiemy co się dzieje u kogo w garażu. bez przesady... na forum jest ze 20-30 zetek, a w najlepszych czasach na samym allegro było ponad 200 więc to co mamy na forum to jest mały procent - stawiam na liczbę od 1-8 . Na pewno nie blisko 40%... Zresztą widać po tym ile zetek mija się na ulicy, a ile z nich jest na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADIX Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 (edytowane) Mam prośbe czy ktoś z kolegów moze sprawdzic numer Vin pod względem wypadkowści oraz wyposażenia to wersja Cabrio z US ma hamulce Brembo. Właściciel twierdzi że jak sprowadził ze stanów Zete to był uszkodzony tył , widziałem zdjęcia faktycznie nic strasznego tylko czy to uszkodzenie było faktycznie w stanach bo zdjęcia w polsce juz były zrobione oraz ma TCS zamiast ESP. Byłm bym wdzięczny jak by ktoś z forumowiczów cos mi podpowiedział bo zamierzam sie wybrać po to autko. VIN JN1AZ36A74M252308 Edytowane 20 Października 2012 przez ADIX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 wpisz to na bezwypadkowe.pl tam ci pomogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADIX Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 (edytowane) Wiem ze bylo juz o duzo o tcs i esp bo tak naprawde to tez mnie trzyma przed zakupem bo szukalem eu brembo co prawda jest i niby nie byl pomielony razem Z buda moze sie ktos wypowiedziec na temat systemu tcs w us jak to naprawde dziala..? Edytowane 20 Października 2012 przez ADIX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 TCS w praktyce działa bardzo dobrze. Samochód nie zrywa asfaltu itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADIX Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 (edytowane) tzn jak? Bo ja mam doswiadczenie z esp tylko , to cos podobnego czy tylko działa na tylny napęd z tego co czytałem i czy jest tam szpera ? Edytowane 20 Października 2012 przez ADIX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 200sx tuning jedzie fajnie ,ale zetka lepiej wygląda dla pospolitych kierowników miałem racinga i zetką lepiej mi się jeżdzi mimo mniejszej mocy niz w 200sx zetka w dobrym pakeicie zapirdziela na zakrętach jakl gokart czego w racingu nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K-Scott Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 a co powiecie o polautomacie w 350..? Wpadla mi w oko ta zetka i w sumie jest niedaleko mnie ale automat jakos mnie nie przekonuje tymbardziej ze smigam po torze... http://otomoto.pl/nissan-350-z-C26516857.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADIX Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 To nie półautomat tylko skrzynia automatyczna z możliwością zmiany sekwencyjnej (bez "łopatek" przy kierownicy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K-Scott Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 To nie półautomat tylko skrzynia automatyczna z możliwością zmiany sekwencyjnej (bez "łopatek" przy kierownicy). Ok to jak sie spisuje mozliwosc sekwesncyjnej zmiany w automacie..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADIX Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 (edytowane) Osobiście mam M/T ale przed zakupem jeździłem kilkoma zetkami z automatem i było oki kwestia czego szukasz i czy ty bedziesz zadowolony Ta zetka jest po Lifcie ma ledy z tyłu i bixenony oraz felgi z nismo. Wygląda fajnie tylko sprawdź dokładnie jak i gdzie była bita poproś o VIN i sprawdź w Carfaxie i autocheck. Edytowane 27 Października 2012 przez ADIX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 (edytowane) To nie są felgi z nismo, ale bardzo podobne od wersji - 2006 - 200x Track and Grand Touring (18x9.0 przód i 19x10.0 tył) Szkoda że mi się nie udało takich znaleźć kiedy szukałem kompletu do siebie.. a tak wyglądają od nismo - http://www.xenonz33....mo_350Z_023.jpg Edytowane 27 Października 2012 przez BossNY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Co do automatu i manuala. To kwestia gustu. Ja jeździłem tym i tym. Autatem ze stanów i było ok ale nie wybrałbym a manualem z Europy, którą mam i polecam Ja bym szedł w tą stroną szczególnie, że jak mówisz to śmigasz po torze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K-Scott Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Ok ale jakie odczucia z jazdy na sekwencyjnej..? Zmienia szybko biegi czy muli..? jechalem ostatnio VW Phantom na sekwencji i strasznie dlugo zmienial biegi ;/ Podobno w tych latach sekwencja nie byla jeszcze dopracowana dlatego pytam jak w 350z jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Jeżeli chodzi o moje zdanie to nie jest to czego oczekuje się od samochodu sportowego. Ale odczucia są różne bo znam i pozytywne opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K-Scott Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Jeżeli chodzi o moje zdanie to nie jest to czego oczekuje się od samochodu sportowego. Ale odczucia są różne bo znam i pozytywne opinie. Czyli sam automat szybciej zmieni bieg niz sekwencja..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K-Scott Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Dlaczego miałby szybciej zmienić? Chodzi o to ze tym autem co jechalem na automacie biegi szybcie sie zmenialy a na sekwencji tak jakby dluzej trzeba bylo czekac az przeskoczyl, takie moje odczucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 (edytowane) to nie żadna sekwencyjna, bo półautomat to co innego.Zetka ma Automat z możliwością manualną zmianą biegów, nawet jak wrzucisz na manual to na desce przy biegach pisze "M" a nie "S" jak sekwencja czy jak to ująłeś Fajna sprawa jest z automatem bo możesz łopatki przy kierownicy zrobić, Jak wyczujesz automat to zapierdziela sie fajnie, poprostu sekunde wcześniej bieg wrzucasz i w sam raz na odcince zmiena bieg. Jak jedziesz na automacie to nie czujesz kiedy samochód "chce" zmienić bieg tylko jak go zmienia już Edytowane 27 Października 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K-Scott Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 to nie żadna sekwencyjna, bo półautomat to co innego.Zetka ma Automat z możliwością manualną zmianą biegów, nawet jak wrzucisz na manual to na desce przy biegach pisze "M" a nie "S" jak sekwencja czy jak to ująłeś Fajna sprawa jest z automatem bo możesz łopatki przy kierownicy zrobić, Jak wyczujesz automat to zapierdziela sie fajnie, poprostu sekunde wcześniej bieg wrzucasz i w sam raz na odcince zmiena bieg. Jak jedziesz na automacie to nie czujesz kiedy samochód "chce" zmienić bieg tylko jak go zmienia już A zrobienie takich lopatek do duzo pracy, problemow i kasy..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.