Gość Filon Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Może tak być, że ktoś kupił fotele bo same air bagi do Zetki są drogie. Lepiej było kupić całe fotele jak wcześniej skóry nie było. Auto najprawdopodobniej jest jakimś składakiem powypadkowym. Dlatego taka okazyjna cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 składak nie składak ale zawieszenie jak ruszone to juz d*pa ciężko to będzie zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 składak nie składak ale zawieszenie jak ruszone to juz d*pa ciężko to będzie zrobić Jak zawieszenie ruszone to nie problem wymienić np wahacz. Gorzej jak jest ruszone to do czego zwieszenie jest zamontowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 20 tysi można dać i ma się zetkę z pseudo packiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 o to kolega od PACKU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Hmmmm... Ostatnio rozmyślam nad zmianą Z33, na razie jeszcze nie podjąłem ostatecznej decyzji, ale jeśli ktoś z obecnie tutaj piszących, byłby zainteresowany wersją EU (doinwestowaną), to proszę o wiad. na priv. P.S. Co do tematu, reguła jak widać się potwierdza, bardzo rzadko na naszym rynku zdarzają się okazje, dobre egzemplarze swoje kosztują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Na razie tak jak mówiłem jest to tylko i wyłącznie teoretyzowanie, ale w grę wchodzi: M3 E46, CLK 55 AMG, STI i Evo mi się nie podobają ze względu na spartę w środku (X trzyma na razie cenę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 m3 jest na prawde dobre sti/evo inna klasa aut, bo to 4x4 i turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Błagam - STI nie jest mniej spartańskie niż Zetka - tak samo plastic fantastic, ale przynajmniej ma przyjemny welurek.. może i użyte materiały są podobne, ale w Zet to przynajmniej jakoś wygląda, a design wnętrza STI i Evo to delikatnie mówiąc dno.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) m3 jest na prawde dobre sti/evo inna klasa aut, bo to 4x4 i turbo M3 E46 jest chyba największą skarbonką. W rankingu TUV ma pierwsze miejsce pod względem awaryjności zawieszenia. No i nie pasują elementy zawiechy od zwykłej 3-ki, trzeba dużo więcej płacić za znaczek M. Biorąc pod uwagę drogi w naszym kraju to bardzo często trzeba odwiedzać warsztat Do tego nie schodzi poniżej 20 l na 100 km po mieście. Edytowane 15 Listopada 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Środek Subaru wygląda jak projektowany w latach 90-tych Też mnie odrzuca. CLK 55 i wygodnie i miło akustycznie i szybko ... na prostej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 350zfans Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 M3 Do tego nie schodzi poniżej 20 l na 100 km po mieście. kolejny fantasta, zdrowe m3 przy normalnej jeździe pali w mieście 14-15 litrów Evo faktycznie poniżej 18 nie schodzi oraz koszty utrzymania x2 w stosunku do zetki. Strider jaka cena za auto i coś więcej o nim, może być pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) kolejny fantasta, zdrowe m3 przy normalnej jeździe pali w mieście 14-15 litrów Evo faktycznie poniżej 18 nie schodzi oraz koszty utrzymania x2 w stosunku do zetki. Strider jaka cena za auto i coś więcej o nim, może być pw Znalazł się realista co miał styczność z pseudo M-kami. Tylko znaczek M, a silnik 2 litry Napisz jeszcze jakie auto Strider sprzedaje jak pytasz o cenę. Edytowane 15 Listopada 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 M3 E46 jest chyba największą skarbonką. W rankingu TUV ma pierwsze miejsce pod względem awaryjności zawieszenia. No i nie pasują elementy zawiechy od zwykłej 3-ki, trzeba dużo więcej płacić za znaczek M. Biorąc pod uwagę drogi w naszym kraju to bardzo często trzeba odwiedzać warsztat Do tego nie schodzi poniżej 20 l na 100 km po mieście. Zeta w mieście (teraz - gdy jest zimniej) wchłania ok. 17L na 100 km. Myślę, że z M byłoby podobnie. Przy pałowaniu jak wszyscy wiemy to i nawet 30L te autka spalą. Środek Subaru wygląda jak projektowany w latach 90-tych Też mnie odrzuca. CLK 55 i wygodnie i miło akustycznie i szybko ... na prostej Czy ja wiem, czy tylko na prostej? Podejrzewam, że gorzej ciut gorzej na zakrętach niż 350Z, ale tragedii nie powinno być. AMG badziewia raczej nie robi. kolejny fantasta, zdrowe m3 przy normalnej jeździe pali w mieście 14-15 litrów Evo faktycznie poniżej 18 nie schodzi oraz koszty utrzymania x2 w stosunku do zetki. Strider jaka cena za auto i coś więcej o nim, może być pw To pytanie do Stridera czy do mnie? ^^ Nie ma co ukrywać, że M3 jest szybszym "wydaniem" 350Z. Lepiej lata na prostej i po zakrętach. Zwłaszcza, gdy porównujemy S54 z VQ35DE, tutaj różnica będzie jeszcze większa niż przy nowszym VQ35HR. Wnętrze też na korzyść M3, jedyny mankament - to wygląd, już nie tak egzotyczny jak w przypadku nyski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Zanim kupiłem moje pierwsze Z, mocno rozważałem E46 M3. Zgadza się, będzie szybsze niż Z, precyzja prowadzenia być może większa. Ale ale. Koszta utrzymania będą większe. Tarcze hamulcowe sa w oryginale dwuczęściowe, a zamienniki są już lite i dużo, dużo gorsze. Sam silnik jest delikatniejszy a elektroniki jest sporo, przez co ryzyko kosztownych drobiazgów jest spore. Rzędowa 6tka brzmi moim zdaniem sporo gorzej, Z ma więcej klimatu, jest pancerny i przy rozsądnym minimum dbałości będzie jeździł i jeździł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Zeta w mieście (teraz - gdy jest zimniej) wchłania ok. 17L na 100 km. Myślę, że z M byłoby podobnie. Przy pałowaniu jak wszyscy wiemy to i nawet 30L te autka spalą. Czy ja wiem, czy tylko na prostej? Podejrzewam, że gorzej ciut gorzej na zakrętach niż 350Z, ale tragedii nie powinno być. AMG badziewia raczej nie robi. To pytanie do Stridera czy do mnie? ^^ Nie ma co ukrywać, że M3 jest szybszym "wydaniem" 350Z. Lepiej lata na prostej i po zakrętach. Zwłaszcza, gdy porównujemy S54 z VQ35DE, tutaj różnica będzie jeszcze większa niż przy nowszym VQ35HR. Wnętrze też na korzyść M3, jedyny mankament - to wygląd, już nie tak egzotyczny jak w przypadku nyski. po zakrętach zetka lata lepiej niż m3 dużo lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 po zakrętach zetka lata lepiej niż m3 dużo lepiej Zgadzam się. Widziałem porównanie na torze w Japonii rożnych aut. Między innymi była Zetka no i M3 miało właśnie największe problemy z zakrętami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) nie wiem o czym pisze boberek o spalaniu 17 l jak w EU DE pali mi ok 16 niezaleznie od pory roku, a w nismo pali mi 12,8 - 13,7(zazwyczaj powyzej 13,1 - chyba ze sie leci ok 7 rano w weekend, gdzie nawet na swiatlach nie trzeba sie zatrzymywac jak w trasie ) oczywiscie mam na mysli w miare normalne jazdy z nutka gazu Edytowane 15 Listopada 2012 przez tomoakatomi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) nie wiem o czym pisze boberek o spalaniu 17 l jak w EU pali mi ok 16 niezaleznie od pory roku a w nismo pali mi 12,8 - 13,7 U siebie zimą nie widzę jakiegoś specjalnego wzrostu spalania, ssanie bardzo szybko się wyłącza. Edytowane 15 Listopada 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) Moje zdanie .. BMW jest lepsze Niestety w miarę pospolity wygląd i ogólny "image" mocno ujmuje mu i końcowy efekt jest taki że wolałbym 350z. M3 będzie szybsze na prostej, na zakrętach zależnie od toru, ale obstawiał bym M3. Tutaj pojedynek na Tsukubie, stosunkowo wolnym torze, M3wypada równo lub lepiej od 350z (280KM) http://www.youtube.com/watch?v=tc-cSp6GN7Q Tutaj znowu Tsukuba, tym razem M3 trochę szybsze - 350z wersja 294KM http://www.youtube.com/watch?v=NEMFSdKNLo8 Tutaj kolejny: Nie zapominajmy też że M3 to już trochę inny przedział cenowy, za różnicę w cenie do 350z można turbo dołożyć Edytowane 15 Listopada 2012 przez IceManPL 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Moje m3 e46 palilo przyzwoicie, ok. 13-15 w miescie plus litr oleju na 1500-2000km, zeta pali zdecydowanie wiecej benzyny. Nie polecam jednak tego auta, znalezc w dobrym stanie praktycznie nie sposob. No i silniki padaja, w mojej korbowod wyskoczyl bokiem silnika przy lekkim drifcie, a byla zadbana. U kilku innych osob na mforum tez silniki padaly...Generalnie z takimi autami ja bym nie ryzykowal uzywki, no chyba, ze ktos ma farta do zakupow albo znajdzie igle z niskim przebiegiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) Nie zapominajmy też że M3 to już trochę inny przedział cenowy, za różnicę w cenie do 350z można turbo dołożyć Nawet nie muszę oglądać tych filmików, bo wiem że M3 słabe prowadzenie nadrabia przyśpieszeniem. Chyba chciałeś napisać, że z różnicy cenowej można zamontować mega duże turbo Różnica w cenie w przypadku E46 była taka, że można było prawie kupić 2 nowe Zetki. Kiedyś E46 w bogatej wersji w salonie w Niemczech widziałem za 89 000 euro. Moje m3 e46 palilo przyzwoicie, ok. 13-15 w miescie plus litr oleju na 1500-2000km, zeta pali zdecydowanie wiecej benzyny. Nie polecam jednak tego auta, znalezc w dobrym stanie praktycznie nie sposob. No i silniki padaja, w mojej korbowod wyskoczyl bokiem silnika przy lekkim drifcie, a byla zadbana. U kilku innych osob na mforum tez silniki padaly...Generalnie z takimi autami ja bym nie ryzykowal uzywki, no chyba, ze ktos ma farta do zakupow albo znajdzie igle z niskim przebiegiem... Mój koleś twierdzi, że 370z pali po mieście 13 - 15 litrów. To może trzymasz ja na zbyt wysokich obrotach. 400 konny M power z serii 5 e39 też pożera mnóstwo oleju. M-ki z tamtych lat chyba miały jakąś wadę. BMW podaje że M3 e46 pali 18 po mieście. Pewnie te ze skrzynią SMG palą mniej, bo manualem nie che się tyle wachlować tym bardziej że silnik lubi wyższe obroty. Mój mechanik co głownie robi BMW i Merce twierdzi, że wystarcz jak kilka razy depniesz i lekko 20 trzeba liczyć. Kiedyś miał RX7 to mówił, że to dopiero chleje On chyba ma ciężką nogę. Kiedyś sobie leciałem dynamicznie, a tu nagle siadła mi na d*pę S klasa AMG. Okazało się, że to on siedział za kierownicą Edytowane 15 Listopada 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADIX Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 (edytowane) Warto by było wziąść na części http://otomoto.pl/ni...-C26886246.html podaje Vin to auto to sam kit jakby kupił jakis "Handlarz" , widziałem zdjęcia i wycene z dekry dlatego taka cena tylko na cześci. VIN JN1AZ34D73T118688 jesli ktos zaintersowany mogę podesłać na email. Edytowane 16 Listopada 2012 przez ADIX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Już się tak nie kłóćcie o to spalanie Ja spalanie sprawdzam tu: http://www.spritmonitor.de/ Co prawda niemcy mają dużo autostrad i jeżdżą raczej przepisowo więc i spalanie niższe niż u Nas, ale jakieś wnioski można wyciągnąć. M3: http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/37-3er.html?constyear_s=1999&constyear_e=2005&power_s=330&power_e=370&page=2&powerunit=2 350z: http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/33-Nissan/312-350Z.html?powerunit=2 Będąc w szkole SJS, pytałem ile pali ich Subaru przy NORMALNEJ jeździe, wynik koło 12 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Aktualnie 370z pali mi 16-17 po miescie wg. komputera, ale to po wymianie wydechu i wyrzuceniu katów, wczesniej było ok. 15,5 w miescie, 12 na trasie. Przy raczej ostrej jezdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.