Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://img11.allegro...94/3025819404_1

Dla potwierdzenia i spokojnej głowy: To są 18 calowe Rays'y na które wchodzą opony 245/45 R18 zarówno na przód jak i tył ?

 

Pozdrawiam

jest dokładnie tak jak napisał tomi79

 

http://www.xenonz33.com/wheels.html

Edytowane przez BossNY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Która opcja jest najlepsza?

  1. Kupić oponki 225/45 co skutkuje tym że z tyłu będą ciut za małe
  2. Kupić oponki 245/45 -> z przodu za duże
  3. Kupić oponki 235/45 -> uśredniony wynik
  4. Kupić dwie 225/45 i dwie 245/45

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no raczej opcja nr 4 :) ktoś kiedyś pewnie obliczył , że tak będzie najlepiej i ja tego się też trzymam przy seryjnej feldze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam z przodu 245 i jest jak najbardziej ok

swoja droga moge miec nowe yoko advan w rozmiarze 245-30-18 w dobrej cenie 800pln za 2 szt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcja nr 4 jeśli przy ewentualnej szkodzie będziesz starał się o odszkodowanie-naprawę na koszt towarzystwa ubezpieczeniowego a producent nie przewidział innego rozmiaru ogumienia dla twojego samochodu może za kwestionować rozmiar opon i odstąpić od wypłaty odszkodowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem stwierdzenia ze 245 z przodu to za dużo ,dla mnie momentami wydaje się że nawet głupio wyglądają tak w stosunku do tyłu - z tyłu 265/75 to minimum

 

znam dużo osób co ma przód 255/65 a tył 275/95

 

ja teraz na jednych felgach będę miał p 255 / t 265, a na drugich p 245 / t 275

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałem tak, bo takie mam odczucia - wyraziłem swoje zdanie i nie jest to jedynym kryterium, ale także często przednie 245 wpływa średnio na prowadzenie - teraz będę testować 255 - cm więcej, ale jednak

 

dodatkowo, tak jak wspomniałem, dużo osób robi tak, a nie inaczej - bardzo mało osób jeździ na p 225 / t 245 - zauważ też Strider, że Japończycy tak dali, wynika też z faktu szerokości felg - ale nikt nie przypominam sobie powiedział, że stokowe w zwykłym 350z są jakieś super(jedynie raysy odnoszę wrażenie jako tako dają to co powinny) W nismo jest przód 245 na 9 a tył na 265 na 10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamil208

nie rozumiem stwierdzenia ze 245 z przodu to za dużo ,dla mnie momentami wydaje się że nawet głupio wyglądają tak w stosunku do tyłu - z tyłu 265/75 to minimum

 

znam dużo osób co ma przód 255/65 a tył 275/95

 

ja teraz na jednych felgach będę miał p 255 / t 265, a na drugich p 245 / t 275

Mam nadzieje ze to pomyłka z twojej strony 265/75 to opona do terenówki a 275/95 NIE MA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie trudno się domyśleć, że nie mówię tutaj o profilu po 265/... tylko o szerokości

 

profil 30 jeśli kogoś interesuje

 

Przypuszczam, że właśnie większość osób jeździ właśnie na 225/45/R18 i 245/45/R18... Mówisz, że Japończycy dali takie opony, bo takie mieli felgi...? Hmm... a kto zaprojektował, że w samochodzie będą takie właśnie Raysy? Nismo ma też zupełnie inne zawieszenie...

 

Sam piszesz, że opona 245 średnio wpływa na prowadzenie...

 

tak, średnio się sprawdza, 255 na przód będzie wpływać na lepsze prowadzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za pomoc, dzisiaj stałem się pełnoprawnym forumowiczem, otóż zakupiłem czarną zetkę z 2006 roku. Pozdrawiam !

 

No to rzucam pierwsze pytanie:

Kupiłem ją z jednym kluczykiem, muszę dorobić drugi.

Mam taki: http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/294226556/Nissan_Remote_Key_433Mhz_315Mhz_4D_60.jpg

Ale nie umiem takiego znaleźć nigdzie na allegro i ebayu.

Czy taki zapasuje i będzie go można wgrać tą kombinacją specjalną z wyciąganiem i wkładaniem kluczyka.

Auto to 2006 polift Europa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjecia slabej jakosci...ale z tego co widze...a raczej nie widze...to auto ma ksenon i jezeli to wersja europa to powinny byc spryskiwacze reflektorow (przepisy EU) kotrych chyba nie ma...a przynajmniej na nie moge sie ich dopatrzyc. Jak nie macie 100% pewnosci to jechac na serwis zaplacic i nie przebadaja cale auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega poszukuje Zetki. Zainteresował się tym egzemplarzem:

 

http://otomoto.pl/ni...-C27941904.html

 

Wg miernik cała powłoka oryginał. Ktoś coś wie , oglądał? Jakieś spostrzeżenia ze zdjęć?

 

czesc widziałem ten samochód i jezdziłem :> pali się check engine , koleś powiedział że to od tego ze odpalali go ze startera , wnętrze zadbane , gałka wytarta co wskazuje że przebieg jest prawidłowy , silnik nie myty <ujeb...ny> , wydaje mi sie że sprzęglo zaczyna padać chyba że tak głosno chodzi w zetce tego nie wiem :> , tak czy siak cena jest już 39.000tys pewnie jeszcze zejdą , moim zdaniem warto , ja jednak szukam od 2005 inaczej pewnie bym go łyknął , warto sprawdzic w ASO powiedz że jesli coś wyjdzie ponad to co mówi własciciel to on pokrywa koszty :> widze że nikt nie mial styczności z tą Zetką

http://otomoto.pl/nissan-350-z-bezwypadkowy-niepowtarzalny-C26445484.html

 

więc łykam samochód sprawdza w piątek w Poznaniu na miejscu , pownien byc w Wawie juz w przyszłym tygodniu chętnie się spotkam z kimś kto może mi doradzić jaki olej , gdzie serwis itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na Polski rynek cena normalna, adekwatna do przebiegu i rocznika.

 

Szukałeś Zetkę w tym kraju? Bo ja przejżałem w tamtym roku z 5 egzemplarzy - same śmiecie ,zajechane trupy typu 10 wlaścieciel ten sam olej. W końcu jak trafiłem na serwisowana i w miarę ładną to i tak jakąś przygodę miała. I gdyby była pierwszą jaką oglądałem to pewnie bym jej niewziął ale patrząc pod względem co jest na rynku to była prawie jak nowa z salonu. Dla mnie kupując Zete to nie powinno się patrzec na rok ani na przebieg (silnik+skrzynia nie do zajechania) a na stan auta bo to co u nas jeździ to poprostu tragedia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sprzedaje swojego 350z, jest wystawiona w dziale mini giełdy

 

wszystko jest na swoim miejscu i nie sądzę by ktoś coś miałby do zarzucenia, można sprawdzać w 5 aso i w jakim kto chce miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrzynia nie do zajechania

 

jezeli manual to tutaj sie nie zgodze bo wystarczy poczytac na forum o tym jak padaja biegi i ile kosztuje ich naprawa.

 

Ja szukalem auta od prawie roku i wiem co jest i ile kosztuje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałeś Zetkę w tym kraju? Bo ja przejżałem w tamtym roku z 5 egzemplarzy - same śmiecie ,zajechane trupy typu 10 wlaścieciel ten sam olej. W końcu jak trafiłem na serwisowana i w miarę ładną to i tak jakąś przygodę miała. I gdyby była pierwszą jaką oglądałem to pewnie bym jej niewziął ale patrząc pod względem co jest na rynku to była prawie jak nowa z salonu. Dla mnie kupując Zete to nie powinno się patrzec na rok ani na przebieg (silnik+skrzynia nie do zajechania) a na stan auta bo to co u nas jeździ to poprostu tragedia.

 

Zależy jaka ta przygoda była, jeżeli kupujemy 8-10 letni samochód to zawsze mogło się coś przytrafić przez taki czas. Ważne czy jest jakoś udokumentowane to co było w samochodzie robione. Dla przykładu, dwa tygodnie po kupnie mojej zetki, na parkingu pod hipermarketem XC60 cofając wjechało mi w przód. Wkurzyłem się, bo samochód dopiero kupiłem, jeszcze na miękkim dowodzie, ale cóż nic specjalnie się nie stało. Oddałem samochód do ASO z OC sprawcy, gdzie policzyli ponad 10 tysięcy za wymianę lampy, zderzaka i pomalowanie błotnika :) Nie miało to specjalnie wpływu na mój samochód, na zbieżności miałem wszystko na zielono wg danych fabrycznych, pas przedni był nie ruszony.

 

A co do silnika i skrzyni to się nie zgodzę. Na forum były opisywane 2 przypadki wymiany/naprawy zajeżdżonego silnika, a w zetkowych skrzyniach padają synchronizatory. Trzeba mieć też na uwadze, że to nie jest samochód do ecodrivingu więc trzeba go dobrze sprawdzić przed kupnem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sprzedaje swojego 350z, jest wystawiona w dziale mini giełdy

 

wszystko jest na swoim miejscu i nie sądzę by ktoś coś miałby do zarzucenia, można sprawdzać w 5 aso i w jakim kto chce miejscu

 

 

No tak ale za adekwatną do tego cenę!

 

jezeli manual to tutaj sie nie zgodze bo wystarczy poczytac na forum o tym jak padaja biegi i ile kosztuje ich naprawa.

 

Ja szukalem auta od prawie roku i wiem co jest i ile kosztuje:)

 

To znajdź mi silnik i skrzynię ,które nigdy nikomu nie padły. Wiadomo ,że są pojedyncze przypadki i zawsze będą - ale jest ich naprawdę mało jak na klasę tych aut. Dlatego skrzynie z Zetki stosuję się w drifcie a w silniki dmucha się w seryjnym dole i dają radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...