Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To zdjecie faktycznie lepszej, podloga na pewno w takim razie ruszona skoro zapracował blotnik, ustawi na rame, wyciagac ile sie da, sciane mozna prostowac na rozne sposoby, nawet dwuwarstwowe, jednak jesli komus wygodnuiej mozna wstawic cala w miejsce oryginalnych zgrzewów, dobrze wstawione, zakonserwowane bedzie trzymac tak dlugo jak oem. ja ostatnio rozbieralem tył mojej zetki, ogladalem dokladnie i ku mojej uciesze nie ma miejsc prostowanych, malowanych, czy spawanych itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Adriano

To bardzo pozytywna wiadomość generalnie ciężko trafic egzemplarz który jest zdrowy.

Ja szukałem 6 miesięcy głownie rynek niemiecki, raz trafił się rodzynek co miał rejestrację wyłącznie na lato i tak przestał 6 lat zimą przy przebiegu 60k km rok 04 ale zeszedł dosyć szybko, prawdę mówiąc 7 aut po które dzwoniłem schodziły jak ciepłe bułeczki jeden nawet nie zdążył dojechać na parking komisu a był już zaklepany :)

 

A jeśli chodzi o błotnik, on jest oemowo zgrzewany na całej długości w miejscu gdzie nadkole biegnie.

Czy jest jakiś zakład co posiada zgrzewarkę, czy trzeba rozwiercać i szpachlować później?

Edytowane przez Adriano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

By odwalić musisz przewiercic a potem lekko to lekko siłą zdemontować, nastepnie bez problemu robisz otwory w miejsach nowej sciany, i blacharz to zaspawuje, jak dobrze ma wyregulowany migomat to idealnie wtopi, ze wystarczy pozniej doslownie delikatnie zeszlifowac, mozna to wokol zaciagnac masa uszce3lniajacą a nastepne malowac, szpachkowac nie ma sensu bo wyjdzie na gładko wiec i tak nie bedzie wygladało jak oem ale z drugiej strony kto bedzie demontowal zderzak przy zakupie np auta? jedynie moze byc widoczne od wnetrza bagaznika jesli ktos ma bystre oko bo od spawania bedzie opalony lakier, od zgrzewarki rowniez zawsze widac ale mniej, z tym ze zgrzewarka w tego rodzaju miejsca ciezko dojsc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, ja tez szukam czegos sensownego (juz prawie 2mc) i powiem, ze sprawa nie jest wcale prosta!

 

Wlasciwie chyba jedyny najwazniejszy wymog to 'coupe', w miare sensownie wyposazony (ESP, wielofunkcyjna kierownica, tempomat) - oczywiscie im wiecej tym lepiej. Przebieg tez nie powinien byc jakis kosmiczny. W zadnym razie zagazowany i bez agro tuningu.

 

Myslicie, ze jest obecnie, w necie cos godnego polecnia??  http://allegro.pl/nissan-350-z-18310?a_enum%5B178%5D%5B1%5D=1&a_enum%5B13%5D%5B6%5D=6

.. moj budzet to ok. 50 kołek.

Btw. jest jeszcze oprocz otomoto/allegro jakies sensowe miejsce z takimi ogloszeniami? Nie moge nic (poza jakimis pojedynczymi ogloszeniami trafic)

 

Sprawdzalem tez mobile.de, ale to 18,6% akcyzy jakos nie bardzo zacheca ;) [pomijajac jakies najtansze zlomy, zabawa sie chyba(?) srednio oplaca].

 

Na koniec jeszcze pytanie: Czy istnieja, w ogole europejskie modele (coupe), w automacie? - pytam bo odkad szukam jeszcze zdaje sie nigdy nie trafilem :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamil208

Można obecnie coś wybrać jak sie nie szuka nie wiadomo czego.

Poza allegro/otomoto/tablica nie ma nic w pl

W niemczech 350z są nawet droższe niż w pl wiele osoób juz to przerabiało, a zdarza się nawet że że niemcy tu kupują. U nas mocno wyeksploatowane auta zaniżają ceny także tych normalnych egzemplarzy. Po doliczeniu akcyzy z DE wychodzi często kosmiczna cena.

Nie było europy w automacie pozatym wg. mojej opinii nie jest godny polecenia jeżeli jesteś przyzwyczajony do dobrych, nowoczesnych skrzyń np. mercedesa czy bmw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak za ten stan i rocznuk myślę, zę wystawiony powinien być z 10 koła więcej spokojnie :) Więc jak ktoś szuka to niech się rusza i nie targuje głupio bo za taką cene to Amerkańca można kupić z tego roku a nie EU :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

 

jakieś opinie o tym samochodzie? Kraków

 

http://allegro.pl/nissan-350-z-pomaranczowa-strzala-2005-i3382020257.html

 

cośtam było robione, ale właściciel mówi ze nie za jego kadencji (3 lata jezdzi)

 

wg czujnika szpachla na nadkolach. tak to cały praktycznie lakierowany

Najuboższa wersja wyposażenia na rynek USA (felgi 17 cali) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedź

 

ogólnie to mam pytanie do szanownych forumowiczów. Przeczytałem w zasadzie większość wątków, które dotyczyły na tym forum 350z (omijałem usterki techniczne).

 

Chciałbym kupić samochód na 2-3 lata (potem przesiadka na coś bardziej cywilizowanego :), będę jeździć głównie w weekendy. W tym momencie robię 500-800 km miesięcznie.

 

czy lepiej wziąc auto pewne 10 k droższe, czy może też z trochę niepewną przeszłością, ale w dobrej cenie? Jak uważacie.

 

 

Za poprzedni samochód (audi a3) zapłaciłem duzo więcej niż średnia rynkowa dla mojej specyfikacji. Jest pewne, ale kupujacy i tak woli szrot powypadkowy, byle tylko był odpicowany i tanszy o 2k.

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedź

 

ogólnie to mam pytanie do szanownych forumowiczów. Przeczytałem w zasadzie większość wątków, które dotyczyły na tym forum 350z (omijałem usterki techniczne).

 

Chciałbym kupić samochód na 2-3 lata (potem przesiadka na coś bardziej cywilizowanego :), będę jeździć głównie w weekendy. W tym momencie robię 500-800 km miesięcznie.

 

czy lepiej wziąc auto pewne 10 k droższe, czy może też z trochę niepewną przeszłością, ale w dobrej cenie? Jak uważacie.

 

 

Za poprzedni samochód (audi a3) zapłaciłem duzo więcej niż średnia rynkowa dla mojej specyfikacji. Jest pewne, ale kupujacy i tak woli szrot powypadkowy, byle tylko był odpicowany i tanszy o 2k.

Na weekendy czy nie trzeba za dobrą sztukę zapłacić swoje. Może kabrio na weekendy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zimie też będę jeździć, więc szmaciany dach odpada. Ale cabrio jest na liście samochodów do kupienia :)

 

W tym momencie jest coś godnego polecenia na rynku?

 

http://allegro.pl/listing/listing.php?price_from=25000&string=350z&search_scope=category-149&price_enabled=1

 

 

oglądałem na razie te co są w krk, dalej jeździć bez solidnego rozpoznania nie chcę. Skorzystam z Dekry lub motoraporter.com

 

 

EDIT, zeby nie pisać pod postem
 

2 pytania, zeby nie zaśmiecać innych tematów

 

1. czy przebieg 160 tys km w 350Z to dużo?

 

2. czy da się w miarę sensownie jeździć na felgach 20"? Czy od razu kupując takie auto należy szukać 18? Teraz jeżdzę na 17" (innym autem) i już przeskok na 18" wydaje się duzy a co dopiero 20"

Edytowane przez nutty10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zimie też będę jeździć, więc szmaciany dach odpada. Ale cabrio jest na liście samochodów do kupienia :)

 

W tym momencie jest coś godnego polecenia na rynku?

 

http://allegro.pl/listing/listing.php?price_from=25000&string=350z&search_scope=category-149&price_enabled=1

 

 

oglądałem na razie te co są w krk, dalej jeździć bez solidnego rozpoznania nie chcę. Skorzystam z Dekry lub motoraporter.com

 

 

EDIT, zeby nie pisać pod postem

 

2 pytania, zeby nie zaśmiecać innych tematów

 

1. czy przebieg 160 tys km w 350Z to dużo?

 

2. czy da się w miarę sensownie jeździć na felgach 20"? Czy od razu kupując takie auto należy szukać 18? Teraz jeżdzę na 17" (innym autem) i już przeskok na 18" wydaje się duzy a co dopiero 20"

1. 160tys - to zależy w jakim jest stanie patrz czy jeśli tak to jak było bite  - pamiętaj ze zeta to samochód o profilu sportowym.

2. Dla mnie 20 cali w Zetce to przesada 19 to już  max  - zależy co kto lubi..... Ja bym rozglądał się za  18 Rays-a

Edytowane przez ADIX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy nie bite (a raczej jak sprawdzam zawsze). Zauważyłem ze po wykryciu nieprawidłowości sprzedający nabierają wody w usta i tekst - takie kupiłem.

 

Pytanie czy przy przebiegu w okolicach 160k nie trzeba wymieniac wiekszości rzeczy (sprzeglo, skrzynia, zawiasy). Dla normalnego auta taki przebieg jest ok, ale przy sportowych spotkałem się z opiniami, ze zuzywają się 3x szybciej. Ze Z z przebiegiem 50k to jak zwykly samochód z 150k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy nie bite (a raczej jak sprawdzam zawsze). Zauważyłem ze po wykryciu nieprawidłowości sprzedający nabierają wody w usta i tekst - takie kupiłem.

 

Pytanie czy przy przebiegu w okolicach 160k nie trzeba wymieniac wiekszości rzeczy (sprzeglo, skrzynia, zawiasy). Dla normalnego auta taki przebieg jest ok, ale przy sportowych spotkałem się z opiniami, ze zuzywają się 3x szybciej. Ze Z z przebiegiem 50k to jak zwykly samochód z 150k

A ja bym stwierdził odwrotnie , częsci użyte w Zetce są dość wytrzymałe bo zostały stworzone do samochodu sportowego gdzie w zwykłych samochodach mamy zwykłe podzespoły a często takie fury dostają większy wycisk jak Zetka nie będąc do tego stworzone , tym samym tam wszystko pada , co do przebiegów ja mam 120tys taki kupiłem do wymiany było sprzęgło które nigdy przed nie było wymieniane pokaż mi teraz fure gdzie sprzęgło wytrzymuje 120tys??? ostatnio koledze padło w bmw razem z 2 masą po 60tys:> przy 160 tys powinien byc juz po wymianie sprzęgła , jeśli był prawidłowo serwisowany to raczej nie ma to róznicy jaki jest przebieg oczywiscie bez przesady:> widziałem mase zetek z przebiegiem 50tys gdzie kiera i srodek wyglądały 100 razy słabiej jak u mnie:>  więc mało realne przebiegi w Polsce często się wystawia , wystarczy popatrzeć na przebiegi rocznikowe w Niemczech:>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żależy od użytkowania ja mam 160 pare i auto chodzi bez zarzutów i nie jest wybite.a przebiegi 50k to myslicie że sa prawdziwe?w bardzo małej ilości przypadków mam kumpla co handluje autami i mowi że cena i przebieg do ustalenia:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy nie bite (a raczej jak sprawdzam zawsze). Zauważyłem ze po wykryciu nieprawidłowości sprzedający nabierają wody w usta i tekst - takie kupiłem.

 

Pytanie czy przy przebiegu w okolicach 160k nie trzeba wymieniac wiekszości rzeczy (sprzeglo, skrzynia, zawiasy). Dla normalnego auta taki przebieg jest ok, ale przy sportowych spotkałem się z opiniami, ze zuzywają się 3x szybciej. Ze Z z przebiegiem 50k to jak zwykly samochód z 150k

Jeśli chodzi o sprzęgło i inne  to możesz je wymienić przy przebiegu 5tys km od nowość  zależy jak będziesz je traktował ...... Ja mam Toyote (cywilna) która ma wszystko w fabryce i ma 180 tys km i jest ok więc nie możesz porównywać rożnych samochodów.

Edytowane przez ADIX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamil208

poprawnie zrobiony przebieg nie zostawia śladów i nawet aso ci nie pomoże a kto i kiedy to już bardzo ciekawe na jakiej zasadzie ma być wiadomo. Chętnie się dowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga nadchodzi Full opcja Nasimo :)))) :dribble: BEKA

 

http://allegro.pl/nissan-350z-full-opcja-nasimo-i3420019260.html



50k przebiegu... chyba auto stało 10 lat w garażu w zimie.

 

Podepnij pod kompa w ASO Nissana i wyjdzie kto i gdzie kręcił.

Czy cofnięty nie stwierdzisz :) Ale jak nawet nie cofany to może być bezwypadkowy taki jak ten :)

 

http://allegro.pl/nissan-350z-350-uszkodzona-karoseria-silnik-super-i3407426725.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...